Strategia Digital - e-learning
kod szkolenia: E-SD / PL e-learning![](https://www.altkomakademia.pl/app/uploads/api_vendors/api_socjomania-altkom.png)
Planowanie strategii to jedna z kluczowych kompetencji organizacji. Zwłaszcza w czasie niestabilnej sytuacji społeczno - gospodarczej to właśnie dobrze opracowana strategia pozwala trzymać organizację w ryzach i przypomina o realizacji celów i priorytetach podejmowanych działań. Jeśli pracujesz w marketingu, zajmujesz się sprzedażą lub komunikacją lub zarządzasz zespołem czy organizacją i chcesz, żeby Twoje działania były przemyślane i efektywne, to szkolenie jest dla Ciebie.
Na tym kursie online nie dowiesz się, jaka powinna być strategia Twojej organizacji, nie znajdziesz gotowego rozwiązania szytego na miarę. Kurs ma dostarczyć Ci przede wszystkim wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia procesu strategicznego uwzględniającego wszystkie kluczowe elementy potrzebne do zaplanowania skutecznych działań w Twojej firmie. Dzięki temu będziesz przygotowany/a do tego, aby zacząć planować, wdrażać i ewaluować działania digital marketingowe. Naszym celem jest pokazać Ci, jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Specjalistów z zakresu poszczególnych dziedzin marketingu, chcących poszerzyć swoją wiedzę o tematykę spoza ich specjalizacji,
- Specjalistów ds. digital marketingu, pragnących zaktualizować swoją wiedzę,
- Do osób startujących w branży marketingu, chcących złapać szerszy kontekst by dowiedzieć się które aspekty ich interesować będą najbardziej.
- Poznasz kompleksowy przegląd narzędzi wykorzystywanych w marketingu,
- Dowiesz się co mierzyć i jak mierzyć, by uniknąć błędów,
- Poznasz różne typy mediów i ich specyfikę, by móc je efektywnie wykorzystać w swojej pracy,
- Zrozumiesz różnicę między poszczególnymi typami kampanii reklamowych i tym, jak je efektywnie prowadzić,
- Dowiesz się jak projektować efektywne kreacje,
- Dowiesz się o wybranych aspektach prawnych, na które należy zwrócić uwagę działając w marketingu,
- Po tym kursie będziesz gotowy/a na to, żeby wraz z zespołem zaplanować i skutecznie wdrożyć strategię digital, która przełoży się na realizację celów biznesowych Twojej firmy.
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.
Szkolenie: polski
Materiały: polski
- Dostęp do kursu przez 365 dni
- 9 modułów szkoleniowych na platfiormie online
- 8h materiałów szkoleniowych (wideo, atrykuły, podcasty)
- Prezentacja szkoleniowa
- Dyplom ukończenia szkolenia
- Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę
- Możliwość komentowania bezpośrednio pod daną lekcją na platformie online
0.Wprowadzenie
- Przywitanie
1. Wyznaczanie celu
- Dlaczego warto wyznaczyć cel
2. Statystyki
- Statystyki, którymi można analizować wyniki reklamy w internecie, część 1
- Statystyki, którymi można analizować wyniki reklamy w internecie, część 2
3. Analityka internetowa
- Narzędzia do analityki internetowej
- Główne problemy analityki internetowej
- Ciasteczka
- Analiza danych, a zdrowy rozsądek
4. Narzędzia marketingu
- Kluczowe narzędzia stosowane w marketingu
- Narzędzia sprawdzające potencjał stworzonych produktów
5. Koncepcja 4P
- Koncepcja 4P – cena
- Koncepcja 4P – dystrybucja
- Koncepcja 4P – dystrybucja – miejsce prowadzenia dystrybucji
- Koncepcja 4P – dystrybucja – E-commerce
- Koncepcja 4P – promocja
- Kluczowe elementy kampanii zasięgowej – zasięg, widoczność
- Kluczowe elementy kampanii zasięgowej – dopasowanie
6. Kanały reklamowe
- Cel kampanii performance
- Kanały reklamowe
- Reklama banerowa
- Content i artykuły
- Kanały poza internetem
7. Kreacje i praktyki reklamowe
- Kreacja komunikacji w internecie
- Praktyki stosowane we wszelkich procesach
- Rady, które warto stosować w reklamie
8. Prawo w marketingu internetowym
- Prawo
9. Zakończenie
- Podziękowanie
- Test wiedzy