Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2022-09-08 - 2022-09-09 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
„Czas zmiany to czas lęku lub nowych możliwości. Twoja postawa zadecyduje, która z tych rzeczy będzie Twoim udziałem.” - Ernest C. Wilson
Cel projektu szkoleniowego
- Zapoznanie uczestników z kluczowymi badaniami z zakresu reakcji ludzi na zmiany w organizacji.
- Pokazanie narzędzi i metod wspomagających wdrażanie zmian w organizacji
- Pokazanie w jaki sposób efektywnie wykorzystać Situational Leadership do wdrażania zmian
- Zapoznanie ze sposobami reagowania na negatywne postawy związane z wprowadzaniem zmian
- Umożliwienie zdobycia umiejętności rozpoznawania głównych typów reakcji na zmiany
- Nauka efektywnego sposobu przekazywania i wprowadzania zmiany z uwzględnieniem modelu Situational Leadership
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest do kadry menedżerskiej, liderów, kierowników.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Rozumie znaczenie zmiany dla rozwoju organizacji i budowania biznesu
- Posiada kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian
- Potrafi wykorzystać model Situational Leadership do efektywnego zarządzania zmianą
- Zna style reagowania na zmianę i potrafi je rozpoznać wśród pracowników
- Potrafi konstruktywnie reagować na zmianę
- Potrafi odpowiednio komunikować zmianę innym pracownikom.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Brak wskazań.
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
- Definicja zmiany, czyli z czym mamy do czynienia
- Wyjaśnić istotę zmiany
- Czynniki wymuszające zmianę: wewnętrzne i zewnętrzne
- Cykl zmiany w organizacji
- Najpopularniejsze metodyki wprowadzania zmian: Model Kurta Lewina, Model Kottera, Model ADKAR
- Kaskadowe i zwinne modele zmiany
- Ja i inni, czyli diagram wzajemnych relacji w zmianie
- Jak zapoczątkować zmiany?
- Nauczyć jak skutecznie reagować na proces zmian
- Uświadomić możliwe postawy zachodzące w reakcji na zmiany
- Umożliwić określenie własnej optymalnej roli w zmianie
- Nauczyć definiowania ról podczas procesu zmiany
- Wpływ, priorytetyzacja i opór interesariuszy na efektywność zmiany
- Wykres, czyli krzywa zmiany, czego możemy się spodziewać po sobie i innych
- Przedstawić typowe reakcje i zachowania, występujące podczas wprowadzania zmiany
- Zapoznać z typowymi reakcjami i zachowaniem tych, którzy inicjują zmiany
- Omówić emocje towarzyszące zmianom
- Nauczyć odpowiednio reagować na zaistniałe emocje
- Lider wdrażający zmianę?
- Zapoznać z najważniejszymi zadaniami lidera w zarządzaniu zmianą
- Pokazać w jaki sposób można wykorzystać model Situational Leadership we wdrażaniu zmian w organizacji
- Nauczyć praktycznych sposobów planowania i wdrażania matrycy zmian
- Zapoznanie z zagrożeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi w procesie zmian
- Trudności i opór
- 5 barier wobec zmian i sposoby ich przezwyciężania
- Narzędzia przydatne w radzeniu sobie z trudnościami: analiza pola sił, analiza interesariuszy, mapa zaangażowania
- Jak radzić sobie z oporem pracowników w zmianie?
- Narzędzia wdrażania zmiany, które lider może wykorzystać w pracy ze swoim zespołem
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Wyjaśnić istotę zmiany
- Czynniki wymuszające zmianę: wewnętrzne i zewnętrzne
- Cykl zmiany w organizacji
- Najpopularniejsze metodyki wprowadzania zmian: Model Kurta Lewina, Model Kottera, Model ADKAR
- Kaskadowe i zwinne modele zmiany
- Jak zapoczątkować zmiany?
- Nauczyć jak skutecznie reagować na proces zmian
- Uświadomić możliwe postawy zachodzące w reakcji na zmiany
- Umożliwić określenie własnej optymalnej roli w zmianie
- Nauczyć definiowania ról podczas procesu zmiany
- Wpływ, priorytetyzacja i opór interesariuszy na efektywność zmiany
- Przedstawić typowe reakcje i zachowania, występujące podczas wprowadzania zmiany
- Zapoznać z typowymi reakcjami i zachowaniem tych, którzy inicjują zmiany
- Omówić emocje towarzyszące zmianom
- Nauczyć odpowiednio reagować na zaistniałe emocje
- Zapoznać z najważniejszymi zadaniami lidera w zarządzaniu zmianą
- Pokazać w jaki sposób można wykorzystać model Situational Leadership we wdrażaniu zmian w organizacji
- Nauczyć praktycznych sposobów planowania i wdrażania matrycy zmian
- Zapoznanie z zagrożeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi w procesie zmian
- 5 barier wobec zmian i sposoby ich przezwyciężania
- Narzędzia przydatne w radzeniu sobie z trudnościami: analiza pola sił, analiza interesariuszy, mapa zaangażowania
- Jak radzić sobie z oporem pracowników w zmianie?
- Narzędzia wdrażania zmiany, które lider może wykorzystać w pracy ze swoim zespołem
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Kod szkolenia
HR-ZZ / ZarzZmianą_2
Pobierz PDF


FORMULARZ KONTAKTOWY
Zarządzanie zmianą
(HR-ZZ
/ ZarzZmianą_2)
Cena netto
1300.00 PLN
+ vat
(1599 PLN
brutto 1. os.
)
Tryb szkolenia:
Distance Learning
Termin:
08-09-2022
Czas trwania:
2
dni (ilość godzin:
10)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced

Gwarancja
Powtórzenia szkolenia
Powtórzenia szkolenia