ITIL®4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)- akredytowane szkolenie z egzaminem
kod szkolenia: ZP-ITIL4-BRM / PL DL 3dModuły rozszerzające ITIL®4 zostały stworzone, aby rozszerzyć główne ramy ITIL®4 i zapewnić organizacjom i profesjonalistom wskazówki, jak stawić czoła wyzwaniom i możliwościom, jakie stwarzają nowe technologie i tematy, które mają wpływ na ich działalność. Moduły te pozwalają poszczególnym osobom poznać koncepcje ITIL®, rozwinąć zrozumienie odpowiednich wytycznych ITIL®4 i umożliwić rozwój kariery.
Moduł ITIL®4 Specialist: Business Relationship Management jest przeznaczony dla specjalistów IT, którzy są zaangażowani w nawiązywanie i pielęgnowanie relacji między dostawcami usług a organizacjami konsumenckimi i ich interesariuszami.
Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL®4 Business Relationship Management ważny jest 3 lata.
Specjalista ITIL 4: zarządzanie relacjami biznesowymi pomaga profesjonalistom w:
- Zdefiniowaniu ról, obowiązków, wiedzy i umiejętności w zarządzaniu relacjami biznesowymi.
- Upewnieniu się, że interesariusze rozumieją wymagania strategiczne i operacyjne, aby współtworzyć wartość i osiągać cele biznesowe.
- Przećwiczeniu i zastosowaniu wskaźników zarządzania relacjami biznesowymi oraz czynników sukcesu, aby poprawić wydajność.
- Mierzeniu, ocenianiu i rozwijaniu możliwości zarządzania zasobami IT przy użyciu modelu dojrzałości ITIL®.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Opis egzaminu:
- Egzamin trwa 90 min (zdający w języku innym niż język ojczysty otrzymują 25% dodatkowego czasu, czyli łącznie 113 min)
- Test jednokrotnego wyboru – 40 pytań
- Zaliczenie od: 26 punktów (65%)
- Egzamin bez pomocy dodatkowych
Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 foundation
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
- Egzamin: angielski
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL®4 Business Relationship Management
- Autoryzowany podręcznik ITIL®4 Business Relationship Management w wersji online
Dodatkowe opcje:
Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
- Kluczowe koncepcje praktyki
- Procesy praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- W jaki sposób model kompetencji ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
- Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Przygotowanie do egzaminu