Pobierz kartę szkolenia

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-DSV / PL DL 3d

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value to kluczowy moduł dla liderów IT i biznesu, kierowników działów i myślących przyszłościowo specjalistów, którzy chcą opanować sztukę relacji usługowych. W szybko rozwijającej się gospodarce usługowej, certyfikacja ta wyposaża specjalistów w umiejętności niezbędne do sprostania wyzwaniom i wykorzystania szans, zapewniając im krytyczną rolę w sukcesie ich organizacji.

OFICJALNY SCHEMAT CERTYFIKACJI ITIL® 4

ITIL® 4 Foundation to wymaganie wstępne do uzyskania jakiejkolwiek certyfikacji ITIL® 4, za wyjątkiem modułów rozszerzonych ITIL® Acquiring and Managing Cloud Services oraz ITIL® Sustainability in Digital and IT, w przypadku których nie obowiązują wymagania wstępne.

Tytuł ITIL®  4 Managing Professional można otrzymać po uzyskaniu certyfikatu z ITIL® 4 Create, Deliver and Support, Driver Stakeholder Value, High-velocity IT oraz Direct, Plan and Improve

Tytuł ITIL® 4 Strategic Leader jest przyznawany po uzyskaniu certyfikatu  Digital and IT Strategy oraz Direct, Plan and Improve.

Tytuł ITIL® 4 Practice Manager jest przyznawany po uzyskaniu certyfikacji Create, Deliver and Support oraz JEDNEJ certyfikacji z pakietów kursów: Monitor, Support and Fulfil, Plan, Implement and Control lub Collaborate, Assure and Improve.

ITIL® 4 Master to tytuł najwyższy, przyznawany po uzyskaniu tytułów  ITIL® Practice Manager, Managing Professional oraz Strategic Leader.

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  26.01 27.01 28.01
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  23.03 24.03 25.03
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  18.05 19.05 20.05
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  13.07 14.07 15.07
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  07.09 08.09 09.09
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  02.11 03.11 04.11
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  21.12 22.12 23.12
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 900,00 PLN 6 027,00 PLN brutto
  • Praktycy  zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL® Managing Professional (MP) lub ITIL® Master
  • Inżynierównie DevOps
  • Architekci korporacyjni
  • Menadżerowie usług IT
  • Analitycy usług Service Desk
  • Poznasz, w jaki sposób identyfikować, oceniać i ustalać priorytety potrzeb oraz oczekiwań różnych interesariuszy, w tym klientów, pracowników i partnerów
  • Zrozumiesz zasady tworzenia i utrzymania pozytywnego doświadczenia klienta
  • Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać relacjami z różnymi interesariuszami, w tym klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami
  • Poznasz koncepcję współtworzenia wartości, w której wartość nie jest po prostu dostarczana klientom, ale tworzona we współpracy nimi
  • Dowiesz się, jak nawiązać, monitorować i raportować poziomy usług, aby zapewnić, że spełniają one wymagania
  • Dowiesz się, jak definiować i wykorzystywać KPI oraz inne parametry, aby mierzyć, raportować i udoskonalać punkty wrażliwe i szanse dla udoskonalenia doświadczenia klienta
  • Uzyskasz uznawany na całym świecie certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value, który potwierdza Twoją wiedzę w zakresie zarządzania usługami. Certyfikat ważny jest 3 lata
  1. Module 1: Customer journey
  2. Module 2: Customer journey | Step 1: Explore
  3. Module 3: Customer journey | Step 2: Engage
  4. Module 4: Customer journey | Step 3: Offer
  5. Module 5: Customer journey | Step 4: Agree
  6. Module 6: Customer journey | Step 5: Onboard
  7. Module 7: Customer journey | Step 6: Co-create
  8. Module 8: Customer Journey | Step 7: Realize

Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation.

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Drive Stakeholder Value
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Drive Stakeholder Value w wersji online

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: polski lub angielski

 

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie,
w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich
i pomocy naukowych.

  • Czas trwania egzaminu 90 minut
  • Test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań
  • Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych