Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-02-05 - 2024-02-09 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-03-25 - 2024-03-29 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-13 - 2024-05-17 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za rozwiązywanie problemów z systemem Windows 10 w środowisku domeny Active Directory.
Kurs dostarcza odpowiednią wiedzę i umiejętności wymagane do obsługi i rozwiązywania problemów z komputerami i urządzeniami z systemem Windows 10 w środowisku domeny Windows Server, w tym zrozumienie funkcji systemu Windows 10, sposobu ich używania w środowisku usługi Active Directory oraz sposobów ich rozwiązywania.
Główną grupą docelową tego kursu jest:
-
technik Enterprise Desktop Support Technician (EDST), który jest drugą linią wsparcia dla użytkowników komputerów osobistych z systemem Windows 10 i urządzeń w średnich i dużych przedsiębiorstwach w środowisku domeny Windows. EDST koncentrują się na szerokim zakresie problemów technicznych związanych z systemami operacyjnymi Windows (OS), urządzeniami, usługami w chmurze, aplikacjami, obsługą sieci i sprzętem. W ogólnym scenariuszu, jeśli przedsiębiorstwo oferuje usługę, EDST jest proszony o jej wsparcie. Kluczowe obowiązki obejmują rozwiązywanie problemów technicznych związanych z instalacją i migracją systemu Windows 10, aktywacją, wydajnością, profilami, ustawieniami i synchronizacja urządzeń. Niektóre inne kluczowe obowiązki obejmują lokalny i zdalny dostęp do sieci, dostęp do aplikacji, dostęp do danych i drukarek, uwierzytelnianie, bezpieczeństwo i zasady Endpoint Protection, odzyskiwanie systemu operacyjnego i danych.
-
specjalista IT, który administruje i wspieraja komputery, urządzenia, użytkowników oraz powiązane zasoby sieciowe i bezpieczeństwa systemu Windows 10.
-
osoba planująca ścieżkę certyfikacyjną w następujących egzaminach: MD-100: Windows 10, MD-101: Managing Modern Desktops.
technik Enterprise Desktop Support Technician (EDST), który jest drugą linią wsparcia dla użytkowników komputerów osobistych z systemem Windows 10 i urządzeń w średnich i dużych przedsiębiorstwach w środowisku domeny Windows. EDST koncentrują się na szerokim zakresie problemów technicznych związanych z systemami operacyjnymi Windows (OS), urządzeniami, usługami w chmurze, aplikacjami, obsługą sieci i sprzętem. W ogólnym scenariuszu, jeśli przedsiębiorstwo oferuje usługę, EDST jest proszony o jej wsparcie. Kluczowe obowiązki obejmują rozwiązywanie problemów technicznych związanych z instalacją i migracją systemu Windows 10, aktywacją, wydajnością, profilami, ustawieniami i synchronizacja urządzeń. Niektóre inne kluczowe obowiązki obejmują lokalny i zdalny dostęp do sieci, dostęp do aplikacji, dostęp do danych i drukarek, uwierzytelnianie, bezpieczeństwo i zasady Endpoint Protection, odzyskiwanie systemu operacyjnego i danych.
specjalista IT, który administruje i wspieraja komputery, urządzenia, użytkowników oraz powiązane zasoby sieciowe i bezpieczeństwa systemu Windows 10.
osoba planująca ścieżkę certyfikacyjną w następujących egzaminach: MD-100: Windows 10, MD-101: Managing Modern Desktops.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Uzyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów z systemem Windows 10.
W tym zapoznanie się z:
-
Zapoznanie się zadaniami dla roli Enterprise Desktop Support Technician (EDST) w środowisku Windows 10, metodami rozwiązywania problemów oraz narzędziami do rozwiązywania problemów w systemie Windows 10.
-
Środowiskiem odzyskiwania początkowego systemu Windows 10, konfiguracją rejestru, rozwiązywaniem problemów z ustawieniami uruchamiania oraz odzyskiwaniem dysków zaszyfrowanych za pomocą Windows BitLocker Drive Encryption.
-
Rozwiązywaniem problemów z usługami systemu operacyjnego oraz odzyskiwaniem komputera z systemem Windows 10.
-
Rozwiązywaniem problemów ze sterownikami urządzeń oraz procesem rozwiązywania problemów ze sprzętem.
-
Narzędziami lub technikami zdalnego zarządzania, pulpitem zdalnym do zarządzania komputerami zdalnymi, wykorzystaniem poleceń cmdlet i skryptów Windows PowerShell, wykorzystaniem Windows PowerShell do zarządzania komputerami zdalnymi oraz wdrażaniem pakietów obsługi administracyjnej.
-
Określaniem ustawień sieciowych, rozwiązywaniem problemów z łącznością sieciową i z rozpoznawaniem nazw.
