SharePoint 2016 Site Collections and Site Owner Administration
kod szkolenia: MS 55234 / PL DL 5d
Szkolenie SharePoint 2016 Site Collections and Site Owner Administration to praktyczny kurs przeznaczony dla specjalistów IT oraz właścicieli witryn, którzy chcą zdobyć umiejętności zarządzania środowiskiem SharePoint 2016 na poziomie witryn i kolekcji witryn. Uczestnicy poznają zasady tworzenia i utrzymywania struktury witryn, konfigurowania uprawnień, wdrażania przepływów pracy, pracy z metadanymi, zarządzania dokumentami i publikacjami oraz integracji SharePointa z pakietem Microsoft Office 2016. Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach administracji i optymalizacji środowiska SharePoint, które wspierają efektywne zarządzanie treścią i współpracę w organizacji.
Szkolenie SharePoint 2016 Site Collections and Site Owner Administration przeznaczone jest dla:
-
administratorów SharePoint, odpowiedzialnych za utrzymanie i konfigurację witryn oraz kolekcji witryn,
-
specjalistów IT, którzy chcą rozwinąć umiejętności zarządzania środowiskiem SharePoint 2016,
-
właścicieli i redaktorów witryn, zarządzających treścią, strukturą i bezpieczeństwem witryn firmowych,
-
koordynatorów projektów i liderów zespołów, wykorzystujących SharePoint do współpracy i obiegu dokumentów,
-
wszystkich, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu administracji i zarządzania SharePoint 2016 w organizacji.
-
Administracja witrynami i kolekcjami witryn – poznasz, jak efektywnie zarządzać strukturą, aplikacjami i nawigacją w środowisku SharePoint 2016.
-
Konfiguracja i zarządzanie uprawnieniami – nauczysz się, jak tworzyć grupy zabezpieczeń, definiować poziomy dostępu i kontrolować uprawnienia użytkowników.
-
Zarządzanie zawartością i metadanymi – dowiesz się, jak definiować kolumny i typy zawartości, wdrażać taksonomie i utrzymywać spójność treści w organizacji.
-
Automatyzacja procesów i integracja z Office 2016 – poznasz, jak tworzyć przepływy pracy, łączyć SharePoint z aplikacjami Office oraz wykorzystywać OneDrive dla Firm.
-
Publikowanie i społeczność w SharePoint – nauczysz się, jak konfigurować witryny publikacyjne, zarządzać treściami webowymi i korzystać z funkcji społecznościowych SharePoint 2016.
-
Rozpoczynanie pracy z SharePoint 2016
-
przegląd ról administrator witryny i kolekcji witrynSharePoint 2016
-
definiowanie terminologii SharePoint
-
nawigacja w witrynie SharePoint
-
interakcja ze wstążką
-
tworzenie i edycja prostej zawartości
-
-
Tworzenie portalu firmy
-
Tworzenie struktury witryny
-
Definiowanie aplikacji SharePoint
-
Dodawanie dodatkowych informacji do biblioteki dokumentów / ustawień listy
-
Wyjaśnianie widoków na listach i bibliotekach
-
Tworzenie widoków w listach i bibliotekach
-
Modyfikowanie nawigacji
-
-
Tworzenie spójności między witrynami
-
definiowanie kolumn witryny
-
definiowanie typów zawartości
-
implementacja taksonomii
-
Konfigurowanie organizatora zawartości
-
Korzystanie z szablonów, w celu spójność
-
-
Uprawnienia SharePoint
-
omówienie uprawnień i zabezpieczeń w SharePoint
-
tworzenie grup SharePoint
-
zarządzanie uprawnieniami
-
współdzielenie a tradycyjny model zabezpieczeń
-
-
Dostosowanie wyglądu portalu
-
zmiana wyglądu portalu
-
edycja strony
-
praca ze składnikami Web Part i App Part
-
kierowanie zawartości do grup odbiorców
-
-
Zarządzanie dokumentami i rekordami
-
Zarządzanie bibliotekami
-
Ustalanie polityk zgodności
-
Wdrażanie organizatora treści i centrum rekordów
-
Korzystanie z centrum ediscovery
-
-
Tworzenie przepływu pracy
-
Tworzenie workflow out-of-the-the-box
-
Tworzenie przepływu pracy w sharepoint designer
-
-
Integracja z pakietem Microsoft Office
-
Połączenie Outlook z SharePoint
-
Połączenie i współprace w office 2016
-
Importowanie i eksportowanie danych za pomocą excel i sharepoint 2016
-
Połączenie Access and Sharepoint 2016
-
Tworzenie form Infopath
-
Poznianie OneDrive dla biznesu
-
-
Witryny publikowania
-
Włączanie zarządzania treścią web
-
Zarządzanie strukturą treści web
-
Nawigacja na stronie wykorzystująca zarządzane metadane
-
Konfigurowanie procesu zatwierdzania publikacji
-
-
Zmniejszanie dystansu społecznościowego
-
Konfigurowanie funkcji społecznych w SharePoint 2016
-
Tworzenie strony Community
-
-
Wyszukiwanie informacji przy użyciu usługi Search
-
przegląd funkcji wyszukiwania w SharePoint 2016
-
konfiguracja ustawień wyszukiwania
-
-
Kontrola i planowanie wzrostu
-
przegląd nadzoru dla administracji witryn
-
omówienie realizacji nadzoru
-
-
Przegląd ustawień administratora kolekcji witryn
-
przegląd ustawień dla administratorów kolekcji witryn
-
przegląd ustawień dla administratorów witryn
-
Znajomość środowiska Windows 7, 8,10 , Office 2013, 2016 oraz Internet Explorer, podstawowa wiedza dotycząca zastosowań platformy SharePoint. Umiejętność korzystania z anglojęzycznych materiałów.

* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii
Metoda szkolenia:
teoria
praktyczne laboratoria
demonstracje,
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski