Karnet open na wiedzę - e-learning
kod szkolenia: E-KO / PL e-learning
Karnet Open obejmuje 17 kursów online, które doskonale wspierają kompleksowy rozwój specjalistów, ekspertów i osób zarządzających. To nie tylko szansa na poszerzenie kompetencji z dziedziny digital marketingu, ale także możliwość zdobycia wiedzy z obszarów takich jak projektowanie usług (Service Design), facylitacji i prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych, Design Thinking, Customer Journey, czy budowania marki osobistej. Dzięki różnorodności kursów możesz rozwijać się z wielu perspektyw, co przekłada się na bardziej wszechstronne podejście do wyzwań biznesowych oraz szybsze wdrażanie zmian i optymalizacji w biznesie.
Karnet open skierowany jest do wszystkich osób, które chcą nabyć / poszerzyć wiedzę z zakresu szeroko pojętego digital marketingu, projektowania ścieżek klientów czy z efektywnego prowadzenia spotkań i warsztatów.
- Uczestnik pozna najważniejsze kanały social media oraz nauczy się skutecznie nimi zarządzać.
- Uczestnik nauczy się tworzyć i optymalizować reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, dobierając odpowiednie cele kampanii, grupy docelowe i formaty.
- Uczestnik będzie potrafił wykorzystać nowoczesne strategie content marketingu, w tym sztuczną inteligencję, do tworzenia efektywnych treści.
- Uczestnik pozna metody budowania zaangażowanych społeczności online wokół marki oraz strategie komunikacyjne na LinkedIn.
- Uczestnik nauczy się projektować ścieżki klienta (Customer Journey) oraz analizować doświadczenia użytkowników.
- Uczestnik będzie potrafił stosować metodyki Service Design i Design Thinking do projektowania i udoskonalania usług.
- Uczestnik pozna narzędzia facylitacji online, dzięki czemu będzie mógł efektywnie prowadzić spotkania i warsztaty zdalne.
- Uczestnik nauczy się korzystać z narzędzi sztucznej inteligencji i Canvy, aby usprawniać procesy marketingowe oraz tworzyć profesjonalne projekty graficzne.
Jakie kursy obejmuje karnet open?
- Social Media Marketing. Kurs pozwoli Ci poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media
- Reklama na Facebooku i Instagramie. Dzięki temu kursowi dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę kreacje i pisać atrakcyjne teksty reklamowe.
- LinkedIn Marketing i personal branding. Kurs prowadzi użytkownika krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.
- Content Marketing i skuteczny copywriting. Kurs pokazuje nowoczesne strategie i narzędzia content marketingu, w tym wykorzystanie sztucznej inteligencji, zarządzanie zespołami twórców treści oraz dopasowanie treści do odbiorców i kanałów dystrybucji, w celu budowania efektywnej komunikacji i realizacji celów biznesowych.
- Facebook Marketing. W tym kursie online poznasz skuteczne, sprawdzone w praktyce metody komunikacji, obsługi klienta, czy analizy działań na Facebooku.
- Instagram Marketing. Ten kurs online pozwoli Ci dokładnie poznać Instagrama i jego funkcje, pokaże jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie, zainspiruje przykładami działań i trendami, oraz pozwoli Ci wdrożyć się w serwis poprzez praktyczne ćwiczenia i warsztaty.
- Facylitacja online. Efektywne prowadzenie spotkań i warsztatów. Posiądziesz wiedzę na temat facylitacji, projektowania spotkań, ale także doboru i obsługi narzędzi wirtualnych, które możesz wykorzystać na spotkaniach online.
- Budowanie społeczności online wokół marki. Kurs odkryje przed Tobą tajniki budowania zaangażowanych społeczności wokół produktu, usługi, problemu czy celu, który jest dla Ciebie biznesowo ważny.
- Customer Journey. Analiza ścieżki klienta. W kursie dzielimy się wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż przy mapowaniu doświadczeń klientów czy pracowników. Kurs przygotuje Cię do roli lidera, który po skończonym kursie będzie mieć możliwość zorganizowania warsztatów Customer Journey ze swoim zespołem.
- Service Design. Projektowanie usług Kurs pokazuje jak dzięki metodyce Service Desing udoskonalić swoje usługi lub stworzyć nowe.
- Design Thinking. Kreatywność w biznesie Kurs online, w którym odpowiadamy na najważniejsze pytania związane z podejściem design thinking – czym się wyróżnia, jak je stosować, jak wykorzystywać jego narzędzie indywidualnie i zespołowo.
- Strategia Digital. Kurs pokazuje jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie.
- LinkedIn Ads. Skuteczna reklama w B2B Kurs przeprowadzi Cię przez proces tworzenia skutecznej reklamy w serwisie LinkedIn.
- Canva. Przewodnik po pierwszym projekcie graficznym Kurs ma na celu wyposażenie Cię w umiejętności niezbędne do tworzenia profesjonalnych i estetycznych projektów graficznych.
- Narzędzia AI w marketingu w praktyce. Kurs nauczy Cię jak wykorzystać sztuczną inteligencję w praktyce, aby usprawnić procesy w firmie czy w swojej codziennej pracy.
- GA4 – podstawy analityki internetowej. Z tego kursu dowiesz się, jak możesz wykorzystać GA4 do rozwoju swojej marki, optymalizacji działań marketingowych i osiągania strategicznych celów Twojej organizacji.
- Employee Advocacy. Stwórz swój program ambasadorski Kurs dostarcza wiedzy o Employee Advocacy i o tym, jak krok po kroku stworzyć pierwszy program ambasadorski oraz na co zwracać uwagę, aby efektywnie oceniać postępy programu.
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.
- Dostęp do 17 kursów online na platformie e-learningowej przez 3 miesiące.
- 215 h materiałów szkoleniowych (wideo, atrykuły, podcasty).
- Prezentacje szkoleniowe.
- Certyfikat po każdym szkoleniu.
- Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę.
- Możliwość komentowania bezpośrednio pod daną lekcją na platformie online.
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski