Pobierz kartę szkolenia

Agile i Sprzedaż - jak skutecznie korzystać z podejścia zwinnego w rozwijaniu sprzedaży

kod szkolenia: ZP-AgSale / PL DL 2 d
training assurance
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
1 500,00 PLN 1 845,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w działach sprzedaży, promocji i public relations, zajmujących się komunikacją z klientami  oraz osób zarządzających takimi działami. Najwięcej skorzystają na szkoleniu osoby odpowiedzialne za sprzedaż internetową, relacje z klientami, osoby tworzące nowe lub rozwijające obecne produkty i/lub usługi.

  • poznanie frameworku zwinnego

  • nabycie umiejętności iteracyjnego, przyrostowego budowania rozwiązań

  • nabycie umiejętności wykorzystywania informacji zwrotnej w projektowaniu i rozbudowie rozwiązań

  • nabycie umiejętności budowania wymagań biznesowych w oparciu o zasady Agile

  • nabycie umiejętności w wykorzystywaniu modeli biznesowych z użyciem podejścia zwinnego

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie słuchaczy.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski

Szkolenie prowadzone jest technikami opartymi o prace warsztatowe oraz ćwiczenia grupowe i indywidualne.

Program szkolenia:

  1. Zwinność, jako element sukcesu firmy
    • przewaga firm zwinnych nad prowadzonymi klasycznie
    • dlaczego zwinność jest w modzie
    • wyznaczniki zwinności
  2. Co to znaczy być zwinnym
    • ciągle doskonalenie się
    • na czym polega praca iteracyjna
    • jak planować poszczególne iteracje
    • co wziąć pod uwagę w planowaniu pracy zwinnej
  3. Rola komunikacji w podejściu zwinnym do rozwoju
    • analiza interesariuszy
    • zasady komunikacji oraz feedbacku
  4. Znaczenie środowiska, otoczenia biznesowego w projektowaniu i rozwoju sprzedaży
    • narzędzia do analizy zewnętrznej
    • zasady wprowadzania zmian do projektu na podstawie zmieniającego się otoczenia
  5. Zasady ustalania zakresu poszczególnych iteracji – budowanie wymagań
    • czym są wymagania biznesowe
    • jak poprawnie szacować czas trwania planowanych zmian
    • jak decydować o priorytecie proponowanych kierunkach rozwoju produktów/usług
  6. Rola informacji zwrotnej w planowaniu rozwoju
    • jak zbierać informacje zwrotne od użytkowników i klienta
    • wykorzystanie informacji zwrotnych do rozwoju usług/produktów
  7. Modele biznesowe w sprzedaży
    • najpopularniejsze modele biznesowe w podejściu zwinnym
    • jak wykorzystywać modele do rozwoju usług/produktów