ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (MSF) - akredytowane szkolenie z egzaminem
kod szkolenia: ZP-ITIL4-MSF / PL DL 3dModuł zapewnia kandydatom zrozumienie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań związanych z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4, a mianowicie: praktyką zarządzania incydentami, praktyką Service Desk, praktyką zarządzania zgłoszeniami, praktyką monitorowania i zarządzania zdarzeniami oraz praktyką zarządzania problemami ITIL® 4. Szkolenie na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym w celu maksymalizacji wartości praktyk.
Moduł ITIL® 4 Monitor, Support, and Fulfill Practices jest zorganizowany i dostosowany do ram ITIL®. Egzamin ma na celu ocenę, czy kandydat potrafi wykazać się wystarczającym zrozumieniem i stosowaniem koncepcji objętych publikacjami ITIL® 4 dotyczących praktyk: zarządzanie incydentami, Service Desk, zarządzania zgłoszeniami, monitorowania i zarządzania zdarzeniami, zarządzania problemami.
- Kierownicy i dyrektorzy IT
- Managerowie praktyk
- Projektanci usług, architekci, developerzy
- Managerowie produktu / usługi
- Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil jest jednym z certyfikatów umożliwiających zdobycie tytułu ITIL® 4 Practice Manager oraz ITIL® 4 Master. Certyfikat ważny jest 3 lata.
- Zrozumienie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań związanych z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4, a mianowicie: praktyką zarządzania incydentami, praktyką Service Desk, praktyką zarządzania zgłoszeniami, praktyką monitorowania i zarządzania zdarzeniami oraz praktyką zarządzania problemami ITIL® 4.
- Zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym w celu maksymalizacji wartości praktyk.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
- Czas trwania egzaminu 90 minut (113 dla zdających w języku obcym)
- Test jednokrotnego wyboru
- Minimalny próg zaliczenia to 65% (39 z 60 poprawnych odpowiedzi)
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
Wymagany ważny certyfikat ITIL® Foundation
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
- Egzamin: angielski
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil w wersji online
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)
- Przegląd modułu ITIL® 4 Foundation
- Zarządzanie incydentami (INM)
- Kluczowe koncepcje praktyki
- Procesy praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Service Desk (SD)
- Kluczowe koncepcje praktyki
- Procesy praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Zarządzanie zgłoszeniami (SRM)
- Kluczowe koncepcje praktyki
- Procesy praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (MEM)
- Kluczowe koncepcje praktyki
- Procesy praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Zarządzanie problemami (PRM)
- Kluczowe koncepcje praktyki
- Procesy praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Monitoruj, wspieraj i realizuj
- Zrozum procesy i strumienie wartości praktyk monitorowania, wsparcia i realizacji
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu praktyk monitorowania, wsparcia i realizacji