Pobierz kartę szkolenia

ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (MSF) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-MSF / PL DL 3d

Pakiety e-learning

Moduł zapewnia kandydatom zrozumienie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań związanych z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4, a mianowicie: praktyką zarządzania incydentami, praktyką Service Desk, praktyką zarządzania zgłoszeniami, praktyką monitorowania i zarządzania zdarzeniami oraz praktyką zarządzania problemami ITIL® 4. Szkolenie na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym w celu maksymalizacji wartości praktyk.

Moduł ITIL® 4 Monitor, Support, and Fulfill Practices jest zorganizowany i dostosowany do ram ITIL®. Egzamin ma na celu ocenę, czy kandydat potrafi wykazać się wystarczającym zrozumieniem i stosowaniem koncepcji objętych publikacjami ITIL® 4 dotyczących praktyk: zarządzanie incydentami, Service Desk, zarządzania zgłoszeniami, monitorowania i zarządzania zdarzeniami, zarządzania problemami.

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  25.11 26.11 27.11
4 100,00 PLN + 23% VAT (5 043,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 100,00 PLN
4 900,00 PLN 6 027,00 PLN brutto
  • Kierownicy i dyrektorzy IT
  • Managerowie praktyk
  • Projektanci usług, architekci, developerzy
  • Managerowie produktu / usługi
  • Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil jest jednym z certyfikatów umożliwiających zdobycie tytułu ITIL® 4 Practice Manager oraz ITIL® 4 Master. Certyfikat ważny jest 3 lata.
  • Zrozumienie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań związanych z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4, a mianowicie: praktyką zarządzania incydentami, praktyką Service Desk, praktyką zarządzania zgłoszeniami, praktyką monitorowania i zarządzania zdarzeniami oraz praktyką zarządzania problemami ITIL® 4.
  • Zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym w celu maksymalizacji wartości praktyk.

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

  • Czas trwania egzaminu 90 minut (113 dla zdających w języku obcym)
  • Test jednokrotnego wyboru
  • Minimalny próg zaliczenia to 65% (39 z 60 poprawnych odpowiedzi)
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.

Wymagany ważny certyfikat ITIL® Foundation

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil w wersji online

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)
  1. Przegląd modułu ITIL® 4 Foundation
  2. Zarządzanie incydentami (INM)
    • Kluczowe koncepcje praktyki
    • Procesy praktyki
    • Role i kompetencje praktyki
    • Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
    • Rola partnerów i dostawców w praktyce
    • Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
    • Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
  3. Service Desk (SD)
    • Kluczowe koncepcje praktyki
    • Procesy praktyki
    • Role i kompetencje praktyki
    • Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
    • Rola partnerów i dostawców w praktyce
    • Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
    • Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
  4. Zarządzanie zgłoszeniami (SRM)
    • Kluczowe koncepcje praktyki
    • Procesy praktyki
    • Role i kompetencje praktyki
    • Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
    • Rola partnerów i dostawców w praktyce
    • Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
    • Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
  5. Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (MEM)
    • Kluczowe koncepcje praktyki
    • Procesy praktyki
    • Role i kompetencje praktyki
    • Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
    • Rola partnerów i dostawców w praktyce
    • Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
    • Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
  6. Zarządzanie problemami (PRM)
    • Kluczowe koncepcje praktyki
    • Procesy praktyki
    • Role i kompetencje praktyki
    • Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
    • Rola partnerów i dostawców w praktyce
    • Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
    • Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
  7. Monitoruj, wspieraj i realizuj
    • Zrozum procesy i strumienie wartości praktyk monitorowania, wsparcia i realizacji
    • Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktyki
    • Zalecenia dotyczące sukcesu praktyk monitorowania, wsparcia i realizacji