Pobierz kartę szkolenia

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-DSV / PL DL 3d

Pakiety e-learning

Szkolenie akredytowane z egzaminem ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) Certyfikat ITIL®

3-dniowe szkolenie ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP).

Szkolenie ITIL®4 DSV jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów. Opisuje w jaki sposób dostawca usługi powinien postrzegać budowanie wartości dla konsumentów. Omawiany jest również punkt widzenia konsumenta, sposób formułowania oczekiwań i budowania relacji usługowych.

Szkolenie jest praktycznym przewodnikiem, opisującym podróż konsumenta (customer journey) od uświadomienia sobie przez niego potrzeby pozyskania nowej usług i aż po ocenę zrealizowanej wartości. Zawiera wskazówki, narzędzia i koncepty, umożliwiające dokonanie formalnego opisu oraz mierzenia, oceny i doskonalenia interakcji pomiędzy dostawcą a konsumentem.

promocja
Termin

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  19.08 20.08 21.08
4 100,00 PLN + 23% VAT (5 043,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 100,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  21.10 22.10 23.10
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 100,00 PLN
4 900,00 PLN 6 027,00 PLN brutto
  • Praktycy  zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL® Managing Professional (MP)
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i integrowanie interesariuszy.
  • Osoby skupione na doświadczeniu klienta i/lub zajmujące się podtrzymywaniem relacji i z partnerami i dostawcami.
  • Typowe role w organizacji: Opiekun klienta kluczowego, Manager ds. Marketingu i promocji, Manager sprzedaży, Manager ds. podwykonawców, Manager Działu Obsługi Klienta, Projektant UX/CX, Manager ds. Zarządzania Poziomem Usługi.
  • Uczestnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL 4 Drive Stakeholder Value ważny jest przez 3 lata.
  • Szerokie zrozumienie narzędzi zwiększania satysfakcji interesariuszy jako integralnej części sukcesu biznesowego w bieżącym otoczeniu konkurencyjnym.
  • Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia wartości dla interesariuszy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

  • Czas trwania egzaminu 90 minut (113 dla zdających w języku obcym)
  • Test jednokrotnego wyboru
  • Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
  • Szkolenie: polski

  • Materiały: angielski

  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 DSV
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 DSV  w wersji online

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
  1. Szkolenie ITIL®4 DSV przedstawia najważniejsze kroki podróży konsumenta od rozpoznania rynku, po ocenę zrealizowanej wartości. Program szkolenia obejmuje koncepty i praktyki ITIL®4, które są niezbędne do budowania wartościowych relacji z konsumentami, partnerami, dostawcami i innymi interesariuszami:

    • Podróż konsumenta (customer journey)

    • Rynki i interesariusze – techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości

    • Sprzyjanie relacjom z interesariuszami – wzajemna gotowość i dojrzałość, typy relacji podwykonawczych, techniki komunikacji i kolaboracji

    • Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)

    • Praktyka zarządzania podwykonawcami (Supplier management)

    • Pobudzanie popytu i definiowanie ofert usługowych

    • Dopasowywanie i uzgadnianie oczekiwań i szczegółów usług

    • Zawiązanie i rozwiązanie relacji z klientem i użytkownikiem

    • Wspólne działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług)

    • Realizacja i ocena wartości usług