Pobierz kartę szkolenia

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-CDS / PL DL 3d

Pakiety e-learning

3-dniowe szkolenie ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP). Szkolenie ITIL®4 CDS jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów - to "klej", który scala cały cykl życia usługi, aby zapewnić rzeczywistą i trwałą wartość poprzez usługi. To praktyczny przewodnik dla tych, którzy pracują z szerokim zakresem usług wspieranych przez IT (IT-enabled). Zawiera jasne wskazówki, jak współpracować i koordynować wysiłki na rzecz projektowania, budowania i wspierania zintegrowanych i skutecznych produktów i usług. Celem jest praca z technologią informatyczną zamieniająca popyt w wartość, ale nie za pomocą odseparowanych silosów z technicznymi funkcjami, ale z jakością, synergią i spójnością.

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  18.11 19.11 20.11
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 100,00 PLN
4 900,00 PLN 6 027,00 PLN brutto

Praktycy  zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP)

Osoby odpowiedzialne za obsługę usług cyfrowych lub wspieranych przez IT (IT-enabled) oraz za ich kompleksowe wsparcie i dostarczanie;

Typowe role w organizacji: Manager Service Desku i jego pracownicy; Dyrektor/ Kierownik infrastruktury IT i wsparcia technicznego; Manager problemów; Manager zmian; Manager wydań; Specjalista DevOps; Manager programu lub projektu ciągłego doskonalenia; Analityk ds. usług i wsparcia; Właściciel procesu; Service Level Manager, Service Owner itp.

Uczestnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support.  Certyfikat ważny jest 3 lata.

Szerokie zrozumienie, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.

Zrozumienie, jak planować i budować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług.

Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartość.

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

  • Czas trwania egzaminu 90 minut
  • Test wielokrotnegokrotnego wyboru
  • Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.

Wymagany ważny certyfikat ITIL® Foundation

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 CDS
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 CDS  w wersji online.

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)

Szkolenie ITIL®4 CDS przedstawia najważniejsze aktywności związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza obecny zakres biblioteki ITIL®V3, aby objąć również tworzenie usług i dostarczanie wartości. Program szkolenia obejmuje praktyki ITIL®4, które są niezbędne do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w całym modelu biznesowym zdefiniowanym w nowym systemie wartości usług (SVS) ITIL:

  • Service design price and orchestration
  • Software development and management
  • Deployment management
  • Release management
  • Service validation and testing
  • Change enablement
  • Ensuring stakeholder satisfaction
  • Service Desk
  • Incident management – detection and resolution
  • Problem management
  • Knowledge management
  • Service level management
  • Monitoring and event management