Pobierz kartę szkolenia

Karnet open na wiedzę - e-learning

kod szkolenia: E-KO / PL e-learning

Karnet Open obejmuje 17 kursów online, które doskonale wspierają kompleksowy rozwój specjalistów, ekspertów i osób zarządzających. To nie tylko szansa na poszerzenie kompetencji z dziedziny digital marketingu, ale także możliwość zdobycia wiedzy z obszarów takich jak projektowanie usług (Service Design), facylitacji i prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych, Design Thinking, Customer Journey, czy budowania marki osobistej. Dzięki różnorodności kursów możesz rozwijać się z wielu perspektyw, co przekłada się na bardziej wszechstronne podejście do wyzwań biznesowych oraz szybsze wdrażanie zmian i optymalizacji w biznesie.

Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  21.03
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  18.04
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  16.05
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  13.06
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  11.07
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  08.08
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  05.09
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  03.10
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  31.10
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  28.11
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  5h|  26.12
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 500,00 PLN 1 845,00 PLN brutto

Karnet open skierowany jest do wszystkich osób, które chcą nabyć / poszerzyć wiedzę z zakresu szeroko pojętego digital marketingu, projektowania ścieżek klientów czy z efektywnego prowadzenia spotkań i warsztatów.

  • Uczestnik pozna najważniejsze kanały social media oraz nauczy się skutecznie nimi zarządzać.
  • Uczestnik nauczy się tworzyć i optymalizować reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, dobierając odpowiednie cele kampanii, grupy docelowe i formaty.
  • Uczestnik będzie potrafił wykorzystać nowoczesne strategie content marketingu, w tym sztuczną inteligencję, do tworzenia efektywnych treści.
  • Uczestnik pozna metody budowania zaangażowanych społeczności online wokół marki oraz strategie komunikacyjne na LinkedIn.
  • Uczestnik nauczy się projektować ścieżki klienta (Customer Journey) oraz analizować doświadczenia użytkowników.
  • Uczestnik będzie potrafił stosować metodyki Service Design i Design Thinking do projektowania i udoskonalania usług.
  • Uczestnik pozna narzędzia facylitacji online, dzięki czemu będzie mógł efektywnie prowadzić spotkania i warsztaty zdalne.
  • Uczestnik nauczy się korzystać z narzędzi sztucznej inteligencji i Canvy, aby usprawniać procesy marketingowe oraz tworzyć profesjonalne projekty graficzne.

Jakie kursy obejmuje karnet open?

  1. Social Media Marketing. Kurs pozwoli Ci poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media
  2. Reklama na Facebooku i Instagramie. Dzięki temu kursowi dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę kreacje i pisać atrakcyjne teksty reklamowe.
  3. LinkedIn Marketing i personal branding. Kurs prowadzi użytkownika krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.
  4. Content Marketing i skuteczny copywriting. Kurs pokazuje nowoczesne strategie i narzędzia content marketingu, w tym wykorzystanie sztucznej inteligencji, zarządzanie zespołami twórców treści oraz dopasowanie treści do odbiorców i kanałów dystrybucji, w celu budowania efektywnej komunikacji i realizacji celów biznesowych.
  5. Facebook Marketing. W tym kursie online poznasz skuteczne, sprawdzone w praktyce metody komunikacji, obsługi klienta, czy analizy działań na Facebooku.
  6. Instagram Marketing. Ten kurs online pozwoli Ci dokładnie poznać Instagrama i jego funkcje, pokaże jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie, zainspiruje przykładami działań i trendami, oraz pozwoli Ci wdrożyć się w serwis poprzez praktyczne ćwiczenia i warsztaty.
  7. Facylitacja online. Efektywne prowadzenie spotkań i warsztatów. Posiądziesz wiedzę na temat facylitacji, projektowania spotkań, ale także doboru i obsługi narzędzi wirtualnych, które możesz wykorzystać na spotkaniach online.
  8. Budowanie społeczności online wokół marki. Kurs odkryje przed Tobą tajniki budowania zaangażowanych społeczności wokół produktu, usługi, problemu czy celu, który jest dla Ciebie biznesowo ważny.
  9. Customer Journey. Analiza ścieżki klienta. W kursie dzielimy się wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż przy mapowaniu doświadczeń klientów czy pracowników. Kurs przygotuje Cię do roli lidera, który po skończonym kursie będzie mieć możliwość zorganizowania warsztatów Customer Journey ze swoim zespołem.
  10. Service Design. Projektowanie usług Kurs pokazuje jak dzięki metodyce Service Desing udoskonalić swoje usługi lub stworzyć nowe.
  11. Design Thinking. Kreatywność w biznesie Kurs online, w którym odpowiadamy na najważniejsze pytania związane z podejściem design thinking – czym się wyróżnia, jak je stosować, jak wykorzystywać jego narzędzie indywidualnie i zespołowo.
  12. Strategia Digital. Kurs pokazuje jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie.
  13. LinkedIn Ads. Skuteczna reklama w B2B Kurs przeprowadzi Cię przez proces tworzenia skutecznej reklamy w serwisie LinkedIn.
  14. Canva. Przewodnik po pierwszym projekcie graficznym Kurs ma na celu wyposażenie Cię w umiejętności niezbędne do tworzenia profesjonalnych i estetycznych projektów graficznych.
  15. Narzędzia AI w marketingu w praktyce. Kurs nauczy Cię jak wykorzystać sztuczną inteligencję w praktyce, aby usprawnić procesy w firmie czy w swojej codziennej pracy.
  16. GA4 – podstawy analityki internetowej. Z tego kursu dowiesz się, jak możesz wykorzystać GA4 do rozwoju swojej marki, optymalizacji działań marketingowych i osiągania strategicznych celów Twojej organizacji.
  17. Employee Advocacy. Stwórz swój program ambasadorski Kurs dostarcza wiedzy o Employee Advocacy i o tym, jak krok po kroku stworzyć pierwszy program ambasadorski oraz na co zwracać uwagę, aby efektywnie oceniać postępy programu.

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

  • Dostęp do 17 kursów online na platformie e-learningowej przez 3 miesiące.
  • 215 h materiałów szkoleniowych (wideo, atrykuły, podcasty).
  • Prezentacje szkoleniowe.
  • Certyfikat po każdym szkoleniu.
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę.
  • Możliwość komentowania bezpośrednio pod daną lekcją na platformie online.
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski