Pobierz kartę szkolenia

Wzorce projektowe w C#

kod szkolenia: WPC# / PL AA 3d

Pakiety e-learning

Termin

tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  22.07 23.07 24.07
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  14.08 15.08 16.08
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  25.09 26.09 27.09
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  23.10 24.10 25.10
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  27.11 28.11 29.11
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
2 700,00 PLN 3 321,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do programistów, liderów zespołów programistycznych, architektów .NET.

  • Skrócenie czasu implementacji i podwyższenie jakości kodu poprzez zastosowanie sprawdzonych wzorców
  • Tworzenie aplikacji otwartej na rozbudowę i modyfikację
  • Ułatwienie komunikacji w zespole dzięki lepszej czytelności kodu
  • Poznanie zasad zwinnego wytwarzania oprogramowania
  • Poznanie praktycznych przykładów zastosowania wzorców projektowych w rzeczywistych projektach

Ukończone szkolenie lub wiedza z zakresu:

  • Podstawy programowania obiektowego w C#
  • Wprowadzenie do języka C#
  • Szkolenie: polski

SZKOLENIE OBEJMUJE

  • Wykłady
  • Kodowanie na żywo
  1. Techniki tworzenia oprogramowania
    • Model iteracyjno-przyrostowy
    • Model kaskadowy
  2. Filozofie tworzenia produktu
    • Gorsze jest lepsze
    • Właściwy sposób
  3. Manifest Agile
    • Ludzie i interakcje
    • Działające oprogramowanie
    • Współpraca z klientem
    • Reagowanie na zmiany
  4. Reguły wytwarzania oprogramowania
    • DRY
    • KISS
    • YAGNI
    • TDA
    • SOC
    • Prawo Demeter
  5. Zasady SOLID
    • Zasada pojedynczej odpowiedzialności
    • Zasada otwarte-zamknięte
    • Zasada podstawiania Liskov
    • Zasada segregacji interfejsów
    • Zasada odwracania zależności
  6. Wzorce projektowe kreacyjne
    • Budowniczy
    • FluentApi
    • Metoda wytwórcza
    • Fabryka abstrakcyjna
    • Prototyp
    • Singleton
    • Pula obiektów
  7. Wzorce projektowe strukturalne
    • Adapter
    • Most
    • Drzewo obiektów
    • Dekorator
    • Fasada
    • Płatek śniegu
    • Proxy
    • Private Class Data
  8. Wzorce projektowe czynnościowe
    • Komenda
    • Interpreter
    • Iterator
    • Mediator
    • Memento
    • Obserwator
    • Stan
    • Strategia
    • Metoda szablonowa
    • Wizytator
    • Łańcuch odpowiedzialności
    • Null-object