ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) - akredytowane szkolenie z egzaminem
kod szkolenia: ZP-ITIL4-DSV / PL DL 3dSzkolenie akredytowane z egzaminem ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) Certyfikat ITIL®
3-dniowe szkolenie ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP).
Szkolenie ITIL®4 DSV jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów. Opisuje w jaki sposób dostawca usługi powinien postrzegać budowanie wartości dla konsumentów. Omawiany jest również punkt widzenia konsumenta, sposób formułowania oczekiwań i budowania relacji usługowych.
Szkolenie jest praktycznym przewodnikiem, opisującym podróż konsumenta (customer journey) od uświadomienia sobie przez niego potrzeby pozyskania nowej usług i aż po ocenę zrealizowanej wartości. Zawiera wskazówki, narzędzia i koncepty, umożliwiające dokonanie formalnego opisu oraz mierzenia, oceny i doskonalenia interakcji pomiędzy dostawcą a konsumentem.
- Praktycy zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL® Managing Professional (MP)
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i integrowanie interesariuszy.
- Osoby skupione na doświadczeniu klienta i/lub zajmujące się podtrzymywaniem relacji i z partnerami i dostawcami.
- Typowe role w organizacji: Opiekun klienta kluczowego, Manager ds. Marketingu i promocji, Manager sprzedaży, Manager ds. podwykonawców, Manager Działu Obsługi Klienta, Projektant UX/CX, Manager ds. Zarządzania Poziomem Usługi.
- Uczestnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL 4 Drive Stakeholder Value ważny jest przez 3 lata.
- Szerokie zrozumienie narzędzi zwiększania satysfakcji interesariuszy jako integralnej części sukcesu biznesowego w bieżącym otoczeniu konkurencyjnym.
- Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia wartości dla interesariuszy.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
- Czas trwania egzaminu 90 minut (113 dla zdających w języku obcym)
- Test jednokrotnego wyboru
- Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: angielski
-
Egzamin: angielski
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 DSV
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 DSV w wersji online
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
Szkolenie ITIL®4 DSV przedstawia najważniejsze kroki podróży konsumenta od rozpoznania rynku, po ocenę zrealizowanej wartości. Program szkolenia obejmuje koncepty i praktyki ITIL®4, które są niezbędne do budowania wartościowych relacji z konsumentami, partnerami, dostawcami i innymi interesariuszami:
- Podróż konsumenta (customer journey)
- Rynki i interesariusze – techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości
- Sprzyjanie relacjom z interesariuszami – wzajemna gotowość i dojrzałość, typy relacji podwykonawczych, techniki komunikacji i kolaboracji
- Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
- Praktyka zarządzania podwykonawcami (Supplier management)
- Pobudzanie popytu i definiowanie ofert usługowych
- Dopasowywanie i uzgadnianie oczekiwań i szczegółów usług
- Zawiązanie i rozwiązanie relacji z klientem i użytkownikiem
- Wspólne działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług)
- Realizacja i ocena wartości usług