ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - akredytowane szkolenie z egzaminem
kod szkolenia: ZP-ITIL4-DPI / PL DL 3d3-dniowe szkolenie ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) jest elementem wspólnym dwóch ścieżek ITIL®4 prowadzących do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP) oraz ITIL®4 Strategic Leader (SL). Szkolenie ITIL®4 DPI dostarcza uczestnikom odpowiedniej wiedzy i metod, które mogą wykorzystać, aby być lepszymi liderami i współpracownikami, na których można oprzeć przyszłość swojej organizacji. Niezależnie od roli w organizacji i posiadanych uprawnień, każdy ma możliwość podejmowania decyzji, nawet jeśli są one ograniczone do osobistych wyborów. Każdy powinien planować. Każdy powinien przyczyniać się do wdrażania usprawnień, a nawet je prowadzić i nadzorować. Szkolenie wyjaśnia zasady, metody i techniki, które mogą być powszechnie stosowane do kierowania, planowania i doskonalenia. Przedstawia narzędzia i szablony, które mogą być wykorzystane do wdrożenia omawianych tu wskazówek.
Liderzy IT i menadżerowie wszystkich szczebli organizacji, którzy chcą uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP) lub ITIL Strategic Leader (SL).
- Uczetnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve ważny jest przez 3 lata.
- Zrozumienie roli GRC (Governance, Risk and Compliance) oraz zdobycie wiedzy, jak zintegrować te zasady i metody z systemem wartości usług (SVS) ITIL;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy, jak stosować kluczowe zasady i metody ciągłego doskonalenia dla wszystkich rodzajów ulepszeń;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami organizacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy jak korzystać z kluczowych zasad i metod mierzenia i raportowania w kierowaniu, planowaniu i doskonaleniu;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy, jak kierować, planować i doskonalić strumienie wartości i praktyki.
- Zapoznanie się z kluczowymi pojęciami związanymi z kierowaniem, planowaniem i doskonaleniem (Direct, Plan & Improve).
- Zrozumienie zakres tego, czym trzeba kierować i co trzeba planować, i umożliwienie korzystania z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
- Czas trwania egzaminu 90 minut
- Test wielokrotnegokrotnego wyboru
- Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 foundation
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: angielski
-
Egzamin: angielsk
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 DPI
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 DPI w wersji online
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
Szkolenie ITIL®4 DPI dostarcza specjalistom IT praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia organizacji, która stale się uczy i doskonali, utrzymując silny i skuteczny kierunek strategiczny. Program kursu koncentruje się na następujących praktykach ITIL®4
- Continual improvement
- Measurement and reporting
- Portfolio management
- Organizational change management
- Risk management
Istotnym elementem programu szkolenia jest poznanie wpływu takich metod pracy jak DevOps, Agile i Lean oraz tego, w jaki sposób można je wykorzystać z korzyścią dla całej organizacji. Szkolenie obejmuje praktyczne i strategiczne elementy planowania i dostarczania ciągłych usprawnień z niezbędną zwinnością (agility).