Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2023-10-02 - 2023-10-06 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-10-23 - 2023-10-27 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-11-13 - 2023-11-17 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-04 - 2023-12-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2023-12-18 - 2023-12-22 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie skierowane jest do osób chcących nauczyć się projektowania i budowania aplikacji przy użyciu języka Python.
Uczestnicy poznają zalety programowania w wysokopoziomowym języku Python, szczególny nacisk kładziony jest na wypracowanie instynktownych sposobów rozwiązywania problemów napotykanych w trakcie pracy z tym językiem.Uzyskana na szkoleniu teoretyczna i praktyczna wiedza, stanowi solidny grunt do dalszego rozwoju na ścieżce programisty.
Wskazana znajomość dowolnego języka programowania (strukturalnego lub obiektowego) oraz znajomość środowiska Linux/Unix/Windows.
Rekomendowana bibliografia:
"Python. Receptury" - Autorzy: David Beazley, Brian K. Jones
"Python Wprowadzenie" - Autor: Lutz Mark
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- WPROWADZENIE DO JĘZYKA PYTHON
- czym jest Python?
- krótka historia języka
- filozofia języka (the Zen of Python)
- pierwszy program
- instalacja środowiska
- praca w trybie interaktywnym (powłoce interaktywnej)
- wybór środowiska zintegrowanego (IDE)
- PODSTAWOWE KONCEPCJE
- identyfikatory
- bloki danych
- komentarze
- zmienne
- instrukcje podstawienia
- typy wbudowane (proste) i operatory
- instrukcje sterujące – instrukcje warunkowe
- instrukcje sterujące – instrukcje powtarzania (pętle)
- ZŁOŻONE TYPY DANYCH
- typ tekstowy (łańcuchy znaków)
- formatowanie łańcuchów znaków
- operacje na tekstach
- krotki
- zakresy
- listy
- dostęp do elementów sekwencji
- operacje na sekwencjach
- zbiory
- operacje na zbiorach
- słowniki
- operacje na słownikach
- PROGRAMOWANIE FUNKCYJNE
- funkcje – wprowadzenie
- definiowanie funkcji
- parametry funkcji
- funkcje ze zmienną liczbą parametrów
- zasięgi zmiennych i reguła LEGB
- funkcje jako argumenty
- funkcje lambda
- typowanie dynamiczne vs. typowanie statyczne
- dokumentowanie kodu funkcji
- KLASY I OBIEKTY
- paradygmat OOP (Object-Oriented Programming)
- klasy i obiekty – podstawy
- atrybuty klasy
- metody
- instancje klasy
- atrybuty instancji
- kontrola dostępu do atrybutów
- definiowanie i wykorzystanie
- właściwości (properties)
- modele danych
- dziedziczenie
- porządek poszukiwania atrybutów
- metody magiczne
- MODUŁY I PAKIETY
- obiekty modułów
- instrukcja importu
- atrybuty modułów
- instrukcja from
- program główny
- pakiety
- atrybuty pakietów
- OPERACJE NA PLIKACH
- menedżer kontekstu
- pakiet io
- otwieranie plików
- zamykanie plików
- atrybuty i metody strumieni
- WYJĄTKI
- wyjątki – teoria
- obsługa wyjątków
- standardowe klasy wyjątków
- własne klasy wyjątków
- asercje
- WAŻNE WBUDOWANE MODUŁY I BIBLIOTEKI
- typy wbudowane
- funkcje wbudowane
- biblioteka standardowa
- moduły wbudowane
- popularne biblioteki
- czym jest Python?
- krótka historia języka
- filozofia języka (the Zen of Python)
- pierwszy program
- instalacja środowiska
- praca w trybie interaktywnym (powłoce interaktywnej)
- wybór środowiska zintegrowanego (IDE)
- identyfikatory
- bloki danych
- komentarze
- zmienne
- instrukcje podstawienia
- typy wbudowane (proste) i operatory
- instrukcje sterujące – instrukcje warunkowe
- instrukcje sterujące – instrukcje powtarzania (pętle)
- typ tekstowy (łańcuchy znaków)
- formatowanie łańcuchów znaków
- operacje na tekstach
- krotki
- zakresy
- listy
- dostęp do elementów sekwencji
- operacje na sekwencjach
- zbiory
- operacje na zbiorach
- słowniki
- operacje na słownikach
- funkcje – wprowadzenie
- definiowanie funkcji
- parametry funkcji
- funkcje ze zmienną liczbą parametrów
- zasięgi zmiennych i reguła LEGB
- funkcje jako argumenty
- funkcje lambda
- typowanie dynamiczne vs. typowanie statyczne
- dokumentowanie kodu funkcji
- paradygmat OOP (Object-Oriented Programming)
- klasy i obiekty – podstawy
- atrybuty klasy
- metody
- instancje klasy
- atrybuty instancji
- kontrola dostępu do atrybutów
- definiowanie i wykorzystanie
- właściwości (properties)
- modele danych
- dziedziczenie
- porządek poszukiwania atrybutów
- metody magiczne
- obiekty modułów
- instrukcja importu
- atrybuty modułów
- instrukcja from
- program główny
- pakiety
- atrybuty pakietów
- menedżer kontekstu
- pakiet io
- otwieranie plików
- zamykanie plików
- atrybuty i metody strumieni
- wyjątki – teoria
- obsługa wyjątków
- standardowe klasy wyjątków
- własne klasy wyjątków
- asercje
- typy wbudowane
- funkcje wbudowane
- biblioteka standardowa
- moduły wbudowane
- popularne biblioteki

Basic

Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 2d
Kod szkolenia: PL AA 5d
Kod szkolenia: PL AA 2d
Kod szkolenia: PL AA 3d
Kod szkolenia: PL AA 3d