Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-03 - 2024-06-07 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-05 - 2024-08-09 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-23 - 2024-09-27 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-11-04 - 2024-11-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-12-16 - 2024-12-20 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie skierowane do osób chcących nauczyć się projektowania i budowania aplikacji desktopowych przy użyciu języka Java.
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z wybranymi możliwościami języka Java w zakresie wydajnego przetwarzania danych (praca z kolekcjami, strumieniami danych, wykorzystaniem wyrażeń regularnych, przetwarzaniem współbieżnym) i ich utrwalania w plikach oraz relacyjnych bazach danych. Nabędą również umiejętność budowy interfejsu graficznego użytkownika. Przedstawiony materiał w dużej mierze obejmuje zakres wiedzy wymagany na egzaminie OCPJP (Programmer II).
Znajomość środowiska Windows. Posiadanie doświadczenia w programowaniu Javie w zakresie omawianym na szkoleniu JPR01.
Metoda szkolenia:
- wykład + warsztaty
Kod szkolenia: PL AA 2d
Kod szkolenia: PL AA 5d
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- BUDOWA KLASY
- składniki klasy
- klasy wewnętrzne
- klasy lokalne
- klasy anonimowe
- klasy statyczne
- OPERACJE WEJŚCIA-WYJŚCIA
- strumienie
- operacje na plikach
- zamykanie strumieni
- dekoratory
- biblioteka NIO i NIO.2
- katalogi i drzewa katalogów
- operacje na plikach i systemie plików
- monitorowanie zmian
- WYBRANE WZORCE PROJEKTOWE
- singleton
- builder
- OPERACJE NA KOLEKCJACH
- użycie typów generycznych
- sortowanie kolekcji i inne algorytmy
- kolekcje i wielowątkowość
- WYRAŻENIA LAMBDA
- przykładowy problem i rozwiązanie trywialne
- użycie delegacji
- klasy anonimowe
- wyrażenia lambda
- projekt Lambda
- interfejs funkcyjny
- typ wyrażeń lambda
- referencje
- zmienne efektywnie finalne
- WBUDOWANE INTERFEJSY FUNKCYJNE
- generyczne interfejsy funkcyjne
- prymitywne interfejsy funkcyjne
- dwuargumentowe interfejsy funkcyjne
- operatory
- STRUMIENIE DANYCH (STREAM API)
- definicja strumienia danych
- cechy strumieni
- tworzenie strumieni
- wartości opcjonalne
- operacje pośrednie
- operacje terminalne
- sortowanie danych w strumieniu
- strumienie szeregowe i równoległe
- FORMATOWANIE I INTERNACJONALIZACJA
- potrzeba wielojęzyczności
- lokalizatory
- klasa ResourceBundle
- formatowanie
- PROGRAMOWANIE WIELOWĄTKOWE CZ.1
- tworzenie aplikacji wielowątkowych
- tworzenie i startowanie wątków
- metody sterujące wątkami
- kończenie pracy wątka
- stany wątków
- ochrona danych
- współpraca wątków
- PROGRAMOWANIE WIELOWĄTKOWE CZ.2
- odbieranie wyników obliczeń asynchronicznych
- planowanie zadań
- typy atomowe
- bariera cykliczna
- framework Fork/Join
- TWORZENIE INTERFEJSU GRAFICZNEGO
- założenia biblioteki graficznej
- podstawowe pojęcia przy tworzeniu GUI
- zarządzanie rozkładem komponentów
- aplikacja w Swing'u
- delegacyjny model zdarzeń
- aplikacje graficzne, a wielowątkowość
- budowanie menu
- PROGRAMOWANIE BAZ DANYCH
- wzorzec DAO
- wprowadzenie do JDBC
- nawiązywanie połączenia
- przetwarzanie wyników zapytań
- wprowadzenie do JPA
- składniki klasy
- klasy wewnętrzne
- klasy lokalne
- klasy anonimowe
- klasy statyczne
- strumienie
- operacje na plikach
- zamykanie strumieni
- dekoratory
- biblioteka NIO i NIO.2
- katalogi i drzewa katalogów
- operacje na plikach i systemie plików
- monitorowanie zmian
- singleton
- builder
- użycie typów generycznych
- sortowanie kolekcji i inne algorytmy
- kolekcje i wielowątkowość
- przykładowy problem i rozwiązanie trywialne
- użycie delegacji
- klasy anonimowe
- wyrażenia lambda
- projekt Lambda
- interfejs funkcyjny
- typ wyrażeń lambda
- referencje
- zmienne efektywnie finalne
- generyczne interfejsy funkcyjne
- prymitywne interfejsy funkcyjne
- dwuargumentowe interfejsy funkcyjne
- operatory
- definicja strumienia danych
- cechy strumieni
- tworzenie strumieni
- wartości opcjonalne
- operacje pośrednie
- operacje terminalne
- sortowanie danych w strumieniu
- strumienie szeregowe i równoległe
- potrzeba wielojęzyczności
- lokalizatory
- klasa ResourceBundle
- formatowanie
- tworzenie aplikacji wielowątkowych
- tworzenie i startowanie wątków
- metody sterujące wątkami
- kończenie pracy wątka
- stany wątków
- ochrona danych
- współpraca wątków
- odbieranie wyników obliczeń asynchronicznych
- planowanie zadań
- typy atomowe
- bariera cykliczna
- framework Fork/Join
- założenia biblioteki graficznej
- podstawowe pojęcia przy tworzeniu GUI
- zarządzanie rozkładem komponentów
- aplikacja w Swing'u
- delegacyjny model zdarzeń
- aplikacje graficzne, a wielowątkowość
- budowanie menu
- wzorzec DAO
- wprowadzenie do JDBC
- nawiązywanie połączenia
- przetwarzanie wyników zapytań
- wprowadzenie do JPA
Cena promocyjna od:
Advanced
Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 3d