TERMIN
Zapytaj o termin
Zapytaj o termin
TRYB SZKOLENIA
Zapytaj o tryb szkolenia
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Obecna dynamiczna sytuacja społeczna i ekonomiczna powoduje, że zagadnienie efektywnego zarządzania kryzysowego staje się umiejętnością pożądaną bardziej niż inne. W chwili, gdy wydelegowani zostajemy do pracy zdalnej, kompetencje związane z efektywnością osobistą oraz umiejętności menedżerskie, wykorzystujące znane już na rynku narzędzia i wiedzę, zostaną istotnie zaangażowane.
Szkolenie prowadzone wyłącznie w formule zdalnej.
Cel projektu szkoleniowego
- Efektywniejsza współpraca w zespole rozproszonym
- Mniej kosztownych błędów w komunikacji
- Efektywniejsze wykorzystanie technologii informatycznych
- Obniżenie kosztów związanych z podróżami oraz spotkaniami zespołów
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie dedykowane jest menedżerom zarządzającym zespołem rozproszonym
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
- Znajomość narzędzi wsparcia do zarządzania zespołem rozporoszonym
- Poznanie sposobów monitorowania etapów realizacja zadań
- Wzmocnienie kompetencji zarządzania i motywowania zespołu
- Usprawnienie modelu usprawnienia procesu komunikacji
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Posiadanie urządzenia obsługującego narzędzia do połączeń zdalnych oraz łącze internetowe
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
- Pojawienie się kryzysu
- Jak powstaje kryzys
- Źródła kryzysu
- Przebieg kryzysu: stabilizacja – eskalacja – przesilenie - deeskalacja – stabilizacja
- Odpowiedzialność za podjęcie działań antykryzysowych w firmie
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe
- Podstawowe elementy zarządzania kryzysowego
- Zasady działania w kryzysie:
- odpowiadaj
- Podejmuj szybko decyzje
- Myśl realnie
- Rozwiązuj problemy
- Myśl strategicznie
- Komunikuj się
- Myśl nieszablonowo
- Przeciwdziałaj
- Dynamika komunikacji w kryzysie: współpraca versus konfrontacja
- Prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych - praca w zespole negocjacyjnym, czynnik czasu i emocji, podział zadań w zespole
- Mechanizmy eskalacji i deeskalacji
- Świadome zarządzanie kryzysowe
- Organizacja pracy w kryzysie
- Analiza interesów udziałowców projektu antykryzysowego
- Nowy podział ról
- Procedury działania
- Proces zarzadzania sytuacją kryzysową
- Wnioski pokryzysowe
- Powrót do trybu pracy "po kryzysie"
- Wyciągnięcie wniosków
- Elementy budowanie prewencji
- Przeciwdziałanie kryzysowe
- Większości kryzysów da się uniknąć
- Analiza udziałowców pod kątem sytuacji kryzysowych
- Analiza ryzyk pod katem sytuacji kryzysowych
- Istnienie Sztabu Antykryzysowego
- Podtrzymywanie umiejętności pomocnych w przeciwdziałaniu kryzysom
- Jak powstaje kryzys
- Źródła kryzysu
- Przebieg kryzysu: stabilizacja – eskalacja – przesilenie - deeskalacja – stabilizacja
- Odpowiedzialność za podjęcie działań antykryzysowych w firmie
- Podstawowe elementy zarządzania kryzysowego
- Zasady działania w kryzysie:
- odpowiadaj
- Podejmuj szybko decyzje
- Myśl realnie
- Rozwiązuj problemy
- Myśl strategicznie
- Komunikuj się
- Myśl nieszablonowo
- Przeciwdziałaj
- Dynamika komunikacji w kryzysie: współpraca versus konfrontacja
- Prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych - praca w zespole negocjacyjnym, czynnik czasu i emocji, podział zadań w zespole
- Mechanizmy eskalacji i deeskalacji
- Organizacja pracy w kryzysie
- Analiza interesów udziałowców projektu antykryzysowego
- Nowy podział ról
- Procedury działania
- Proces zarzadzania sytuacją kryzysową
- Powrót do trybu pracy "po kryzysie"
- Wyciągnięcie wniosków
- Elementy budowanie prewencji
- Większości kryzysów da się uniknąć
- Analiza udziałowców pod kątem sytuacji kryzysowych
- Analiza ryzyk pod katem sytuacji kryzysowych
- Istnienie Sztabu Antykryzysowego
- Podtrzymywanie umiejętności pomocnych w przeciwdziałaniu kryzysom
Kod szkolenia
HR-DL-ZZZ / ZK.MIN PL DL
Pobierz PDF


FORMULARZ KONTAKTOWY