Pobierz kartę szkolenia

Wzorce projektowe w języku Python

kod szkolenia: PYTH_WP / PL AA 4d
Szkolenie: Wzorce projektowe w języku Python
training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  24.03 25.03 26.03 27.03
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 900,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  12.05 13.05 14.05 15.05
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 900,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  14.07 15.07 16.07 17.07
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 900,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  22.09 23.09 24.09 25.09
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 900,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  17.11 18.11 19.11 20.11
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 900,00 PLN
3 600,00 PLN 4 428,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane jest do osób programujących w języku Python, które chcą zgłębić naturę języka w celu podniesienia jakości projektowanej architektury oraz kodu źródłowego wytwarzanego oprogramowania.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają zaawansowane techniki stosowane w języku Python, naturę języka oraz wzorce projektowe, których wykorzystanie wynika z architektury Pythona. Uczestnicy rozwiną umiejętności rozwiązywania najczęściej pojawiających się problemów, a przede wszystkim poznają ważne aspekty projektowania zarówno małych, jak i dużych i skomplikowanych systemów informatycznych z wykorzystaniem języka Python.

Wymagane uczestnictwo w szkoleniu PYTH01 – Podstawy programowania w języku Python lub równoważna wiedza.

Znajomość środowiska Linux/Unix/Windows

  • Szkolenie: polski
  1. Iteratory i generatory

    • Definicja protokołu
    • Yielding
    • Generator expressions
    • Generatory jako klasy
  2. Zaawansowane mechanizmy w Pythonie

    • Context manager
    • First-class citizens
    • closures
    • deskryptory
    • dekoratory
    • metaklasy
  3. Wzorce interfejsów oraz przetwarzanie współbieżne

    • callback class
    • map/filter/reduce
    • wzorce filtra i potoków
    • generatory zadań

      • multiprocessing.Pool
      • concurrent.futures
      • celery
    • Programowanie asynchroniczne – przegląd

      • asyncio, twisted, curio, trio
      • greenlets, gevents i pochodne
      • Asynchroniczne serwery http
    • multimethods
  4. Frontend Python

    • Semantyka
    • architektura warstwowa MVC
    • decyzje projektowe
  5. Implementacja popularnych wzorców projektowych w języku Python

    • wprowadzenie
    • The Pythonic way
    • wzorce konstrukcyjne
    • wzorce strukturalne
    • wzorce behawioralne
    • antywzorce
    • refaktoryzacja do wzorca