Pobierz kartę szkolenia

ITIL®4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)- akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-BRM / PL DL 3d

Moduły rozszerzające ITIL®4 zostały stworzone, aby rozszerzyć główne ramy ITIL®4 i zapewnić organizacjom i profesjonalistom wskazówki, jak stawić czoła wyzwaniom i możliwościom, jakie stwarzają nowe technologie i tematy, które mają wpływ na ich działalność. Moduły te pozwalają poszczególnym osobom poznać koncepcje ITIL®, rozwinąć zrozumienie odpowiednich wytycznych ITIL®4 i umożliwić rozwój kariery.

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 3 dni |  24h|  02.12 03.12 04.12
4 100,00 PLN + 23% VAT (5 043,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 100,00 PLN
4 700,00 PLN 5 781,00 PLN brutto

Moduł ITIL®4 Specialist: Business Relationship Management jest przeznaczony dla specjalistów IT, którzy są zaangażowani w nawiązywanie i pielęgnowanie relacji między dostawcami usług a organizacjami konsumenckimi i ich interesariuszami.

Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL®4 Business Relationship Management ważny jest 3 lata.

Specjalista ITIL 4: zarządzanie relacjami biznesowymi pomaga profesjonalistom w:

  • Zdefiniowaniu ról, obowiązków, wiedzy i umiejętności w zarządzaniu relacjami biznesowymi.
  • Upewnieniu się, że interesariusze rozumieją wymagania strategiczne i operacyjne, aby współtworzyć wartość i osiągać cele biznesowe.
  • Przećwiczeniu i zastosowaniu wskaźników zarządzania relacjami biznesowymi oraz czynników sukcesu, aby poprawić wydajność.
  • Mierzeniu, ocenianiu i rozwijaniu możliwości zarządzania zasobami IT przy użyciu modelu dojrzałości ITIL®.

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

Opis egzaminu: 

  • Egzamin trwa 90 min (zdający w języku innym niż język ojczysty otrzymują 25% dodatkowego czasu, czyli łącznie 113 min)
  • Test jednokrotnego wyboru – 40 pytań
  • Zaliczenie od: 26 punktów (65%)
  • Egzamin bez pomocy dodatkowych
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL®4 Business Relationship Management
  • Autoryzowany podręcznik ITIL®4 Business Relationship Management w wersji online

Dodatkowe opcje:

Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)

  1. Kluczowe koncepcje praktyki
  2. Procesy praktyki
  3. Role i kompetencje praktyki
  4. Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
  5. Rola partnerów i dostawców w praktyce
  6. W jaki sposób model kompetencji ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
  7. Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
  8. Przygotowanie do egzaminu