Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-04-29 - 2024-04-29 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-28 - 2024-06-28 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-02 - 2024-08-02 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-30 - 2024-09-30 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-11-15 - 2024-11-15 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie skierowane do osób związanych z produkcją i projektowaniem oprogramowania ale także osób zajmujących się szerokopojętym projektowanie graficznym. Webdeveloperów, Projektantów Graficznych ale również Product Ownerów czy Managerów. Szczególnie polecane również dla osób szukających nowych kierunków rozwoju w obszarze UX Designu oraz pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie projektowania interfejsów graficznych (UI).
Zdobycie praktycznej umiejętności obsługi programu Figma. Prostego i darmowego narzędzia o wielkich możliwościach do projektowania i prototypowania, contentu social media, prostych elementów graficznych oraz kolaboracji w zespole projektowym.
Podstawowa wiedza na temat UX i użyteczności.
- Szkolenie: polski
Część wykład - wprowadzenie do projektowania oraz obsługi programu FIGMA
Część warsztatowa - przeprowadzenie przez wszystkie etapy projektowania interfejsu przykładowej aplikacji z wykorzystaniem podstawowych narzędzi jakie oferuje FIGMA.
-
Zajęcia praktyczne z obsługi programu:
-
Omówienie podstawowych funkcjonalności programu (praca ze stronami, warstwami, ramkami, assetami i komponentami).
-
Przygotowanie podstawowego Design Guide Lines, określenie stylów, kolorów, tekstów, efektów i gridów.
-
Przygotowanie biblioteki potrzebnych assetów - tworzenie komponentów, instancji - tworzenie prostych elementów graficznych.
-
Opracowanie architektury informacji i na jej bazie stworzenie listy ekranów - projekt lo-fi interfejsu.
-
Zaprojektowanie ekranów aplikacji - projekt hi-fi interfejsu.
-
Stworzenie prototypu prostej aplikacji na podstawie wcześniej wykonanych kroków projektowych - podstawy elementów animacji.
-
Tworzenie wersji dla różnych rozdzielczości - tworzenie auto-layotów.
-
Praca w kolaboracji oraz podstawy pracy z komentarzami.
-
Eksport assetów i przekazywanie projektów deweloperom.
Zajęcia praktyczne z obsługi programu:
-
Omówienie podstawowych funkcjonalności programu (praca ze stronami, warstwami, ramkami, assetami i komponentami).
-
Przygotowanie podstawowego Design Guide Lines, określenie stylów, kolorów, tekstów, efektów i gridów.
-
Przygotowanie biblioteki potrzebnych assetów - tworzenie komponentów, instancji - tworzenie prostych elementów graficznych.
-
Opracowanie architektury informacji i na jej bazie stworzenie listy ekranów - projekt lo-fi interfejsu.
-
Zaprojektowanie ekranów aplikacji - projekt hi-fi interfejsu.
-
Stworzenie prototypu prostej aplikacji na podstawie wcześniej wykonanych kroków projektowych - podstawy elementów animacji.
-
Tworzenie wersji dla różnych rozdzielczości - tworzenie auto-layotów.
-
Praca w kolaboracji oraz podstawy pracy z komentarzami.
-
Eksport assetów i przekazywanie projektów deweloperom.
Basic
Powtórzenia szkolenia