Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2022-07-11 - 2022-07-15 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-08-01 - 2022-08-05 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-08-29 - 2022-09-02 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-09-12 - 2022-09-16 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-10-10 - 2022-10-14 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-10-24 - 2022-10-28 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-11-14 - 2022-11-18 | |||
DISTANCE LEARNING | 2022-12-12 - 2022-12-16 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Podstawy programowania w języku Python
Szkolenie skierowane jest do osób chcących nauczyć się projektowania i budowania aplikacji przy użyciu języka Python.
Uczestnicy poznają zalety programowania w wysokopoziomowym języku Python, szczególny nacisk kładziony jest na wypracowanie instynktownych sposobów rozwiązywania problemów napotykanych w trakcie pracy z tym językiem.Uzyskana na szkoleniu teoretyczna i praktyczna wiedza, stanowi solidny grunt do dalszego rozwoju na ścieżce programisty.
Wskazana znajomość dowolnego języka programowania (strukturalnego lub obiektowego) oraz znajomość środowiska Linux/Unix/Windows.
Rekomendowana bibliografia:
"Python. Receptury" - Autorzy: David Beazley, Brian K. Jones
"Python Wprowadzenie" - Autor: Lutz Mark
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- WPROWADZENIE DO JĘZYKA PYTHON
- czym jest Python?
- krótka historia języka
- filozofia języka (the Zen of Python)
- pierwszy program
- instalacja środowiska
- praca w trybie interaktywnym (powłoce interaktywnej)
- wybór środowiska zintegrowanego (IDE)
- PODSTAWOWE KONCEPCJE
- identyfikatory
- bloki danych
- komentarze
- zmienne
- instrukcje podstawienia
- typy wbudowane (proste) i operatory
- instrukcje sterujące – instrukcje warunkowe
- instrukcje sterujące – instrukcje powtarzania (pętle)
- ZŁOŻONE TYPY DANYCH
- typ tekstowy (łańcuchy znaków)
- formatowanie łańcuchów znaków
- operacje na tekstach
- krotki
- zakresy
- listy
- dostęp do elementów sekwencji
- operacje na sekwencjach
- zbiory
- operacje na zbiorach
- słowniki
- operacje na słownikach
- PROGRAMOWANIE FUNKCYJNE
- funkcje – wprowadzenie
- definiowanie funkcji
- parametry funkcji
- funkcje ze zmienną liczbą parametrów
- zasięgi zmiennych i reguła LEGB
- funkcje jako argumenty
- funkcje lambda
- typowanie dynamiczne vs. typowanie statyczne
- dokumentowanie kodu funkcji
- KLASY I OBIEKTY
- paradygmat OOP (Object-Oriented Programming)
- klasy i obiekty – podstawy
- atrybuty klasy
- metody
- instancje klasy
- atrybuty instancji
- kontrola dostępu do atrybutów
- definiowanie i wykorzystanie
- właściwości (properties)
- modele danych
- dziedziczenie
- porządek poszukiwania atrybutów
- metody magiczne
- MODUŁY I PAKIETY
- obiekty modułów
- instrukcja importu
- atrybuty modułów
- instrukcja from
- program główny
- pakiety
- atrybuty pakietów
- OPERACJE NA PLIKACH
- menedżer kontekstu
- pakiet io
- otwieranie plików
- zamykanie plików
- atrybuty i metody strumieni
- WYJĄTKI
- wyjątki – teoria
- obsługa wyjątków
- standardowe klasy wyjątków
- własne klasy wyjątków
- asercje
- WAŻNE WBUDOWANE MODUŁY I BIBLIOTEKI
- typy wbudowane
- funkcje wbudowane
- biblioteka standardowa
- moduły wbudowane
- popularne biblioteki
- czym jest Python?
- krótka historia języka
- filozofia języka (the Zen of Python)
- pierwszy program
- instalacja środowiska
- praca w trybie interaktywnym (powłoce interaktywnej)
- wybór środowiska zintegrowanego (IDE)
- identyfikatory
- bloki danych
- komentarze
- zmienne
- instrukcje podstawienia
- typy wbudowane (proste) i operatory
- instrukcje sterujące – instrukcje warunkowe
- instrukcje sterujące – instrukcje powtarzania (pętle)
- typ tekstowy (łańcuchy znaków)
- formatowanie łańcuchów znaków
- operacje na tekstach
- krotki
- zakresy
- listy
- dostęp do elementów sekwencji
- operacje na sekwencjach
- zbiory
- operacje na zbiorach
- słowniki
- operacje na słownikach
- funkcje – wprowadzenie
- definiowanie funkcji
- parametry funkcji
- funkcje ze zmienną liczbą parametrów
- zasięgi zmiennych i reguła LEGB
- funkcje jako argumenty
- funkcje lambda
- typowanie dynamiczne vs. typowanie statyczne
- dokumentowanie kodu funkcji
- paradygmat OOP (Object-Oriented Programming)
- klasy i obiekty – podstawy
- atrybuty klasy
- metody
- instancje klasy
- atrybuty instancji
- kontrola dostępu do atrybutów
- definiowanie i wykorzystanie
- właściwości (properties)
- modele danych
- dziedziczenie
- porządek poszukiwania atrybutów
- metody magiczne
- obiekty modułów
- instrukcja importu
- atrybuty modułów
- instrukcja from
- program główny
- pakiety
- atrybuty pakietów
- menedżer kontekstu
- pakiet io
- otwieranie plików
- zamykanie plików
- atrybuty i metody strumieni
- wyjątki – teoria
- obsługa wyjątków
- standardowe klasy wyjątków
- własne klasy wyjątków
- asercje
- typy wbudowane
- funkcje wbudowane
- biblioteka standardowa
- moduły wbudowane
- popularne biblioteki

Basic

Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 4d
Kod szkolenia: PL AA 2d
Kod szkolenia: PL AA 5d
Kod szkolenia: PL AA 2d
Kod szkolenia: PL AA 3d
Kod szkolenia: PL AA 3d