Pobierz kartę szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership - e-learning

kod szkolenia: E-SLDMI / PL e-learning

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Leadership na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter.

Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Zakres tematyczny:

Kurs Strategy &Leadership obejmuje materiały dydaktyczne na platformie on-line, na których uczestnicy zapoznają się z tematami takimi jak:

  • zarządzanie działaniami marketingowymi,
  • podstawy komunikacji,
  • digital marketing i Customer Experience, 
  • digital channels - kanały komunikacji digital,
  • analityka, dane i prywatność,
  • zarządzanie zespołem digital,
  • budżet i zarządzanie zespołem,
  • digital leadership,
  • zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne,
  • zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital.

Uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital. Materiały edukacyjne są w języku angielskim.

Certyfikacja:

Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Leadership) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  27.12
3 790,00 PLN + 23% VAT (4 661,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  24.01
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  21.02
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  21.03
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  18.04
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  16.05
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  13.06
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  11.07
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  08.08
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  05.09
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  03.10
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  31.10
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  28.11
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Zaawansowany

czas trwania 1 dzień |  5h|  26.12
4 290,00 PLN + 23% VAT (5 276,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 790,00 PLN
4 290,00 PLN 5 276,70 PLN brutto
  • Specjaliści ds. marketingu – chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.
  • Brand managerów – poszukujących benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.
  • Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu – którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.
  • Freelancerów – potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.
  • Uczestnik pozna kluczowe zasady marketingu strategicznego oraz będzie w stanie projektować efektywne programy marketingowe oparte na modelu 4P, co zwiększy jego umiejętności w zakresie planowania działań marketingowych.
  • Uczestnik nauczy się budować silną markę oraz skutecznie komunikować się w kanałach digital, co poprawi wizerunek firmy i jej relacje z klientami.
  • Uczestnik będzie potrafił planować wielokanałowe strategie marketingowe, koncentrując się na klientocentryczności i doświadczeniu klienta, co przyczyni się do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
  • Uczestnik pozna różne kanały komunikacji digital oraz techniki inbound i outbound marketingu, co pozwoli mu efektywniej docierać do różnych grup docelowych.
  • Uczestnik nauczy się analizy danych oraz umiejętności raportowania, co pozwoli mu przekształcać dane w konkretne działania marketingowe oraz podejmować lepsze decyzje strategiczne.
  • Uczestnik będzie potrafił efektywnie zarządzać zespołem digital, motywując go do osiągania wyznaczonych celów oraz delegując zadania w sposób sprzyjający współpracy.
  • Uczestnik pozna zasady planowania i zarządzania budżetem marketingowym, co umożliwi mu lepsze alokowanie zasobów oraz zwiększenie efektywności działań marketingowych.
  • Uczestnik nauczy się technik digital leadership, co pozwoli mu stać się efektywnym liderem w swojej organizacji, wdrażając nowoczesne metody zarządzania i budując silne relacje w zespole.

Egzamin 

  • Czas trwania egzaminu 120 minut, bez możliwoci przerw w trakcie.
  • Formuła online na platformie studenta DMI (MyDMI account) w formie testu wielokrotnego wyboru ze wskazaniem, ile odpowiedzi poprawnych jest do zaznaczenia w danym pytaniu.
  • Minimalny próg zaliczenia to wynik powyżej 60%.
  • Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych, słownika, translatora, czy kalkulatora w trakcie trwania egzaminu.

Wymagany jest poziom języka angielskiego pozwalającu na swobodną komunikację (min B2) oraz podstawowa wiedza dot. najpopularniejszych narzędzi digital.

  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski
  • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych i przykładów z rynku polskiego.
  • Dostęp do quizów wiedzy z poszczególnych modułów i symulacji egzaminu końcowego.
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę – 1h konsultacji inywidualnej online z trenerem po szkoleniu.
  • Koszt certyfikacji oraz 1 podejście do egzaminu (każde kolejne podejście to koszt 75 EUR).
  • 2h konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Moduł 1: Zarządzanie działaniami marketingowymi

  • Marketing strategiczny
  • Badania rynkowe i zachowania konsumentów
  • Rozpoznanie sytuacji rynkowej
  • Projektowanie programu marketingowego – 4P

Moduł 2: Podstawy komunikacji

  • Podstawy komunikacji marketingowej
  • Podstawy komunikacji w kanałach digital
  • Budowa silnej marki
  • Komunikacja marki
  • Public relations
  • Zarządzanie kryzysowe

Moduł 3: Digital marketing i Customer Experience

  • Planowanie działań marketingowych w kanałach digital
  • Wielokanałowa strategia marketingowa
  • Klientocentryczność i doświadczenia klienta
  • Zasady strategii UX
  • Myślenie zwinne (Agile Thinking)

Moduł 4: Digital channels – kanały komunikacji digital

  • Planowanie działań w kanałach digital
  • Działania typu outbound
  • Działania w oparciu o społeczności i content (inbound)
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEO)
  • E-mail marketing, działania afiliacyjne, marketing automation

Moduł 5: Analityka, dane i prywatność

  • Rozumienie danych
  • Analityka i analiza danych
  • Dane, sztuczna inteligencja (AI) i machine learning
  • Raportowanie i wizulizacja danych
  • Popraw swoje umiejętności prezentacji
  • Przekształcanie danych w działania
  • Prywatność, etyka i ochrona danych

Moduł 6: Zarządzanie zespołem digital

  • Zrozumienie roli managera w zespole
  • Jak delegować zadania do swojego zespołu
  • Jak motywować swój team
  • Zarządzanie zespołami: hybrydowym i pracującym zdalnie
  • Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej
  • Budowanie udanej współpracy w zespole
  • Zarządzanie "w górę"
  • Radzenie sobie z niepowodzeniami
  • Zarządzaj efektywnie swoim czasem

Moduł 7: Budżet i zarządzanie zespołem

  • Planowanie budżetu marketingowego w kanałach digital
  • Stosowanie budżetu w kanałach digital
  • Rekrutacja i szkolenia zespołu digital
  • Zarządzanie efektywnością
  • Coaching i mentoring
  • Wzmocnij swoje umiejętności rozwiązywania problemów

Moduł 8: Digital Leadership

  • Zostań liderem digital
  • Zmiana od zarządzania do przywództwa
  • Budowanie efektywnych relacji w zespole
  • Przewodzenie z wykorzystaniem inteligencji emocjonalnej
  • Adaptacja w miejscu pracy
  • Wzmocnij swoją kreatywność
  • Zarządzanie konfliktem

Moduł 9: Zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne

  • Analiza sytuacji wyjściowej i grup docelowych
  • Określanie grup docelowych
  • Definiowanie celów strategii
  • Wybór kanałów digital
  • Określanie planu działania
  • Wskaźniki i mierzenie postępu
  • Podstawowa umiejętność: myślenie strategiczne

Moduł 10: Zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital

  • Zarządzanie działaniami digital i transformacją digital
  • Wdrażanie i egzekucja strategii digital
  • Zarządzanie efektywnością i wzrostem biznesu

Moduł 11: Video chat

  • Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu: konsultacje indywidualne
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego