Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2022-07-11 - 2022-07-15 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-08-08 - 2022-08-12 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-09-05 - 2022-09-09 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-10-03 - 2022-10-07 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-11-14 - 2022-11-18 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-12-19 - 2022-12-23 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Programowanie w języku Java – poziom I
Szkolenie dla osób chcących nauczyć się projektowania i budowania aplikacji przy użyciu języka Java.
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się ze składnią języka i wybranymi klasami Javy oraz z pojęciami programowania obiektowego i ich praktycznym wykorzystaniem. Nabędą również umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów z wykorzystaniem dostępnej dokumentacji w trakcie procesu tworzenia aplikacji w Javie. Przedstawiony materiał w dużej mierze obejmuje zakres wiedzy wymagany na egzaminie OCAJP (Programmer I).
Znajomość środowiska Windows. Posiadanie doświadczenia w programowaniu w innym języku obiektowym lub strukturalnym stanowi dodatkowy atut, ułatwiający przyswojenie wiedzy.
Kod szkolenia: PL AA 2d
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Wprowadzenie do technologii Java
- Krótka historia języka
- Dystrybucje Javy
- Pojęcie wirtualnej maszyny Javy
- Wersje Javy
- Instalacja środowiska
- Założenia projektowe
- Etapy rozwoju aplikacji
- Kompilacja
- Uruchomienie
- Błędy
- Dokumentacja
- Zasady budowania aplikacji w Javie
- Cechy środowisk zintegrowanych
- Konfiguracja IDE
- Ułatwienia w pracy
- Struktura projektu
- Organizacja klas w pakiety
- Proste obiekty i typy danych
- Typy proste
- Konwersje typów: promocja i rzutowanie
- Dokładność reprezentacji wartości zmiennoprzecinkowych
- Typy referencyjne
- Pojęcie stosu i sterty
- Przykłady klas: String i enum
- Budowa klasy: atrybuty, konstruktory, metody
- Elementy statyczne i instancyjne
- Bloki danych
- Deklaracja pakietów
- Importy zwykłe i statyczne
- Przekazywanie danych poprzez parametry
- Podstawy składni języka
- Identyfikatory
- Konwencje nazewnicze
- Operatory
- Precyzja obliczeń
- Użycie klas BigInteger i BigDecimal
- Instrukcje sterujące przepływem
- Kod nieosiągalny i martwy
- Tablice
- Podstawowe pojęcia programowania obiektowego, cz.1
- Modelowanie obiektowe
- Klasy i obiekty
- Zwartość i sprzężenie
- Abstrakcja danych
- Hermetyzacja
- Dziedziczenie
- Modyfikatory dostępu
- Podstawowe pojęcia programowania obiektowego, cz.2
- Polimorfizm
- Tworzenie obiektów
- Wybrane metody klasy Object
- Przedefiniowywanie metod
- Elementy finalne
- Przeciążanie metod i konstruktorów
- Klasy abstrakcyjne, przeznaczenie, możliwości
- Interfejsy, różnice i podobieństwa do klas abstrakcyjnych
- Interfejsy znacznikowe
- Metody z implementacją domyślną
- Podział aplikacji na warstwy
- Luźne powiązania
- Adnotacje
- Wybrane wzorce projektowe
- Singleton
- Builder
- Wprowadzenie do wyrażeń lambda
- Klasy wewnętrzne i anonimowe
- Pojęcie interfejsu funkcyjnego
- Składnia wyrażeń lambda
- Elementy efektywnie finalne
- Podstawowe interfejsy funkcyjne
- Referencje do metod i konstruktorów
- Obsługa błędów i wyjątków
- Pojęcie wyjątku
- Hierarchia wyjątków
- Wyjątki kontrolowane i niekontrolowane
- Struktura bloku chronionego
- Zasady obsługi wyjątków
- Propagacja wyjątków
- Wyjątki nieobsłużone, stos wywołań
- Tworzenie własnych klas wyjątków
- Obsługa daty i czasu w Javie
- Przegląd możliwości pakietu java.time
- Najczęściej popełniane błędy w Javie
- Dobre praktyki, jak unikać typowych błędów
- Krótka historia języka
- Dystrybucje Javy
- Pojęcie wirtualnej maszyny Javy
- Wersje Javy
- Instalacja środowiska
- Założenia projektowe
- Etapy rozwoju aplikacji
- Kompilacja
- Uruchomienie
- Błędy
- Dokumentacja
- Cechy środowisk zintegrowanych
- Konfiguracja IDE
- Ułatwienia w pracy
- Struktura projektu
- Organizacja klas w pakiety
- Typy proste
- Konwersje typów: promocja i rzutowanie
- Dokładność reprezentacji wartości zmiennoprzecinkowych
- Typy referencyjne
- Pojęcie stosu i sterty
- Przykłady klas: String i enum
- Budowa klasy: atrybuty, konstruktory, metody
- Elementy statyczne i instancyjne
- Bloki danych
- Deklaracja pakietów
- Importy zwykłe i statyczne
- Przekazywanie danych poprzez parametry
- Identyfikatory
- Konwencje nazewnicze
- Operatory
- Precyzja obliczeń
- Użycie klas BigInteger i BigDecimal
- Instrukcje sterujące przepływem
- Kod nieosiągalny i martwy
- Tablice
- Modelowanie obiektowe
- Klasy i obiekty
- Zwartość i sprzężenie
- Abstrakcja danych
- Hermetyzacja
- Dziedziczenie
- Modyfikatory dostępu
- Polimorfizm
- Tworzenie obiektów
- Wybrane metody klasy Object
- Przedefiniowywanie metod
- Elementy finalne
- Przeciążanie metod i konstruktorów
- Klasy abstrakcyjne, przeznaczenie, możliwości
- Interfejsy, różnice i podobieństwa do klas abstrakcyjnych
- Interfejsy znacznikowe
- Metody z implementacją domyślną
- Podział aplikacji na warstwy
- Luźne powiązania
- Adnotacje
- Singleton
- Builder
- Klasy wewnętrzne i anonimowe
- Pojęcie interfejsu funkcyjnego
- Składnia wyrażeń lambda
- Elementy efektywnie finalne
- Podstawowe interfejsy funkcyjne
- Referencje do metod i konstruktorów
- Pojęcie wyjątku
- Hierarchia wyjątków
- Wyjątki kontrolowane i niekontrolowane
- Struktura bloku chronionego
- Zasady obsługi wyjątków
- Propagacja wyjątków
- Wyjątki nieobsłużone, stos wywołań
- Tworzenie własnych klas wyjątków
- Przegląd możliwości pakietu java.time
- Dobre praktyki, jak unikać typowych błędów

Basic

Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 3d
Kod szkolenia: PL AA 5d
Kod szkolenia: PL AA 4d