Pobierz kartę szkolenia

Moderowanie spotkań online – jak konstruktywnie osiągnąć cel spotkania

kod szkolenia: HR-PW-SP / MSO PL

Pakiety e-learning

Nieefektywne spotkanie? Stracony czas? Brak wniosków i rezultatów po spotkaniu? Takie spostrzeżenia miewają uczestnicy lub sam organizator spotkania. Na co może mieć wpływ wiele czynników m.in. brak przygotowania, niejasno określony cel, braku pomysłu na przeprowadzenie spotkania i skorzystania z potencjału uczestników.

Osoba moderatora jest kluczowa nie po to by samemu prowadzić spotkanie, ale po to, by odpowiednio przygotować siebie i osoby zaproszone do udziału w dyskusji.

 

poziom Podstawowy

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
1 400,00 PLN 1 722,00 PLN brutto

Szkolenie rekomendowane liderom, menedżerom, kierownikom projektów oraz innym osobom, które w swojej codzienniej pracy prowadzą spotkania biznesowe online.

 

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Dowie się jak przygotować spotkanie online w 3 obszarach (technicznym, logistycznym i społecznym)
  • Nauczy się moderować i sprawnie zarządzać spotkaniem online
  • Pozna sposoby radzenia sobie z trudnościami charakterystycznymi dla komunikacji zdalnej
  • Nauczy się jak angażować uczestników podczas spotkań online
  • Pozna najlepsze praktyki prowadzenia zdalnych spotkań

 

Rekomendujemy posiadanie podstawowych umiejętności wykorzystania narzędzi (platform) do prowadzenia spotkań i prezentacji online.

 

  • szkolenie – język polski
  • materiały – język polski

 

1. Specyfika i rezultaty spotkań moderowanych.

2. Przygotowanie spotkania online pod względem aspektów technicznych, logistycznych i społecznych.

3. Etapy przygotowania do prowadzenia spotkania online: w roli uczestnika i prowadzącego.

4. Struktura i zasady pracy podczas spotkania.

5. Jak wzbudzać zaangażowanie uczestników i utrzymywać obrany kierunek dyskusji.

6. Jakich błędów należy unikać prowadząc spotkania online.

7. Dobór metod moderacji w zależności od rodzaju i celu spotkania.

8. Jak radzić sobie z oporem i trudnymi uczestnikami

9. Podsumowanie i profesjonalnie zakończenie spotkania.

10. Jak kontraktować się na realizację ustalonych działań.

11. Feedback i ewaluacja wniosków ze spotkania online.