Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-07-22 - 2024-07-24 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-16 - 2024-09-18 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-11-25 - 2024-11-27 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Moduł zapewnia kandydatom zrozumienie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań związanych z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4, a mianowicie: praktyką zarządzania incydentami, praktyką Service Desk, praktyką zarządzania zgłoszeniami, praktyką monitorowania i zarządzania zdarzeniami oraz praktyką zarządzania problemami ITIL® 4. Szkolenie na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym w celu maksymalizacji wartości praktyk.
Moduł ITIL® 4 Monitor, Support, and Fulfill Practices jest zorganizowany i dostosowany do ram ITIL®. Egzamin ma na celu ocenę, czy kandydat potrafi wykazać się wystarczającym zrozumieniem i stosowaniem koncepcji objętych publikacjami ITIL® 4 dotyczących praktyk: zarządzanie incydentami, Service Desk, zarządzania zgłoszeniami, monitorowania i zarządzania zdarzeniami, zarządzania problemami.
- Zdefiniowanie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań pięciu praktyk zarządzania ITIL® 4
- Upewnienie się, że interesariusze rozumieją wymagania strategiczne i operacyjne, aby współtworzyć wartość i osiągać cele biznesowe
- Zintegrowanie praktyk ze strumieniami wartości organizacji
- Zrozumienie interfejsów i synergii między tymi pięcioma praktykami
- Zastosowanie wskaźników i czynników sukcesu praktyk, aby poprawić wydajność
- Mierzenie, ocenianie i rozwijanie możliwości różnych praktyk objętych szkoleniem wykorzystując model dojrzałości ITIL®.
- Kierownicy i dyrektorzy IT
- Managerowie praktyk
- Projektanci usług, architekci, developerzy
- Managerowie produktu / usługi
- Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil jest jednym z certyfikatów umożliwiających zdobycie tytułu ITIL® 4 Practice Manager oraz ITIL® 4 Master. Certyfikat ważny jest 3 lata.
- Zrozumienie kluczowych koncepcji, zasad, wartości i wyzwań związanych z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4, a mianowicie: praktyką zarządzania incydentami, praktyką Service Desk, praktyką zarządzania zgłoszeniami, praktyką monitorowania i zarządzania zdarzeniami oraz praktyką zarządzania problemami ITIL® 4.
- Zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym w celu maksymalizacji wartości praktyk.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Wymagany ważny certyfikat ITIL® Foundation
Kod szkolenia: PL DL 2d
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
- Egzamin: angielski
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil w wersji online
Dodatkowe opcje:
- Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)
- Czas trwania egzaminu 90 minut (113 dla zdających w języku obcym)
- Test jednokrotnego wyboru
- Minimalny próg zaliczenia to 65% (39 z 60 poprawnych odpowiedzi)
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
- Przegląd modułu ITIL® 4 Foundation
- Zarządzanie incydentami (INM)
o Kluczowe koncepcje praktyki
o Procesy praktyki
o Role i kompetencje praktyki
o Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
o Rola partnerów i dostawców w praktyce
o Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
o Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Service Desk (SD)
o Kluczowe koncepcje praktyki
o Procesy praktyki
o Role i kompetencje praktyki
o Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
o Rola partnerów i dostawców w praktyce
o Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
o Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Zarządzanie zgłoszeniami (SRM)
o Kluczowe koncepcje praktyki
o Procesy praktyki
o Role i kompetencje praktyki
o Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
o Rola partnerów i dostawców w praktyce
o Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
o Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (MEM)
o Kluczowe koncepcje praktyki
o Procesy praktyki
o Role i kompetencje praktyki
o Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
o Rola partnerów i dostawców w praktyce
o Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
o Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Zarządzanie problemami (PRM)
o Kluczowe koncepcje praktyki
o Procesy praktyki
o Role i kompetencje praktyki
o Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktykę
o Rola partnerów i dostawców w praktyce
o Jak model dojrzałości ITIL® może być wykorzystany do rozwoju praktyki
o Zalecenia dotyczące sukcesu w praktyce
- Monitoruj, wspieraj i realizuj
o Zrozum procesy i strumienie wartości praktyk monitorowania, wsparcia i realizacji
o Jak informacje i technologia wspierają i umożliwiają praktyki
o Zalecenia dotyczące sukcesu praktyk monitorowania, wsparcia i realizacji
Advanced
Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL DL 3d
Kod szkolenia: PL DL 3d
Kod szkolenia: PL DL 3d
Kod szkolenia: PL DL 3d
Kod szkolenia: PL DL 3d