Pobierz kartę szkolenia

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-ITIL4-CDS / PL DL 3d

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) to „maszynownia” funkcji cyfrowej i IT. Jest on integralny ze strumieniami ITIL® 4 Practice Manager i Managing Professional, koncentrując się na podstawowych działaniach cyklu życia zarządzania usługami i ma na celu pogłębienie zrozumienia i praktycznego zastosowania ITIL® 4 przez specjalistów w osiągnięciu, dostarczaniu i wspieraniu usług, które osiągają doskonałość i zwiększają zadowolenie klientów.

OFICJALNY SCHEMAT CERTYFIKACJI ITIL® 4

ITIL® 4 Foundation to wymaganie wstępne do uzyskania jakiejkolwiek certyfikacji ITIL® 4, za wyjątkiem modułów rozszerzonych ITIL® Acquiring and Managing Cloud Services oraz ITIL® Sustainability in Digital and IT, w przypadku których nie obowiązują wymagania wstępne.

Tytuł ITIL®  4 Managing Professional można otrzymać po uzyskaniu certyfikatu z ITIL® 4 Create, Deliver and Support, Driver Stakeholder Value, High-velocity IT oraz Direct, Plan and Improve

Tytuł ITIL® 4 Strategic Leader jest przyznawany po uzyskaniu certyfikatu  Digital and IT Strategy oraz Direct, Plan and Improve.

Tytuł ITIL® 4 Practice Manager jest przyznawany po uzyskaniu certyfikacji Create, Deliver and Support oraz JEDNEJ certyfikacji z pakietów kursów: Monitor, Support and Fulfil, Plan, Implement and Control lub Collaborate, Assure and Improve.

ITIL® 4 Master to tytuł najwyższy, przyznawany po uzyskaniu tytułów  ITIL® Practice Manager, Managing Professional oraz Strategic Leader.

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  07.01 08.01 09.01
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  02.03 03.03 04.03
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  27.04 28.04 29.04
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  22.06 23.06 24.06
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  17.08 18.08 19.08
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  12.10 13.10 14.10
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 3 dni |  21h|  14.12 15.12 16.12
4 900,00 PLN + 23% VAT (6 027,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
4 900,00 PLN 6 027,00 PLN brutto
  • Praktycy  zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL® Managing Professional (MP) lub ITIL® Master
  • Inżynierowie DevOps
  • Architekci korporacyjni
  • Menadżerowie usług IT
  • Analitycy usług IT
  • Uzyskasz wiedzę oraz umiejętności w zakresie projektowania, rozwoju i zarządzania dostarczaniem i wspieraniem produktów oraz usług IT
  • Dowiesz się, jak projektować i rozwijać usługi, które spełniają potrzeby klientów i realizują cele biznesowe
  • Zdobędziesz umiejętności potrzebne do definiowania wymagań, projektowania komponentów i zapewniania jakości usług
  • Zrozumiesz procesy i działania związane z dostarczaniem wysokiej jakości usług informatycznych
  • Zdobędziesz wiedzę na temat funkcji wsparcia i praktyk wymaganych do efektywnego utrzymania i zarządzania usługami IT
  • Dowiesz się, jak Identyfikować i mierzyć kluczowe wskaźniki wydajności i innych parametrów w celu oceny wydajności i efektywnych usług IT
  • Uzyskasz uznawany na całym świecie certyfikat ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support, który potwierdza Twoją wiedzę w zakresie zarządzania usługami. Certyfikat ważny jest 3 lata
  1. Module 1: Organizations and culture
  2. Module 2: Effective
  3. Module 3: Information technology to create, deliver, and support services
  4. Module 4: Value streams
  5. Module 5: Value stream to create, deliver, and support services
  6. Module 6: Value stream for user support
  7. Module 7: Prioritize and manage work
  8. Module 8: Commercial and sourcing considerations

Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation.

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Create, Deliver and Support
  • Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 Create, Deliver and Support  w wersji online

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcj tylko przed szkoleniem)
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: polski lub angielski

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy. 

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

  • Czas trwania egzaminu 90 minut
  • Test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań
  • Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych