Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-18 - 2023-12-22 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-01-22 - 2024-01-26 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-03-11 - 2024-03-15 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-06 - 2024-05-10 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-07-08 - 2024-07-12 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie dla osób chcących nauczyć się projektowania i budowania aplikacji przy użyciu języka Java.
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się ze składnią języka i wybranymi klasami Javy oraz z pojęciami programowania obiektowego i ich praktycznym wykorzystaniem. Nabędą również umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów z wykorzystaniem dostępnej dokumentacji w trakcie procesu tworzenia aplikacji w Javie. Przedstawiony materiał w dużej mierze obejmuje zakres wiedzy wymagany na egzaminie OCAJP (Programmer I).
Znajomość środowiska Windows. Posiadanie doświadczenia w programowaniu w innym języku obiektowym lub strukturalnym stanowi dodatkowy atut, ułatwiający przyswojenie wiedzy.
Kod szkolenia: PL AA 2d
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- WPROWADZENIE DO TECHNOLOGII JAVA
- krótka historia języka
- dystrybucje Javy
- pojęcie wirtualnej maszyny Javy
- wersje Javy
- instalacja środowiska
- założenia projektowe
- etapy rozwoju aplikacji
- kompilacja
- uruchomienie
- błędy
- dokumentacja
- ZASADY BUDOWANIA APLIKACJI W JAVIE
- zintegrowane środowiska pracy
- cechy środowisk zintegrowanych
- IntelliJ IDEA
- struktura projektu
- organizacja pakietów oraz klasa główna
- TYPY PROSTE
- pojęcia podstawowe
- typy proste
- konwersje typów
- wypisywanie wartości
- TYPY REFERENCYJNE I PROSTE OBIEKTY
- typy referencyjne
- sterta, stos
- klasa String i typ wyliczeniowy
- budowa klasy i jej składowe
- argumenty metod i konstruktorów
- zakres zmiennych
- elementy statyczne
- klasy opakowujące oraz autoboxing/unboxing
- organizacja klas w pakiety, importy
- kod źródłowy
- PODSTAWY SKŁADNI JĘZYKA
- identyfikatory
- konwencje nazewnicze
- operacje na zmiennych
- instrukcje warunkowe
- pętle
- instrukcja przełącznikowa
- kod nieosiągalny i kod martwy
- tablice
- metoda main
- PODSTAWOWE POJĘCIA OOP, cz.1
- modelowanie obiektowe
- klasy i obiekty
- abstrakcja danych
- hermetyzacja
- relacje między obiektami
- dziedziczenie
- modyfikatory dostępu
- przedefiniowywanie metod
- polimorfizm
- tworzenie obiektu
- klasa Object
- PRZETWARZANIE TEKSTÓW
- porównywanie tekstów
- modyfikacja tekstów
- podział tekstów
- wyrażenia regularne
- PODSTAWOWE POJĘCIA OOP, cz.2
- elementy finalne
- klasy abstrakcyjne
- interfejsy
- metody z implementacją domyślną
- konflikt interfejsów
- rola interfejsów
- adnotacje
- KOLEKCJE I TYPY GENERYCZNE
- kolekcje danych
- zmienne systemowe
- typy generyczne
- przeglądanie kolekcji
- typy proste w kolekcjach
- konwersja tablica - kolekcja
- dystrybucja aplikacji
- OBSŁUGA BŁĘDÓW I WYJĄTKÓW
- sytuacje wyjątkowe
- wyjątki kontrolowane i niekontrolowane
- blok chroniony
- tworzenie własnych typów wyjątków
- WPROWADZENIE DO WYRAŻEŃ LAMBDA
- czym są wyrażenia lambda
- interfejsy funkcyjne
- zastosowanie wyrażeń lambda
- OBSŁUGA DATY I CZASU
- 'stara' obsługa daty i czasu
- reprezentacje lokalnej daty i czasu
- formatowanie daty i czasu
- PRACA Z DZIENNIKIEM ZDARZEŃ
- logowanie
- Logging API
- JAK UNIKAĆ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANYCH BŁĘDÓW W JAVIE
- dostęp do elementów instancyjnych
- literówki w nadpisywanych metodach
- porównywanie wartości
- przekazywanie parametrów do metod
- dławienie wyjątków
- indeksowanie elementów tablic
- konstruktor domyślny
- konwencje nazewnicze
- wyjątek NullPointerException
- krótka historia języka
- dystrybucje Javy
- pojęcie wirtualnej maszyny Javy
- wersje Javy
- instalacja środowiska
- założenia projektowe
- etapy rozwoju aplikacji
- kompilacja
- uruchomienie
- błędy
- dokumentacja
- zintegrowane środowiska pracy
- cechy środowisk zintegrowanych
- IntelliJ IDEA
- struktura projektu
- organizacja pakietów oraz klasa główna
- pojęcia podstawowe
- typy proste
- konwersje typów
- wypisywanie wartości
- typy referencyjne
- sterta, stos
- klasa String i typ wyliczeniowy
- budowa klasy i jej składowe
- argumenty metod i konstruktorów
- zakres zmiennych
- elementy statyczne
- klasy opakowujące oraz autoboxing/unboxing
- organizacja klas w pakiety, importy
- kod źródłowy
- identyfikatory
- konwencje nazewnicze
- operacje na zmiennych
- instrukcje warunkowe
- pętle
- instrukcja przełącznikowa
- kod nieosiągalny i kod martwy
- tablice
- metoda main
- modelowanie obiektowe
- klasy i obiekty
- abstrakcja danych
- hermetyzacja
- relacje między obiektami
- dziedziczenie
- modyfikatory dostępu
- przedefiniowywanie metod
- polimorfizm
- tworzenie obiektu
- klasa Object
- porównywanie tekstów
- modyfikacja tekstów
- podział tekstów
- wyrażenia regularne
- elementy finalne
- klasy abstrakcyjne
- interfejsy
- metody z implementacją domyślną
- konflikt interfejsów
- rola interfejsów
- adnotacje
- kolekcje danych
- zmienne systemowe
- typy generyczne
- przeglądanie kolekcji
- typy proste w kolekcjach
- konwersja tablica - kolekcja
- dystrybucja aplikacji
- sytuacje wyjątkowe
- wyjątki kontrolowane i niekontrolowane
- blok chroniony
- tworzenie własnych typów wyjątków
- czym są wyrażenia lambda
- interfejsy funkcyjne
- zastosowanie wyrażeń lambda
- 'stara' obsługa daty i czasu
- reprezentacje lokalnej daty i czasu
- formatowanie daty i czasu
- logowanie
- Logging API
- dostęp do elementów instancyjnych
- literówki w nadpisywanych metodach
- porównywanie wartości
- przekazywanie parametrów do metod
- dławienie wyjątków
- indeksowanie elementów tablic
- konstruktor domyślny
- konwencje nazewnicze
- wyjątek NullPointerException


Cena promocyjna od:
Basic

Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 3d
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 5d