Webinaria:

Jak zmieniający się świat stworzył nowe potrzeby rozwojowe pracownika? Rynek szkoleniowy w świecie BANI

Udostępnij!

 

Zmienna rzeczywistość ostatnich lat to dla biznesu i zespołów nowe wyzwania, które wymagają adekwatnej odpowiedzi na każdym szczeblu organizacyjnym. Rodzące się w aktualnej sytuacji społeczno-ekonomicznej potrzeby rozwojowe pracowników muszą być uwzględniane w długofalowych planach strategicznych firm – to właśnie od nich nierzadko zależy przewaga konkurencyjna i perspektywy rynkowe.

 

Aby dokładniej zrozumieć wszystkie palące zagadnienia z tego obszaru, zapraszamy do zapoznania się z webinarium na temat zrealizowanego przez Altkom Akademię oraz agencję UTILA raportu badawczego  „Rynek szkoleniowy w czasach niepewności”.

 

  • Jak dotychczasowe doświadczenia menedżerów i pracowników wpływają na koncepcję zarządzania talentami i rozwoju pracowników teraz i w przyszłości?
  • Co może wspierać pracowników, oprócz tradycyjnych form szkoleniowych?
  • Jak budować strategię ugruntowania wiedzy w organizacji?

 

  • ponad 300 zbadanych firm
  • raport zrealizowany przez niezależną agencję badawczą
  • pogłębione wywiady focusowe z trenerami i klientami
  • 79 stron szczegółowego opracowania polskiego rynku szkoleniowego – dane, analizy i wiele więcej

 

Pobierz i przeczytaj raport

 

Małgorzata Wójcik

Dyrektor personalna w LEK-AM, praktyk biznesu, doświadczona konsultantka i trenerka, z ponad 25-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania na kierunku zarządzanie strategiczne, studiów MBA Thames Valley University. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim. Certyfikowany coach, mentor, mediator spraw pracowniczych, rekruter, asesor (AC/DC).

Natalia Gozdowska

Business Development Director w Altkom Akademii, przez wiele lat menedżerka w obszarze HR, akredytowany coach IC i coach mocnych stron, Everything DiSC Trainer&Facylitator, konsultantka kryzysowa. Od ponad 18 lat współpracuje z firmami i organizacjami w obszarach, związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, rozwojem kompetencji miękkich, mentoringiem, coachingiem, przywództwem i komunikacją.

Robert Tomaszewski

Business Development Director w Altkom Akademii, ekspert szkoleń IT. Specjalizuje się w zwiększaniu efektywności przedsiębiorstw poprzez wykorzystanie nowych technologii (Business Intelligence, Automation, SaaS). Ma doświadczenie w rozwijaniu start-upów i firm na rynkach zagranicznych, szczególnie w regionie EMEA, oraz pracy w zespołach międzynarodowych. Prowadzi również kampanie marketingowe i sprzedażowe.