Agile i Sprzedaż - jak skutecznie korzystać z podejścia zwinnego w rozwijaniu sprzedaży
kod szkolenia: ZP-AgSale / PL DL 2 dSzkolenie skierowane jest do osób pracujących w działach sprzedaży, promocji i public relations, zajmujących się komunikacją z klientami oraz osób zarządzających takimi działami. Najwięcej skorzystają na szkoleniu osoby odpowiedzialne za sprzedaż internetową, relacje z klientami, osoby tworzące nowe lub rozwijające obecne produkty i/lub usługi.
-
poznanie frameworku zwinnego
-
nabycie umiejętności iteracyjnego, przyrostowego budowania rozwiązań
-
nabycie umiejętności wykorzystywania informacji zwrotnej w projektowaniu i rozbudowie rozwiązań
-
nabycie umiejętności budowania wymagań biznesowych w oparciu o zasady Agile
-
nabycie umiejętności w wykorzystywaniu modeli biznesowych z użyciem podejścia zwinnego
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie słuchaczy.
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Szkolenie prowadzone jest technikami opartymi o prace warsztatowe oraz ćwiczenia grupowe i indywidualne.
Program szkolenia:
- Zwinność, jako element sukcesu firmy
- przewaga firm zwinnych nad prowadzonymi klasycznie
- dlaczego zwinność jest w modzie
- wyznaczniki zwinności
- Co to znaczy być zwinnym
- ciągle doskonalenie się
- na czym polega praca iteracyjna
- jak planować poszczególne iteracje
- co wziąć pod uwagę w planowaniu pracy zwinnej
- Rola komunikacji w podejściu zwinnym do rozwoju
- analiza interesariuszy
- zasady komunikacji oraz feedbacku
- Znaczenie środowiska, otoczenia biznesowego w projektowaniu i rozwoju sprzedaży
- narzędzia do analizy zewnętrznej
- zasady wprowadzania zmian do projektu na podstawie zmieniającego się otoczenia
- Zasady ustalania zakresu poszczególnych iteracji – budowanie wymagań
- czym są wymagania biznesowe
- jak poprawnie szacować czas trwania planowanych zmian
- jak decydować o priorytecie proponowanych kierunkach rozwoju produktów/usług
- Rola informacji zwrotnej w planowaniu rozwoju
- jak zbierać informacje zwrotne od użytkowników i klienta
- wykorzystanie informacji zwrotnych do rozwoju usług/produktów
- Modele biznesowe w sprzedaży
- najpopularniejsze modele biznesowe w podejściu zwinnym
- jak wykorzystywać modele do rozwoju usług/produktów