ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) - akredytowane szkolenie z egzaminem
kod szkolenia: ZP-ITIL4-DSV / PL DL 3d
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value to kluczowy moduł dla liderów IT i biznesu, kierowników działów i myślących przyszłościowo specjalistów, którzy chcą opanować sztukę relacji usługowych. W szybko rozwijającej się gospodarce usługowej, certyfikacja ta wyposaża specjalistów w umiejętności niezbędne do sprostania wyzwaniom i wykorzystania szans, zapewniając im krytyczną rolę w sukcesie ich organizacji.
OFICJALNY SCHEMAT CERTYFIKACJI ITIL® 4

ITIL® 4 Foundation to wymaganie wstępne do uzyskania jakiejkolwiek certyfikacji ITIL® 4, za wyjątkiem modułów rozszerzonych ITIL® Acquiring and Managing Cloud Services oraz ITIL® Sustainability in Digital and IT, w przypadku których nie obowiązują wymagania wstępne.
Tytuł ITIL® 4 Managing Professional można otrzymać po uzyskaniu certyfikatu z ITIL® 4 Create, Deliver and Support, Driver Stakeholder Value, High-velocity IT oraz Direct, Plan and Improve
Tytuł ITIL® 4 Strategic Leader jest przyznawany po uzyskaniu certyfikatu Digital and IT Strategy oraz Direct, Plan and Improve.
Tytuł ITIL® 4 Practice Manager jest przyznawany po uzyskaniu certyfikacji Create, Deliver and Support oraz JEDNEJ certyfikacji z pakietów kursów: Monitor, Support and Fulfil, Plan, Implement and Control lub Collaborate, Assure and Improve.
ITIL® 4 Master to tytuł najwyższy, przyznawany po uzyskaniu tytułów ITIL® Practice Manager, Managing Professional oraz Strategic Leader.
- Praktycy zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL® Managing Professional (MP) lub ITIL® Master
- Inżynierównie DevOps
- Architekci korporacyjni
- Menadżerowie usług IT
- Analitycy usług Service Desk
- Poznasz, w jaki sposób identyfikować, oceniać i ustalać priorytety potrzeb oraz oczekiwań różnych interesariuszy, w tym klientów, pracowników i partnerów
- Zrozumiesz zasady tworzenia i utrzymania pozytywnego doświadczenia klienta
- Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać relacjami z różnymi interesariuszami, w tym klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami
- Poznasz koncepcję współtworzenia wartości, w której wartość nie jest po prostu dostarczana klientom, ale tworzona we współpracy nimi
- Dowiesz się, jak nawiązać, monitorować i raportować poziomy usług, aby zapewnić, że spełniają one wymagania
- Dowiesz się, jak definiować i wykorzystywać KPI oraz inne parametry, aby mierzyć, raportować i udoskonalać punkty wrażliwe i szanse dla udoskonalenia doświadczenia klienta
- Uzyskasz uznawany na całym świecie certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value, który potwierdza Twoją wiedzę w zakresie zarządzania usługami. Certyfikat ważny jest 3 lata
- Module 1: Customer journey
- Module 2: Customer journey | Step 1: Explore
- Module 3: Customer journey | Step 2: Engage
- Module 4: Customer journey | Step 3: Offer
- Module 5: Customer journey | Step 4: Agree
- Module 6: Customer journey | Step 5: Onboard
- Module 7: Customer journey | Step 6: Co-create
- Module 8: Customer Journey | Step 7: Realize
Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation.
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 Drive Stakeholder Value
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Drive Stakeholder Value w wersji online
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
- Egzamin: polski lub angielski
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie,
w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich
i pomocy naukowych.
- Czas trwania egzaminu 90 minut
- Test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań
- Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych