WYBRANE SZKOLENIA
{{ item.title }}
(
{{ item.city }} )
{{ item.date }} //
Liczba miejsc
{{ item.quantity }} //
{{ item.code }} / {{ item.code_name }}
Cena netto {{ item.price | zlotyPriceWithOutTax | groszeToZlotowki }} {{ item.currency }}
Akademia HR Business
Partnera - warsztaty online

Akademia HR Business Partnera zapewnia kompleksową wiedzę oraz sprawdzone rozwiązania i narzędzia w obszarze nowoczesnego HR. Rzetelnie przygotowuje do pełnienia roli HR Business Partnera w organizacji. W sposób praktyczny wyposaża w kompetencje niezbędne do realizowania celów firmy, pełnienia funkcji strategicznego partnera w organizacji i skutecznej współpracy z menedżerami.
Program Akademii obejmuje osiem 2-dniowych sesji realizowanych w formule eksperckich warsztatów i pracy na case study. Zajęcia prowadzone są przez wyjątkowy zespół wykładowców, który tworzą doświadczeni praktycy HR oraz eksperci w dziedzinie analitycznego wsparcia zarządzania zasobami ludzkimi.
Program Akademii HR Business Partnera polecamy menedżerom i specjalistom działów HR odpowiedzialnym za: tworzenie i realizację kluczowych procesów oraz strategii HR, kreowanie polityki personalnej, employer branding, rekrutację i rozwój pracowników oraz wszystkim, którzy chcieliby profesjonalnie i skutecznie realizować projekty HR wspierające biznes wewnątrz swojej organizacji.
Dowiedz się więcej: 801 25 85 66
Uczestnicy Akademii HR Business Partnera dowiedzą się:
- Jak HR powinien wspierać Zarząd i budować partnerstwo w obliczu niepewności, złożonych kontekstów biznesowych i dynamicznych zmian?
- Jak skutecznie wdrażać i realizować strategie HR w powiązaniu z celami biznesowymi organizacji?
- Jak optymalnie zarządzać kompetencjami w organizacji by projekty rekrutacyjne, rozwojowe czy oceny wspierały strategię biznesową?
- Jak zarządzać sytuacjami kryzysowymi i konfliktem w organizacji?
- Jakimi narzędziami wspierać się w codziennej pracy związanej z planowaniem i rozliczaniem projektów HR, by zoptymalizować podejmowane działania?
Ramowy program Akademii HR Business Partnera - warsztaty online
Strategiczna i ekspercka rola HR w organizacji (2 dni)
Jak zbudować autorytet działu HR, jako partnera biznesowego dostarczającego rozwiązania spójne z celami biznesowymi organizacji? Jak budować porozumienie biznesu i HR wokół strategii biznesowej? Jakie nowe zadania stoją przed działami HR w zakresie Performance Management?
- Zobaczysz jak pełniąc rolę HRBP możesz wspierać strategię biznesową i wpływać na poprawę wskaźników finansowych,
- Poznasz zadania oraz procesy HR, których wdrożenie będzie wspierać zarządzanie efektywnością organizacji,
- Dowiesz się, jak w rozmowach z zarządem i menedżerami argumentować konieczność zmian w podejściu do zarządzania ludźmi oraz ich kompetencjami,
- Poznasz narzędzia wspierające optymalizacje zarządzania projektami HR w organizacji.
Zarządzanie zmianą w organizacji (2 dni)
Jaka jest rola HR w skutecznym wprowadzaniu strategicznych zmian w organizacji? Jak zapoczątkować zmiany? Jak przygotować menedżerów i pracowników do planowanych zmian? Jak radzić sobie z oporem pracowników w procesie wprowadzania zmiany?
- Poznasz narzędzia i metody wspomagające wdrażanie zmian w organizacji,
- Dowiesz się w jaki sposób efektywnie wykorzystać Situational Leadership do zarządzania zmianą,
- Nauczysz się rozpoznawać i konstruktywnie reagować na negatywne postawy związane z wprowadzaniem zmian,
- Nauczysz się efektywnego sposobu przekazywania i wprowadzania zmiany w organizacji.
Rozwiązywanie trudnych sytuacji (2 dni)
Jaka jest rola HR w rozwiązywaniu konfliktów i prowadzeniu mediacji w organizacji? Jak efektywnie prowadzić trudne rozmowy? Jak przekształcić sytuację konfliktową w szansę na budowania dobrych relacji w organizacji?
- Nauczysz się identyfikować źródła oraz stopnie konfliktu,
- Rozwiniesz umiejętności rozwiązywania konfliktów, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz asertywności w pracy HRBP,
- Poznasz narzędzia niezbędne do rozwiązywania konfliktów i przekształcania trudnych sytuacji w szansę na budowanie dobrych relacji w organizacji.
Zarządzanie kompetencjami w organizacji (2 dni)
Jak wybrać narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi, by jak najlepiej wykorzystać potencjał kompetencyjny pracowników? Jakie korzyści daje wdrożenie modelu kompetencyjnego? Jak wdrażać model kompetencyjny?
- Poznasz metodologię tworzenia i wdrażania modeli kompetencyjnych oraz możliwości ich zastosowania w praktyce zarządzania organizacją,
- Nauczysz się określać jakie zdolności i umiejętności przekładają się na realizację celów biznesowych organizacji,
- Poznasz metody prowadzenia oceny opartej na modelu kompetencyjnym i celach organizacji.
Rekrutacja i selekcja pracowników (2 dni)
W jaki sposób dobierać ludzi do organizacji, zespołu, zadań? Jak rekrutować i oceniać, by uniknąć błędów w podejmowaniu decyzji dotyczących zatrudnienia? Jak skutecznie przeprowadzić on-boarding?
- Poznasz zasady skutecznego prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych i pozyskiwania najlepszych kandydatów,
- Dowiesz się jakie są najczęstsze błędy rekrutacyjne i nauczysz się ich unikać,
- Poznasz praktyczne metody prowadzenia sesji AC i DC oraz możliwości wykorzystania jej wyników w działaniach rekrutacyjnych i rozwojowych,
- Poznasz narzędzia efektywnej adaptacji nowych pracowników.
Zarządzanie rozwojem pracowników i projektami corporate wellness
Jak wykorzystać wyniki oceny do zarządzania kompetencjami i planowania rozwoju pracowników? Jak budować programy rozwojowe wspierające realizację celów biznesowych? Jak rozwijać pracowników, aby osiągali coraz lepsze wyniki? Jak budować programy corporate wellness, by motywować i poprawiać efektywność pracowników?
- Poznasz metody zarządzania kompetencjami i rozwojem pracowników,
- Poznasz kluczowe narzędzia i zasady projektowania programów rozwojowych,
- Poznasz kompleksową metodologię wdrażania projektów corporate wellness (projektowanie, wdrożenie, ocena,
zapewnienie ciągłości).
Analizy danych w HR (2 dni)
Dlaczego warto dokładniej przyglądać się danym w organizacji? Jakimi narzędziami można wspierać się w codziennej pracy związanej z planowaniem i rozliczaniem działań HR? W jaki sposób dobrać narzędzia do konkretnego celu rozwojowego/biznesowego?
- Dowiesz się jak może wyglądać proces rozwojowy wspierany narzędziami psychometrycznymi i analizą statystyczną bez angażowania dużych środków,
- Rozwiniesz umiejętności pracy z danymi liczbowymi, nauczysz się klasyfikować dane oraz definiować zakresy danych niezbędnych do wnioskowania w wybranych obszarach analiz danych HR-owych,
- Stworzysz własne, kompletne środowisko pracy analitycznej.
Budowanie wizerunku i przywództwo HRBP w organizacji (2 dni)
Jak skutecznie budować autorytet HR wśród kadry menedżerskiej? Jak projektować i prowadzić profesjonalne prezentacje, spotkania i dyskusje? Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień i spotkań? Jakiego stylu przywództwa potrzebuje Twoja organizacja? Jak wdrożyć go w życie, by budować zaangażowanie w organizacji?
- Poznasz narzędzia budowania wizerunku lidera HRBP jako partnera biznesowego kadry menedżerskiej,
- Rozwiniesz umiejętności skutecznej argumentacji, komunikacji, projektowania i prowadzenia prezentacji oraz spotkań i dyskusji z zespołami,
- Poznasz praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami,
- Poznasz style kierowania i ich wpływ na organizację.
Zasady otrzymania certyfikatu ukończenia Akademii HR Business Partnera
Na zakończenie Akademii uczestnicy prezentują projekty HR, które planują wdrożyć w swoich firmach. Po prezentacjach każdy uczestnik otrzyma informację zwrotną z oceną prezentacji oraz projektu, oraz wskazówki do usprawnienia/ rozwoju projektu. Prezentacja jest podstawą wydania Certyfikatu HR Business Partnera.
Przebieg zajęć
- Przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzane są testy kompetencji kluczowych z perspektywy pracy menedżera HR. Uczestnicy otrzymują indywidualny, obszerny raport zawierający interpretację wyników z informacją o mocnych stronach i obszarach do rozwoju.
- Podczas poszczególnych sesji wykorzystujemy praktyczne, angażujące i innowacyjne metody pracy, m.in:
- Warsztaty – prowadzone wg metodyki Learn&Entertain, łączącej naukę z doświadczeniem, praktyką i zabawą.
- Symulacje biznesowe – ich intencją jest sprowokowanie uczestnika do samodzielnej analizy sytuacji, wysnuwania własnych wniosków oraz działania na podstawie własnych decyzji.
- Facylitacja – prowadzona wg metodyki Iceberg Process z zastosowaniem praktycznych narzędzi takich jak Action Learning, Brain Dumping, Klastering, Quadrant Analysis, posłuży do wyzwolenia kreatywności grupy i generowaniu innowacyjnych pomysłów.
- Design Thinking – wykorzystywany do rozwiązywania problemów poprzez dostarczanie innowacyjnych
i kreatywnych rozwiązań.
W trakcie projektu, pomiędzy sesjami, udostępniamy zadania i materiały szkoleniowe oraz narzędzia do monitorowania procesu wdrażania zdobytej wiedzy i umiejętności.
- W trakcie projektu uczestnicy otrzymują wsparcie online trenera.
- Przez 30 dni od zakończenia projektu uczestnicy mają możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem za pośrednictwem e-maila.
Organizacja zajęć
Akademia HR Business Partner realizowana jest w trybie:
- otwartych sesji weekendowych – osiem dwudniowych zjazdów (16 dni), sobota-niedziela w godzinach 9:00 – 16:00 (sobota) i 9:00 - 14:00 (niedziela). Aktualny terminarz dostępny jest na stronie internetowej.
Cena programu Akademii HRBP – 7 900 zł netto za uczestnika obejmuje:
- testy kompetencji z interpretacją wyników, dostęp do portalu słuchacza (materiały szkoleniowe, podręcznik HRBP, baza wiedzy, forum wymiany wiedzy), konsultacje indywidualne z trenerami podczas opracowywania projektu, dyplom ukończenia.
- udział w ośmiu dwudniowych zjazdach.

Beata Piwnik
Menedżer zarządzający, konsultant, trener, coach, mentor. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy obszarze zarządzania HR w dużych organizacjach. Prowadzi zajęcia dla kadry menedżerskiej w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Zarządzania Zmianą. Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w obszarze budowania marki. Współzałożycielka firmy specjalizującej się w audytach behawioralnych w firmach produkcyjnych.

Sylwia Plona-Zduńczyk
Certyfikowany trener i coach, konsultant biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem menedżerskim w obszarze budowania strategii i rozwiązań personalnych. Obecnie zajmuje się doradztwem organizacyjnym na poziomie tworzenia struktur i procesów, a także wspieraniem kadry menedżerskiej w zakresie analizy, oceny i konstruktywnego feedbacku, procesów coachingowych oraz programów szkoleniowych, wdrożeniowych i naprawczych. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Studiów Zawodowych Coachingu ACTSH ICF.
HR Fitter – narzędzie badające poziom kompetencji biznesowych i wspomagające diagnozowanie potrzeb rozwojowych.
Profesjonalny zestaw narzędzi on-line opartych o kompetencyjne testy sytuacyjne, służące zobiektywizowanej diagnozie poziomu rozwoju kompetencji pracowników oraz dopasowaniu wyników diagnozy do profili kompetencyjnych. Niezbędny do pomiaru zmian poziomu wiedzy i kompetencji pracowników w wyniku procesu szkolenia.
HR Fitter to autorski zestaw testów diagnostycznych w zakresie:
kompetencji biznesowych:
- społecznych – zarządzanie emocjami , współdziałanie, komunikatywność;
- organizacyjnych – organizowanie, planowanie, kontrolowanie, strategia;
- poznawczych – myślenie analityczne, myślenie koncepcyjne, myślenie;
- innowacyjności – motywacja i kreowanie nowych rozwiązań;
- osobistych – adaptacja do zmiany, koncentracja na zadaniu, radzenie sobie ze stresem , realizacja celu;
kompetencji menedżerskich:
- przywództwo,
- podejmowanie decyzji,
- zarządzanie zmianą,
- organizacja pracy zespołu,
- rozwijanie pracowników,
- motywowanie
kompetencji sprzedażowych:
- nawiązywanie relacji handlowych,
- diagnozowanie potrzeb klienta
- budowanie relacji i orientacja na klienta,
- umiejętności sprzedażowe,
- negocjowanie.
HR Fitter to również siedmiowymiarowy test :
- osobowości,
- zdolności inetelektualnych,
- wartości w pracy.
Dzięki aplikacji możliwe jest generowanie raportów dopasowania pracowników do stawianych im wymagań. Raporty pozwalają na identyfikację obszarów wymagających rozwoju, wskazują najlepszych kandydatów do programów rozwojowych. HR Fitter pomaga w zarządzaniu talentami, diagnozując powiązania danych pracowników z ich efektywnością. Wyniki testów kompetencyjnych, to także materiał wyjściowy do zaplanowania kariery i dokładnych zadań rozwojowych pracowników.