Pobierz kartę szkolenia

ITIL® 4 Foundation - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-FX / PL DL 2d

Pakiety e-learning

Szkolenie ITIL® 4 wprowadza uaktualnioną wersję modelu zarządzania usługami IT. Wersja 4 przejmuje wybrane elementy z poziomu Practitioner, szczególnie pryncypia. ITIL® 4 wprowadza także, w duchu myślenia systemowego, sposób zarządzania produktami oraz usługami jako łańcuchami wartości, od wyrażonego zapotrzebowania do mierzalnej wartości. Praktyki ITIL® są osadzone w spójnym ekosystemie, w którym produkty i usługi są dostarczane w nieprzerwanym cyklu tworzenia, testowania, wdrażania, informacji zwrotnej i doskonalenia

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  16.09 17.09
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  26.09 27.09
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  26.09 27.09
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  30.09 01.10
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  10.10 11.10
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  17.10 18.10
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  30.10 31.10
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  07.11 08.11
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  14.11 15.11
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  18.11 19.11
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  28.11 29.11
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  05.12 06.12
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  09.12 10.12
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  19.12 20.12
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  30.12 31.12
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
3 200,00 PLN 3 936,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane jest do:

  • Kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®4, pracowników firm świadczących usługi IT

  • Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i zdając egzamin uzyskać Foundation Certificate In IT Service Management (ITIL®4 Edition)

ITIL® to uznany na całym świecie zestaw najlepszych praktyk zarządzania usługami IT. Poznanie go pomoże Ci wykorzystać koncepcje, terminologię oraz procesy powszechnie stosowane w celu wsparcia rozwoju organizacji w obszarze ITSM. Umożliwi Ci też wprowadzenie usprawnień w zarządzaniu danymi wykorzystywanymi przez organizację oraz efektywne mierzenie wydajności zarządzanych przez Ciebie usług IT Ucząc się ITIL®, przygotowujesz się do zastosowania nowych umiejętności w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Korzyści dla uczestnika szkolenia:

  • Certyfikat ITIL® wyznacza punkt odniesienia, który określa Twoje umiejętności i znajomość zasad zarządzania usługami IT. Przedsiębiorstwa na całym świecie uznają certyfikację ITIL® za warunek wstępny przyjęcia do pracy w dziale zarządzania usługami IT.

  • Udział w szkoleniu umożliwi poznanie standardowej terminologii i procesów zarządzania określonych w ITIL®, co ułatwi Ci komunikację z dostawcami i partnerami biznesowymi w obszarze zarządzania usługami IT oraz pomoże skoncentrować się na oczekiwaniach klientów i doświadczeniach użytkowników.

  • Jakość świadczenia usług zależy od umiejętności i wiedzy pracowników działu IT. Szkolenie ITIL® ma na celu dostarczenie wiedzy oraz przygotowanie menedżerów IT do sprawnego rozwiązywania problemów.

  • Znajomość ITIL® wpływa na poprawę efektywności kosztowej procesów biznesowych, których elementem są usługi IT. Dzięki umiejętnej optymalizacji wykorzystania dostępnych zasobów z uwzględnieniem potencjalnych czynników ryzyka rośnie ROI, co pomaga organizacji osiągać zrównoważony wzrost.

  • Zdobycie certyfikatu ITIL® podnosi Twoje kwalifikacje, co może się przekładać na wzrost wynagrodzenia. Oprócz aspektu płacowego zyskujesz także większe możliwości dalszego rozwoju kariery zawodowej.

Korzyści dla organizacji:

  • Wdrożenie ITIL4® pomaga firmom, niezależnie od ich rozmiaru i branży, świadczyć usługi IT na najwyższym poziomie – na miarę nowej ery technologicznej

  • Dzięki elastyczności ITIL4® firma będzie gotowa do szybkiego wprowadzania w miarę potrzeb kolejnych zmian technologicznych.

  • Znacznie poprawi się współpraca między różnymi interesariuszami procesu biznesowego, co umożliwi zespołom sprawniejszą pracę w obszarach zarówno zarządzania usługami IT, jak i wdrażania oraz utrzymywania tych usług.

  • Firma będzie mogła przygotować się do zastosowania Agile i DevOps oraz określić oczekiwany sposób ich wykorzystania w zarządzaniu usługami IT.

  • Wdrożenie najlepszych praktyk ITIL4® dotyczących zarządzania incydentami i zarządzania problemami umożliwi szybkie przywracanie usług oraz opracowanie na przyszłość skutecznych sposobów rozwiązywania problemów technicznych.

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

Egzamin ITIL4®

  • Egzamin w formie online
  • Czas trwania egzaminu 60 minut
  • Test jednokrotnego wyboru
  • Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie słuchaczy.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski
  • Egzamin: polski
  • Podręcznik: polski lub angielski

W cenę szkolenia wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Foundation
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Foundation w wersji online

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
  1. Wprowadzenie

  2. Kluczowe koncepcje zarządzania usługami

    • Wartość i jej tworzenie

    • Organizacje, dostawcy usług, konsumenci usług i inni interesariusze

    • Produkty a usługi

    • Model relacji usługowych

    • Wartość: rezultaty, koszty i ryzyka

  3. Cztery wymiary zarządzania usługami

    • Organizacje i ludzie

    • Informacja i technologia

    • Partnerzy i dostawcy

    • Strumienie wartości i procesy

  4. System wartości usługi

    • Szansa, popyt i wartość

    • Zasady przewodnie ITIL®

    • Nadzór

    • Łańcuch wartości usługi

    • Ciągłe doskonalenie

    • Praktyki

  5. Ogólne praktyki zarządzania

    • Ciągłe doskonalenie

    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji

    • Zarządzanie relacjami

    • Zarządzanie dostawcami

  6. Praktyki zarządzania usługami

    • Kontrola zmian

    • Zarządzanie incydentami

    • Zarządzanie zasobami IT

    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami

    • Zarządzanie problemami

    • Zarządzanie wydaniami

    • Zarządzanie konfiguracją usług

    • Centrum obsługi użytkowników (service desk)

    • Zarządzanie poziomem świadczenia usług

    • Zarządzanie wnioskami o usługę

  7. Techniczne praktyki zarządzania

    • Zarządzanie wdrożeniami

  8. Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych