Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2023-06-22 - 2023-06-23 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Autorytet menedżera to jeden z kluczowych elementów wspierających efektywne zarządzanie zespołem. Ma istotny wpływ na wizerunek menedżera w oczach podwładnych, motywację i zaangażowanie podległego zespołu. Szkolenie pozwala menedżerowi zrozumieć istotę tego zagadnienia, rozpoznać własny styl przywództwa, oraz zastosować odpowiednie zmiany bądź wyznaczyć cele, które zbudują lub wzmocnią jego autorytet. Dzięki udziałowi w szkoleniu menedżer jest pewniejszy siebie oraz wie jak korzystać ze swoich mocnych stron by skuteczniej zarządzać zespołem. Udział w szkoleniu rekomendujemy menedżerom chcącym osiągnąć wyższy poziom przywództwa.
- Wyposażyć w wiedzę oraz umiejętności pozwalające na świadome budowanie swojego autorytetu wśród pracowników
- Pokazać kluczowe różnice między prawdziwym liderem, a menedżerem-administratorem
- Zdiagnozować własny styl przywództwa
- Pokazać w jaki sposób wykorzystać model przywództwa sytuacyjnego do świadomego zarządzania zespołem
Szkolenie kierowane jest do menedżerów zespołów, kierowników działów, liderów.
Po zajęciach uczestnik:
- Potrafi świadomie budować swoje umiejętności liderskie oraz wizerunek w oczach pracowników
- Potrafi unikać typowych błędów popełnianych przez menedżerów w zakresie przewodzenia pracownikom
- Jest świadomy swojego stylu przywództwa i potrafi dostosować go do dynamicznie zmieniających się okoliczności biznesowych
- Zna te elementy swojej osobowości, które mogą być fundamentem budowania wizerunku autentycznego i charyzmatycznego lidera
- Jest świadom wpływu swoich nawyków i schematów działania na motywację i zaangażowanie współpracowników
- Potrafi dopasować swój styl komunikacji do podwładnych w sposób pozwalający na autentyczne porozumienie
Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Realna ocena zmiany postaw jest możliwa w miejscu pracy uczestników.
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Menedżerowie i liderzy
- Różnice pomiędzy zadaniami i zakresem działań menedżera, a zadaniami i zakresem działań przywódcy/lidera
- Dlaczego jedni menedżerowie postrzegani są jako liderzy i cieszą się szacunkiem, a inni nie?
- Budowanie autorytetu lidera
- Czynniki budujące autorytet lidera
- Czynniki podważające autorytet lidera
- Budowanie wiarygodnego wizerunku i pozycji lidera w grupie
- Czym charakteryzują się wybitni liderzy (podejście Buckingahama i Coffmana)?
- Błędy popełniane przez menedżerów podczas rozpoczynania pracy z nowym zespołem
- Mój styl jako lidera zespołu
- Diagnoza stylu przywództwa uczestników
- Wskazanie silnych stron w zakresie budowania leadershipu w obszarze zarządzania zespołem
- Identyfikowanie cech swojej osobowości w oparciu o Kwestionariusz Osobowości
- Tworzenie mapy talentów w swoim zespole – w jaki sposób elementy mojej osobowości mogą inspirować innych, pozytywnie motywować i zachęcać do działania?
- Przywództwo w zmieniającym się otoczeniu
- Model przywództwa sytuacyjnego (podejście „jednominutowego menedżera” wg K. Blancharda)
- Styl przywództwa, a poziom gotowości pracowników do realizacji celów
- Przywództwo w sytuacjach zmiany oraz zawirowań rynkowych
- Zastosowanie modelu przywództwa sytuacyjnego w pracy z zespołem
- Odpowiedzialność menedżera
- Komunikaty motywujące i demotywujące – budowanie postawy odpowiedzialności u pracowników
- Zakres odpowiedzialności i zadań, jakie wyznacza menedżerowi jego zespół
- Oczekiwania i potrzeby zespołu w relacji z menedżerem
- Wykorzystanie informacji zwrotnej (feedback) jako narzędzia pozwalającego na etyczne wywieranie wpływu na pracowników, budowanie zaangażowania i motywowanie zespołu
- Autorytet lidera i wywieranie wpływu
- Kręgi wpływu lidera i skuteczne zarządzanie wpływami
- Expose szefa – narzędzie budowania autorytetu i modelowania zachowań pracowników
- Konstruktywna informacja zwrotna do zespołu – budowanie pożądanych postaw i zachowań w kontekście grupy społecznej jaką jest zespół
- Cechy osobowości, a expose szefa – wykorzystanie swoich atutów w budowaniu wizerunku odpowiedzialnego menedżera
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian
- Różnice pomiędzy zadaniami i zakresem działań menedżera, a zadaniami i zakresem działań przywódcy/lidera
- Dlaczego jedni menedżerowie postrzegani są jako liderzy i cieszą się szacunkiem, a inni nie?
- Czynniki budujące autorytet lidera
- Czynniki podważające autorytet lidera
- Budowanie wiarygodnego wizerunku i pozycji lidera w grupie
- Czym charakteryzują się wybitni liderzy (podejście Buckingahama i Coffmana)?
- Błędy popełniane przez menedżerów podczas rozpoczynania pracy z nowym zespołem
- Diagnoza stylu przywództwa uczestników
- Wskazanie silnych stron w zakresie budowania leadershipu w obszarze zarządzania zespołem
- Identyfikowanie cech swojej osobowości w oparciu o Kwestionariusz Osobowości
- Tworzenie mapy talentów w swoim zespole – w jaki sposób elementy mojej osobowości mogą inspirować innych, pozytywnie motywować i zachęcać do działania?
- Model przywództwa sytuacyjnego (podejście „jednominutowego menedżera” wg K. Blancharda)
- Styl przywództwa, a poziom gotowości pracowników do realizacji celów
- Przywództwo w sytuacjach zmiany oraz zawirowań rynkowych
- Zastosowanie modelu przywództwa sytuacyjnego w pracy z zespołem
- Komunikaty motywujące i demotywujące – budowanie postawy odpowiedzialności u pracowników
- Zakres odpowiedzialności i zadań, jakie wyznacza menedżerowi jego zespół
- Oczekiwania i potrzeby zespołu w relacji z menedżerem
- Wykorzystanie informacji zwrotnej (feedback) jako narzędzia pozwalającego na etyczne wywieranie wpływu na pracowników, budowanie zaangażowania i motywowanie zespołu
- Kręgi wpływu lidera i skuteczne zarządzanie wpływami
- Expose szefa – narzędzie budowania autorytetu i modelowania zachowań pracowników
- Konstruktywna informacja zwrotna do zespołu – budowanie pożądanych postaw i zachowań w kontekście grupy społecznej jaką jest zespół
- Cechy osobowości, a expose szefa – wykorzystanie swoich atutów w budowaniu wizerunku odpowiedzialnego menedżera
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian

IntermediateAdvanced

Powtórzenia szkolenia