WYBRANE SZKOLENIA
{{ item.title }}
(
{{ item.city }} )
{{ item.date }} //
Liczba miejsc
{{ item.quantity }} //
{{ item.code }} / {{ item.code_name }}
Cena brutto {{ item.price | groszeToZlotowki }} {{ item.currency }}
Cena netto {{ item.price | zlotyPriceWithOutTax | groszeToZlotowki }} {{ item.currency }}
Cena netto {{ item.price | zlotyPriceWithOutTax | groszeToZlotowki }} {{ item.currency }}
| +1
DODAJ
USUŃ
Koszyk jest pusty
(x) Schowaj koszyk
Akademia
Menedżera Projektu

Efektywność projektów to nie procedury. Najważniejsi są ludzie, ich postawy i podejmowane działania. W tym kontekście szczególnie ważne są wiedza i umiejętności menedżera projektu. To od lidera zależy rezultat działań podejmowanych przez jego zespół.
Cel Akademii
Akademia Menedżera Projektu kierowana jest zarówno do doświadczonych praktyków jak i do osób stawiających pierwsze kroki w zarządzaniu projektami. Jej celem jest rozwijanie kluczowych umiejętności niezbędnych do sprawnego prowadzenia projektu.
Zagadnienia poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy, takich jak:
- Komunikacja w projekcie
- Efektywne radzenie sobie ze stresem i emocjami
- Prowadzenie trudnych rozmów z uczestnikami projektu
- Mierzenie się z konfliktem i właściwe zarządzanie nim w rzeczywistości projektowi
- Skuteczna motywacja
- Funkcjonowanie w świecie VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity i Ambiguity)
- Efektywność osobista a efektywność zespołu
- Budowanie autorytetu i stawanie się liderem zespołu