-
Stosowaniem obiektów GPO do komputerów oraz rozwiązywaniem problemów z konfiguracją po stronie klienta i problemów z aplikacją GPO.
-
Rozwiązywaniem problemów z logowaniem się użytkownika oraz z prawidłowym zastosowaniem ustawień użytkownika.
-
Popularnymi technologiami zdalnego dostępu oraz rozwiązywaniem problemów z łącznością VPN.
-
Rozwiązywaniem problemów z uprawnieniami do plików, z dostępem do drukarek, z synchronizacją plików oraz odzyskiwaniem plików.
-
Rozwiązywaniem problemów z instalacją aplikacji komputerowych oraz zarządzaniem uniwersalnymi aplikacjami Windows
-
Procesem monitorowania i rozwiązywania problemów z wydajnością systemu Windows 10 oraz aktualizowaniem aplikacji i systemu Windows 10.
Zapoznanie się zadaniami dla roli Enterprise Desktop Support Technician (EDST) w środowisku Windows 10, metodami rozwiązywania problemów oraz narzędziami do rozwiązywania problemów w systemie Windows 10.
Środowiskiem odzyskiwania początkowego systemu Windows 10, konfiguracją rejestru, rozwiązywaniem problemów z ustawieniami uruchamiania oraz odzyskiwaniem dysków zaszyfrowanych za pomocą Windows BitLocker Drive Encryption.
Rozwiązywaniem problemów z usługami systemu operacyjnego oraz odzyskiwaniem komputera z systemem Windows 10.
Rozwiązywaniem problemów ze sterownikami urządzeń oraz procesem rozwiązywania problemów ze sprzętem.
Narzędziami lub technikami zdalnego zarządzania, pulpitem zdalnym do zarządzania komputerami zdalnymi, wykorzystaniem poleceń cmdlet i skryptów Windows PowerShell, wykorzystaniem Windows PowerShell do zarządzania komputerami zdalnymi oraz wdrażaniem pakietów obsługi administracyjnej.
Określaniem ustawień sieciowych, rozwiązywaniem problemów z łącznością sieciową i z rozpoznawaniem nazw.
Stosowaniem obiektów GPO do komputerów oraz rozwiązywaniem problemów z konfiguracją po stronie klienta i problemów z aplikacją GPO.
Rozwiązywaniem problemów z logowaniem się użytkownika oraz z prawidłowym zastosowaniem ustawień użytkownika.
Popularnymi technologiami zdalnego dostępu oraz rozwiązywaniem problemów z łącznością VPN.
Rozwiązywaniem problemów z uprawnieniami do plików, z dostępem do drukarek, z synchronizacją plików oraz odzyskiwaniem plików.
Rozwiązywaniem problemów z instalacją aplikacji komputerowych oraz zarządzaniem uniwersalnymi aplikacjami Windows
Procesem monitorowania i rozwiązywania problemów z wydajnością systemu Windows 10 oraz aktualizowaniem aplikacji i systemu Windows 10.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Minimum jednoroczne doświadczenie w zakresie administracji systemami klienckimi Windows. Podstawowa wiedza na temat funkcjonowania sieci, TCP/IP oraz usługi DNS, rozumienie zasad funkcjonowania Microsoft Active Directory Domain Services, rozumienie elementów składowych infrastruktury klucza publicznego, podstawowa znajomość systemu Windows Server 2016, podstawowa wiedza administracyjna o kliencie Microsoft Windows, na przykład doświadczenie z Windows 10 lub wiedza z kursów MD-100 i MD-101.
Wskazana podstawowa wiedza na temat posługiwania się komendami Windows PowerShell.
