Localisation | Date | Price | Select | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-10 - 2024-06-11 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Available: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Available: xxxxxxxxxx
In order to find out whether training will be provided on-site from the account Contact form
The aim of a training project
- Zapoznanie uczestników z kluczowymi badaniami z zakresu reakcji ludzi na zmiany w organizacji.
- Pokazanie narzędzi i metod wspomagających wdrażanie zmian w organizacji
- Pokazanie w jaki sposób efektywnie wykorzystać Situational Leadership do wdrażania zmian
- Zapoznanie ze sposobami reagowania na negatywne postawy związane z wprowadzaniem zmian
- Umożliwienie zdobycia umiejętności rozpoznawania głównych typów reakcji na zmiany
- Nauka efektywnego sposobu przekazywania i wprowadzania zmiany z uwzględnieniem modelu Situational Leadership
The aim of the course
Szkolenie przeznaczone jest do kadry menedżerskiej, liderów, kierowników.
The benefits resulting from the training completion
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Rozumie znaczenie zmiany dla rozwoju organizacji i budowania biznesu
- Posiada kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian
- Potrafi wykorzystać model Situational Leadership do efektywnego zarządzania zmianą
- Zna style reagowania na zmianę i potrafi je rozpoznać wśród pracowników
- Potrafi konstruktywnie reagować na zmianę
- Potrafi odpowiednio komunikować zmianę innym pracownikom.
Expected preparation from students
Brak wskazań.
Language
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Meeting agenda
- Definicja zmiany, czyli z czym mamy do czynienia
- Wyjaśnić istotę zmiany
- Czynniki wymuszające zmianę: wewnętrzne i zewnętrzne
- Cykl zmiany w organizacji
- Najpopularniejsze metodyki wprowadzania zmian: Model Kurta Lewina, Model Kottera, Model ADKAR
- Kaskadowe i zwinne modele zmiany
- Ja i inni, czyli diagram wzajemnych relacji w zmianie
- Jak zapoczątkować zmiany?
- Nauczyć jak skutecznie reagować na proces zmian
- Uświadomić możliwe postawy zachodzące w reakcji na zmiany
- Umożliwić określenie własnej optymalnej roli w zmianie
- Nauczyć definiowania ról podczas procesu zmiany
- Wpływ, priorytetyzacja i opór interesariuszy na efektywność zmiany
- Wykres, czyli krzywa zmiany, czego możemy się spodziewać po sobie i innych
- Przedstawić typowe reakcje i zachowania, występujące podczas wprowadzania zmiany
- Zapoznać z typowymi reakcjami i zachowaniem tych, którzy inicjują zmiany
- Omówić emocje towarzyszące zmianom
- Nauczyć odpowiednio reagować na zaistniałe emocje
- Lider wdrażający zmianę?
- Zapoznać z najważniejszymi zadaniami lidera w zarządzaniu zmianą
- Pokazać w jaki sposób można wykorzystać model Situational Leadership we wdrażaniu zmian w organizacji
- Nauczyć praktycznych sposobów planowania i wdrażania matrycy zmian
- Zapoznanie z zagrożeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi w procesie zmian
- Trudności i opór
- 5 barier wobec zmian i sposoby ich przezwyciężania
- Narzędzia przydatne w radzeniu sobie z trudnościami: analiza pola sił, analiza interesariuszy, mapa zaangażowania
- Jak radzić sobie z oporem pracowników w zmianie?
- Narzędzia wdrażania zmiany, które lider może wykorzystać w pracy ze swoim zespołem
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Wyjaśnić istotę zmiany
- Czynniki wymuszające zmianę: wewnętrzne i zewnętrzne
- Cykl zmiany w organizacji
- Najpopularniejsze metodyki wprowadzania zmian: Model Kurta Lewina, Model Kottera, Model ADKAR
- Kaskadowe i zwinne modele zmiany
- Jak zapoczątkować zmiany?
- Nauczyć jak skutecznie reagować na proces zmian
- Uświadomić możliwe postawy zachodzące w reakcji na zmiany
- Umożliwić określenie własnej optymalnej roli w zmianie
- Nauczyć definiowania ról podczas procesu zmiany
- Wpływ, priorytetyzacja i opór interesariuszy na efektywność zmiany
- Przedstawić typowe reakcje i zachowania, występujące podczas wprowadzania zmiany
- Zapoznać z typowymi reakcjami i zachowaniem tych, którzy inicjują zmiany
- Omówić emocje towarzyszące zmianom
- Nauczyć odpowiednio reagować na zaistniałe emocje
- Zapoznać z najważniejszymi zadaniami lidera w zarządzaniu zmianą
- Pokazać w jaki sposób można wykorzystać model Situational Leadership we wdrażaniu zmian w organizacji
- Nauczyć praktycznych sposobów planowania i wdrażania matrycy zmian
- Zapoznanie z zagrożeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi w procesie zmian
- 5 barier wobec zmian i sposoby ich przezwyciężania
- Narzędzia przydatne w radzeniu sobie z trudnościami: analiza pola sił, analiza interesariuszy, mapa zaangażowania
- Jak radzić sobie z oporem pracowników w zmianie?
- Narzędzia wdrażania zmiany, które lider może wykorzystać w pracy ze swoim zespołem
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Training name
HR-ZZ / ZarzZmianą_2
Download PDF
CONTACT FORM
Zarządzanie zmianą
(HR-ZZ
/ ZarzZmianą_2)
Price excl. vat
1450.00 PLN
(330 EUR)
(330 EUR)
incl.vat
(1783.5 PLN
/ 405.9 EUR
)
Localisation:
Distance Learning
Date:
10-06-2024
Duration:
2
days (hours:
10)
Ask about training
Level
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Guarantee
of repeated training
of repeated training