Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2023-10-05 - 2023-10-06 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-10-12 - 2023-10-13 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-10-19 - 2023-10-20 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-10-26 - 2023-10-27 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-11-02 - 2023-11-03 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-11-09 - 2023-11-10 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-11-16 - 2023-11-17 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-11-23 - 2023-11-24 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-11-30 - 2023-12-01 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-07 - 2023-12-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-07 - 2023-12-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-21 - 2023-12-22 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-28 - 2023-12-29 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-28 - 2023-12-29 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie ITIL® 4 wprowadza uaktualnioną wersję modelu zarządzania usługami IT. Wersja 4 przejmuje wybrane elementy z poziomu Practitioner, szczególnie pryncypia. ITIL® 4 wprowadza także, w duchu myślenia systemowego, sposób zarządzania produktami oraz usługami jako łańcuchami wartości, od wyrażonego zapotrzebowania do mierzalnej wartości. Praktyki ITIL® są osadzone w spójnym ekosystemie, w którym produkty i usługi są dostarczane w nieprzerwanym cyklu tworzenia, testowania, wdrażania, informacji zwrotnej i doskonalenia
- Zrozumienie pryncypiów, kluczowych pojęć i wymiarów zarządzania usługami
- Pozyskanie sprawności w wykorzystaniu praktyk ITIL®
- Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Foundation
Szkolenie skierowane jest do:
-
Kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®4, pracowników firm świadczących usługi IT
-
Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i zdając egzamin uzyskać Foundation Certificate In IT Service Management (ITIL®4 Edition)
ITIL® to uznany na całym świecie zestaw najlepszych praktyk zarządzania usługami IT. Poznanie go pomoże Ci wykorzystać koncepcje, terminologię oraz procesy powszechnie stosowane w celu wsparcia rozwoju organizacji w obszarze ITSM. Umożliwi Ci też wprowadzenie usprawnień w zarządzaniu danymi wykorzystywanymi przez organizację oraz efektywne mierzenie wydajności zarządzanych przez Ciebie usług IT Ucząc się ITIL®, przygotowujesz się do zastosowania nowych umiejętności w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Korzyści dla uczestnika szkolenia:
-
Certyfikat ITIL® wyznacza punkt odniesienia, który określa Twoje umiejętności i znajomość zasad zarządzania usługami IT. Przedsiębiorstwa na całym świecie uznają certyfikację ITIL® za warunek wstępny przyjęcia do pracy w dziale zarządzania usługami IT.
-
Udział w szkoleniu umożliwi poznanie standardowej terminologii i procesów zarządzania określonych w ITIL®, co ułatwi Ci komunikację z dostawcami i partnerami biznesowymi w obszarze zarządzania usługami IT oraz pomoże skoncentrować się na oczekiwaniach klientów i doświadczeniach użytkowników.
-
Jakość świadczenia usług zależy od umiejętności i wiedzy pracowników działu IT. Szkolenie ITIL® ma na celu dostarczenie wiedzy oraz przygotowanie menedżerów IT do sprawnego rozwiązywania problemów.
-
Znajomość ITIL® wpływa na poprawę efektywności kosztowej procesów biznesowych, których elementem są usługi IT. Dzięki umiejętnej optymalizacji wykorzystania dostępnych zasobów z uwzględnieniem potencjalnych czynników ryzyka rośnie ROI, co pomaga organizacji osiągać zrównoważony wzrost.
-
Zdobycie certyfikatu ITIL® podnosi Twoje kwalifikacje, co może się przekładać na wzrost wynagrodzenia. Oprócz aspektu płacowego zyskujesz także większe możliwości dalszego rozwoju kariery zawodowej.
Korzyści dla organizacji:
-
Wdrożenie ITIL4® pomaga firmom, niezależnie od ich rozmiaru i branży, świadczyć usługi IT na najwyższym poziomie – na miarę nowej ery technologicznej
-
Dzięki elastyczności ITIL4® firma będzie gotowa do szybkiego wprowadzania w miarę potrzeb kolejnych zmian technologicznych.
