Pobierz kartę szkolenia

First Time Manager: Feedback i trudne rozmowy z pracownikami

kod szkolenia: HR-PMP-TRMzZ / Trudne roz

Pracownik nie realizuje zadań na odpowiednim poziomie? Jego postawa odbiega od oczekiwań? To sytuacje, z którymi często na codzień mierzą się osoby, które kierują zespołami. Jak odpowiednio rozmawiać o tym z pracownikiem i jak udzielać skutecznej informacji zwrotnej? W szkoleniu znajdziesz nie tylko odpowiedzi na te pytania, ale przede wszystkim trening umiejętności, które pozwolą Ci skutecznie posługiwać się motywującą informacją zwrotną.

training assurance
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
1 400,00 PLN 1 722,00 PLN brutto

Szkolenie dedykowane kadrze menadżerskiej, liderom zespołów oraz kierownikom działów.

 

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Potrafi skutecznie komunikować się z pracownikami
  • Potrafi konstruktywnie poprowadzić różnego rodzaju rozmowy z pracownikami
  • Potrafi motywować pracowników poprzez odpowiednią komunikację

 

Podstawowe umiejętności menedżerskie.

 

 

  • Szkolenie – język polski

  • Materiały – język polski

 

 

1.Rozmowa podsumowująca

  • Kluczowe elementy rozmowy podsumowującej pracę pracownika
  • Konstruktywna informacja zwrotna – model FUKO
  • Radzenie sobie z emocjami pracownika
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

2. Rozmowa korygująca zachowania pracownika

  • Kluczowe elementy rozmowy korygującej zachowania pracownika
  • Radzenie sobie z emocjami pracownika oraz konfliktem podczas rozmowy
  • Poruszanie kwestii trudnych i wrażliwych w sposób kulturalny i stanowczy
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

3. Rozmowa zawierająca pozytywną informację zwrotną

  • Feedback czy pochwała – jak odróżnić te dwa rodzaje wypowiedzi
  • Kluczowe elementy rozmowy zawierającej pozytywną informację zwrotną
  • Informacja zwrotna dla pojedynczego pracownika oraz dla zespołu
  • Motywowanie pracowników poprzez pozytywną informację zwrotną
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

4. Okresowe rozmowy oceniające

  • Kluczowe elementy okresowej rozmowy oceniającej
  • Informacja zwrotna w rozmowie okresowej oraz plany na przyszłość
  • Motywowanie pracowników do dalszej pracy
  • Rozmowa o podwyżce i awansie
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

5. Rozmowy najtrudniejsze z najtrudniejszych

  • Analiza najtrudniejszych rozmów jakie do tej pory prowadzili uczestnicy, w tym np.
    • Zwolnienie pracownika
    • Zwrócenie uwagi pracownikowi mającemu problemy z higieną osobistą
    • Mediowanie podczas konfliktu między pracownikami

6. Podsumowanie i plan wdrożenia nowej wiedzy

  • Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu
  • Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy