Pobierz kartę szkolenia

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve (CAI) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-CAI / PL DL 3d

Szkolenie ITIL®4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve koncentruje się na doskonaleniu współpracy, zapewnianiu odpowiedniego poziomu usług, zarządzaniu ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji oraz ciągłym doskonaleniu procesów w organizacjach IT. Kurs ten dostarcza wiedzy z zakresu zarządzania, która pomaga w budowaniu silnych relacji z partnerami biznesowymi, dostawcami usług i innymi interesariuszami.

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  09.12 10.12 11.12
4 100,00 PLN + 23% VAT (5 043,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 100,00 PLN
4 900,00 PLN 6 027,00 PLN brutto

Szkolenie jest przeznaczone dla profesjonalistów IT, którzy są odpowiedzialni za zarządzanie i doskonalenie usług IT oraz skuteczne budowanie relacji z interesariuszami w swoich organizacjach oraz na zewnątrz nich.

Jest idealne dla dyrektorów i kierowników IT, menedżerów usług, liderów zespołów, menedżerów praktyk ITIL, konsultantów IT oraz osób aspirujących do ról kierowniczych w zarządzaniu usługami IT.

  • Zwiększenie efektywności współpracy w ramach zespołów oraz z partnerami zewnętrznymi.
  • Umiejętność ustalania poziomów usług spełniających oczekiwania biznesu oraz opracowania i wdrożenia skutecznych strategii monitorowania i poprawy jakości usług IT.
  • Umiejętność wdrażania ciągłego doskonalenia w procesach IT, co przekłada się na lepszą wydajność i satysfakcję klientów.
  • Zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania dostawcami usług tak, by wspierać dostarczanie wysokiej jakości usług dla organizacji.
  • Umiejętność zarządzania ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji oraz integracji zasad bezpieczeństwa we wszystkich obszarach zarządzania usługami.
  • Możliwość oceny dojrzałości procesów i praktyk zarządzania (ITIL®4  Capability Model) oraz określenia kierunków dalszego rozwoju.
  • Uczestnik który zdał egzamin, otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL®4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve jest jednym z certyfikatów umożliwiających zdobycie tytułu ITIL®4 Practice Manager oraz ITIL®4 Master. Certyfikat ważny jest 3 lata.

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

  • Czas trwania egzaminu 90 minut
  • Test wielokrotnegokrotnego wyboru złożony z 60 pytań
  • Minimalny próg zaliczenia to 65%
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.

Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation.

Doświadczenie w pracy w dziale IT lub zarządzaniu usługami IT będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 CAI
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 CAI  w wersji online.

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
  1. Wprowadzenie do ITIL 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve
    • Cele i struktura szkolenia
    • Podstawowe pojęcia i definicje 
  2. Współpraca i budowanie relacji (Praktyka Relationship Management)
    • Techniki efektywnej komunikacji i współpracy
    • Budowanie i podtrzymywanie efektywnych relacjami z interesariuszami
  3. Zapewnienie odpowiednich poziomów świadczenia usług (Praktyka Service Level Mangement)
    • Metody i narzędzia zapewniania jakości
    • Monitorowanie i raportowanie jakości usług
  4. Ciągłe doskonalenie (Praktyka Continual Improvement)
    • Ramy i modele doskonalenia procesów
    • Techniki identyfikacji i wdrażania usprawnień
  5. Zarządzanie dostawcami i partnerami (Praktyka Supplier Management)
    • Strategiczne zarządzanie dostawcami
    • Budowanie długoterminowych relacji z partnerami
  6. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Praktyka Information Security Management)
    • Podstawy zarządzania bezpieczeństwem informacji
    • Zarządzanie ryzykiem związanym z poufnością, integralnością i dostępnością informacji

Każdy z modułów zawiera następujące treści:

  • Kluczowe koncepcje, cele i miary sukcesu danej praktyki
  • Procesy i strumienie wartości praktyki
  • Role i kompetencje praktyki
  • Jak informacje i technologie wspierają praktykę
  • Rola partnerów i dostawców w praktyce
  • Jak model oceny dojrzałości ITIL może być wykorzystany do rozwijania praktyki
  • Jak podstawowe zasady ITIL wspierają praktykę.