-
Znacznie poprawi się współpraca między różnymi interesariuszami procesu biznesowego, co umożliwi zespołom sprawniejszą pracę w obszarach zarówno zarządzania usługami IT, jak i wdrażania oraz utrzymywania tych usług.
-
Firma będzie mogła przygotować się do zastosowania Agile i DevOps oraz określić oczekiwany sposób ich wykorzystania w zarządzaniu usługami IT.
-
Wdrożenie najlepszych praktyk ITIL4® dotyczących zarządzania incydentami i zarządzania problemami umożliwi szybkie przywracanie usług oraz opracowanie na przyszłość skutecznych sposobów rozwiązywania problemów technicznych.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie słuchaczy.
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: polski
-
Egzamin: polski
-
Podręcznik: polski lub angielski
Szkolenie: polski
Materiały: polski
Egzamin: polski
Podręcznik: polski lub angielski
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 Foundation
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Foundation w wersji online
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
Egzamin ITIL4®
- Egzamin w formie online
- Czas trwania egzaminu 60 minut
- Test jednokrotnego wyboru
- Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych
-
Wprowadzenie
-
Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
-
Wartość i jej tworzenie
-
Organizacje, dostawcy usług, konsumenci usług i inni interesariusze
-
Produkty a usługi
-
Model relacji usługowych
-
Wartość: rezultaty, koszty i ryzyka
-
Cztery wymiary zarządzania usługami
-
Organizacje i ludzie
-
Informacja i technologia
-
Partnerzy i dostawcy
-
Strumienie wartości i procesy
-
System wartości usługi
-
Szansa, popyt i wartość
-
Zasady przewodnie ITIL®
-
Nadzór
-
Łańcuch wartości usługi
-
Ciągłe doskonalenie
-
Praktyki
-
Ogólne praktyki zarządzania
-
Ciągłe doskonalenie
-
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
-
Zarządzanie relacjami
-
Zarządzanie dostawcami
-
Praktyki zarządzania usługami
-
Kontrola zmian
-
Zarządzanie incydentami
-
Zarządzanie zasobami IT
-
Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
-
Zarządzanie problemami
-
Zarządzanie wydaniami
-
Zarządzanie konfiguracją usług
-
Centrum obsługi użytkowników (service desk)
-
Zarządzanie poziomem świadczenia usług
-
Zarządzanie wnioskami o usługę
-
Techniczne praktyki zarządzania
-
Zarządzanie wdrożeniami
-
Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych
Wprowadzenie
Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
-
Wartość i jej tworzenie
-
Organizacje, dostawcy usług, konsumenci usług i inni interesariusze
-
Produkty a usługi
-
Model relacji usługowych
-
Wartość: rezultaty, koszty i ryzyka
Cztery wymiary zarządzania usługami
-
Organizacje i ludzie
-
Informacja i technologia
-
Partnerzy i dostawcy
-
Strumienie wartości i procesy
System wartości usługi
-
Szansa, popyt i wartość
-
Zasady przewodnie ITIL®
-
Nadzór
-
Łańcuch wartości usługi
-
Ciągłe doskonalenie
-
Praktyki
Ogólne praktyki zarządzania
-
Ciągłe doskonalenie
-
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
-
Zarządzanie relacjami
-
Zarządzanie dostawcami
Praktyki zarządzania usługami
-
Kontrola zmian
-
Zarządzanie incydentami
-
Zarządzanie zasobami IT
-
Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
-
Zarządzanie problemami
-
Zarządzanie wydaniami
-
Zarządzanie konfiguracją usług
-
Centrum obsługi użytkowników (service desk)
-
Zarządzanie poziomem świadczenia usług
-
Zarządzanie wnioskami o usługę
Techniczne praktyki zarządzania
-
Zarządzanie wdrożeniami
Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych


Cena promocyjna od:
Basic

Powtórzenia szkolenia