ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) - akredytowane szkolenie z egzaminem
kod szkolenia: ZP-ITIL4-CDS / PL DL 3d3-dniowe szkolenie ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP). Szkolenie ITIL®4 CDS jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów - to "klej", który scala cały cykl życia usługi, aby zapewnić rzeczywistą i trwałą wartość poprzez usługi. To praktyczny przewodnik dla tych, którzy pracują z szerokim zakresem usług wspieranych przez IT (IT-enabled). Zawiera jasne wskazówki, jak współpracować i koordynować wysiłki na rzecz projektowania, budowania i wspierania zintegrowanych i skutecznych produktów i usług. Celem jest praca z technologią informatyczną zamieniająca popyt w wartość, ale nie za pomocą odseparowanych silosów z technicznymi funkcjami, ale z jakością, synergią i spójnością.
Praktycy zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP)
Osoby odpowiedzialne za obsługę usług cyfrowych lub wspieranych przez IT (IT-enabled) oraz za ich kompleksowe wsparcie i dostarczanie;
Typowe role w organizacji: Manager Service Desku i jego pracownicy; Dyrektor/ Kierownik infrastruktury IT i wsparcia technicznego; Manager problemów; Manager zmian; Manager wydań; Specjalista DevOps; Manager programu lub projektu ciągłego doskonalenia; Analityk ds. usług i wsparcia; Właściciel procesu; Service Level Manager, Service Owner itp.
Uczestnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support. Certyfikat ważny jest 3 lata.
Szerokie zrozumienie, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.
Zrozumienie, jak planować i budować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług.
Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartość.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
- Czas trwania egzaminu 90 minut
- Test wielokrotnegokrotnego wyboru
- Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
Wymagany ważny certyfikat ITIL® Foundation
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
- Egzamin: angielski
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 CDS
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 CDS w wersji online.
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
Szkolenie ITIL®4 CDS przedstawia najważniejsze aktywności związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza obecny zakres biblioteki ITIL®V3, aby objąć również tworzenie usług i dostarczanie wartości. Program szkolenia obejmuje praktyki ITIL®4, które są niezbędne do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w całym modelu biznesowym zdefiniowanym w nowym systemie wartości usług (SVS) ITIL:
- Service design price and orchestration
- Software development and management
- Deployment management
- Release management
- Service validation and testing
- Change enablement
- Ensuring stakeholder satisfaction
- Service Desk
- Incident management – detection and resolution
- Problem management
- Knowledge management
- Service level management
- Monitoring and event management