Umiejętność korzystania z anglojęzycznych materiałów,
Szkolenia poprzedzające: W10
Dla zwiększenia komfortu pracy oraz efektywności szkolenia zalecamy skorzystanie z dodatkowego ekranu. Brak dodatkowego ekranu nie jest przeciwwskazaniem do udziału w szkoleniu, ale w znaczący sposób wpływa na komfort pracy podczas zajęć
Informacje oraz wymagania dotyczące uczestniczenia w szkoleniach w formule zdalnej dostępne na: http://www.altkomakademia.pl/distance-learning/#FAQ
Język szkolenia
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: angielski
Szkolenie: polski
Materiały: angielski
Szkolenie obejmuje
* materiały w formie elektronicznej dostępne na platformie: https://www.altkomakademia.pl/
* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii
AGENDA SZKOLENIA
-
Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów
-
Omówienie systemu Windows 10
-
Wprowadzenie do roli zadania EDST
-
Omówienie kroków rozwiązywania problemów
-
Narzędzia do rozwiązywania problemów
-
Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem
-
Omówienie środowiska odzyskiwania podczas uruchamiania systemu Windows 10
-
Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
-
Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
-
Konfigurowanie rejestru
-
Przeprowadzanie odzyskiwania systemu
-
Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
-
Odzyskiwanie komputera
-
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeń
-
Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
-
Wprowadzenie do rozwiązywania problemów ze sprzętem
-
Administrowanie systemem Windows 10
-
Przegląd narzędzi administracyjnych
-
Korzystanie z pulpitu zdalnego
-
Wprowadzenie do Windows PowerShell
-
Zdalne sterowanie za pomocą Windows PowerShell
-
Wprowadzenie do obsługi administracyjnej
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
-
Określanie ustawień sieciowych
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
-
Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw
-
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
-
Omówienie aplikacji zasad grupy
-
Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i problemami z aplikacjami GPO
-
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika
-
Rozwiązywanie problemów z logowaniem
-
Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalną
-
Omówienie dostępu zdalnego
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością VPN
-
Konfigurowanie dostępu do zasobów i rozwiązywanie problemów
-
Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
-
Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarki
-
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją plików
-
Odzyskiwanie plików w systemie Windows 10
-
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
-
Rozwiązywanie problemów z instalacją aplikacji komputerowych
-
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi
-
Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows
-
Obsługa systemu Windows 10
-
Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera
-
Stosowanie aplikacji i aktualizacji systemu Windows
Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów
-
Omówienie systemu Windows 10
-
Wprowadzenie do roli zadania EDST
-
Omówienie kroków rozwiązywania problemów
-
Narzędzia do rozwiązywania problemów
Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem
-
Omówienie środowiska odzyskiwania podczas uruchamiania systemu Windows 10
-
Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
-
Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
-
Konfigurowanie rejestru
Przeprowadzanie odzyskiwania systemu
-
Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
-
Odzyskiwanie komputera
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeń
-
Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
-
Wprowadzenie do rozwiązywania problemów ze sprzętem
Administrowanie systemem Windows 10
-
Przegląd narzędzi administracyjnych
-
Korzystanie z pulpitu zdalnego
-
Wprowadzenie do Windows PowerShell
-
Zdalne sterowanie za pomocą Windows PowerShell
-
Wprowadzenie do obsługi administracyjnej
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
-
Określanie ustawień sieciowych
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
-
Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
-
Omówienie aplikacji zasad grupy
-
Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i problemami z aplikacjami GPO
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika
-
Rozwiązywanie problemów z logowaniem
-
Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalną
-
Omówienie dostępu zdalnego
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością VPN
Konfigurowanie dostępu do zasobów i rozwiązywanie problemów
-
Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
-
Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarki
-
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją plików
-
Odzyskiwanie plików w systemie Windows 10
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
-
Rozwiązywanie problemów z instalacją aplikacji komputerowych
-
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi
-
Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows
Obsługa systemu Windows 10
-
Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera
-
Stosowanie aplikacji i aktualizacji systemu Windows
Kod szkolenia
AA_10982 / PL DL 5d
Pobierz PDF


FORMULARZ KONTAKTOWY
Supporting and Troubleshooting Windows 10
(AA_10982
/ PL DL 5d)
Cena netto
3600.00 PLN
+ vat
(4428 PLN
brutto 1. os.
)
Tryb szkolenia:
Distance Learning
Termin:
05-02-2024
Czas trwania:
5
dni (ilość godzin:
35)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced

Gwarancja
Powtórzenia szkolenia
Powtórzenia szkolenia
Polecane szkolenia
}else{ ?>
Bezpieczeństwo systemu Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 2d
Kod szkolenia: PL DL 2d
Bezpieczeństwo systemu Windows 10
Kod szkolenia: PL DL 2d
Kod szkolenia: PL DL 2d
Windows 10 – nowoczesna stacja robocza
Kod szkolenia: PL DL 3d
Kod szkolenia: PL DL 3d
Bezpieczeństwo systemu Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 2d
Kod szkolenia: PL DL 2d
Windows 10 – nowoczesna stacja robocza
Kod szkolenia: PL DL 3d
Kod szkolenia: PL DL 3d
Implementing and Managing Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Implementing and Managing Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Bezpieczeństwo systemów w domenie Active Directory Windows Server 2022 w połączeniu z Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 5d
Kod szkolenia: PL DL 5d
Bezpieczeństwo systemu Windows 10
Kod szkolenia: PL DL 2d
Kod szkolenia: PL DL 2d
Troubleshooting Windows 10
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Supporting and Troubleshooting Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Bezpieczeństwo systemów w domenie Active Directory Windows Server 2022 w połączeniu z Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 5d
Kod szkolenia: PL DL 5d
Troubleshooting Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Supporting and Troubleshooting Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Troubleshooting Windows 11
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d
Troubleshooting Windows 10
Kod szkolenia: PL DL 4d
Kod szkolenia: PL DL 4d