Instagram Marketing - e-learning
kod szkolenia: E-INS / PL e-learning
Instagram jest obecnie trzecią największą platformą społecznościową w Polsce, zaraz za Facebookiem i YouTube. To serwis, którym marki interesują się coraz mocniej i który zaczął oferować realne korzyści biznesowe dla marek - od budowania zasięgu i wizerunku, po wsparcie sprzedaży produktów. Dynamiczny rozwój tej platformy i coraz więcej dostępnych funkcji sprawiają, że coraz trudniej jest prowadzić efektywne działania marketingowe w tym medium i być na bieżąco ze wszystkimi zmianami.
Ten kurs online pozwoli Ci dokładnie poznać Instagrama i jego funkcje, pokaże jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie, zainspiruje przykładami działań i trendami, oraz pozwoli Ci wdrożyć się w serwis poprzez praktyczne ćwiczenia i warsztaty.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Osób początkujących i średnio-zaawansowanych. Kurs nie pokrywa zakładania konta czy instrukcji publikacji postów. Nie wchodzi też głęboko w reklamę płatną.
- Osób chcących zweryfikować poprawność swoich działań na Instagramie.
- Osób chcących rozwinąć swoją wiedzę, by lepiej wykorzystać Instagrama do realizacji swoich celów biznesowych.
- Osób chcących poznać przykłady działań innych marek i narzędzia usprawniające pracę z Instagramem.
- Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystywać Instagrama do realizacji swoich celów,
- Dowiesz się, jak dobierać hashtagi do swoich postów,
- Dowiesz się, jak tworzyć angażujące relacje = stories,
- Dowiesz się, jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama,
- Poznasz różne narzędzia, które mogą pomóc Ci w pracy,
- Dowiesz się, jak analizować swoje działania na Instagramie.
1. Wprowadzenie do kursu
2. Instagram – wprowadzenie
- Kim są użytkownicy Instagrama?
- Dokąd zmierza Instagram?
- Algorytm Instagrama
- Czym jest konto biznesowe?
- Słowniczek pojęć
- Odpowiednie bio
3. Skuteczna komunikacja na Instagramie
- Co i jak publikować na Instagarmie?
- Posty: zdjęcia + karuzele
- Rolki – wprowadzenie
- Rolki – tworzenie krok po kroku
- 10 pomysłów na rolki na Instagramie
- Relacje
- Transmisje Live
- Specyfikacja formatów
- Planowanie działań
- Zadbaj o swój feed
- Moc hasztagów
- Czym są przewodniki?
- Jak często publikować swoje treści?
- Jak długie powinny być treści?
- Co wpływa na większe zaangażowanie?
- Konkursy na Instagramie
- Efekty AR na Instagramie
- Stwórz własny efekt AR
4. Reklama na Instagramie
- Wprowadzenie do działań płatnych na Instagramie
- Opcja "promuj post"
- Formaty reklam na Instagramie
5. Analizowanie działań na Instagramie
- Statystyki na Instagramie – najważniejsze informacje
- Statystyki profilu
- Statystyki posta
- Statytyski Relacji
- Statytyski Rolek
- Sprawdź zaangażowanie swoich odbiorców
- Przeanalizuj działania konkurencji
6. Narzędziownik Instagram
- Darmowe Aplikacje do edytowania zdjęć i video
- Analiza followersów
- Wyszukiwanie i skanowanie influencerów
- FAQ – Instagram
Wymagane jest założenie konta w serwisie Instagram.
- Dostęp do kursu przez 365 dni
- 6 modułów szkoleniowych na platfiormie online
- 6h materiałów szkoleniowych (wideo, atrykuły, podcasty)
- Prezentacja szkoleniowa
- Dyplom ukończenia szkolenia
- Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę
- Możliwość komentowania bezpośrednio pod daną lekcją na platformie online
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski