Zapytaj o termin
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie autoryzowane Cisco.
Płać punktami CLC:
Cisco Learning Credits accepted : 43 Credits per Class
Szczegóły i zapisy na stronie dostawcy:
https://learninglocator.cloudapps.cisco.com/#/home
Program Cisco Continuing Education to elastyczna oferta dedykowana dla wszystkich aktywnych osób posiadających certyfikaty na poziomie Associate, Specialist, Professional i Expert.
Dowiedz się więcej, jak możesz recertyfikować się w ramach CE, aby zachować aktywny status certyfikacji.
Cisco Continuing Education Program - CE
Uczestnictwo w autoryzowanym szkoleniu pozwala Ci uzyskać dodatkowe punkty potrzebne do utrzymania certyfikacji.
CLACCM: 40 punktów CE
Szkolenie dla osób zamierzających administrować oraz wdrażać zaawansowane usługi CUCM takie jak: mobility services, Globalized Call Routing, Global Dial Plan replication, Cisco Unified Mobility, Cisco Extension Mobility, Device Mobility, SIP URI, CAC, SRST.
Kurs CLACCM pomaga przygotować się do certyfikacji Cisco® CCNP® Collaboration i CCIE® Collaboration oraz do pracy na stanowisku starszego inżyniera centrali Voice/Video IP. Na tym kursie zaawansowanym opanujesz umiejętności i technologie potrzebne do wdrożenia dodatkowych funkcjonalności centralki telefonicznej czyli: Globalized Call Routing, Global Dial Plan Replication, Cisco Unified Mobility, Cisco Extension Mobility, Device Mobility, SIP URI, CAC, SRST. Duża część materiału poświęcona jest sposobom rozwiązywania problemów z CUCM Ćwiczenia do samodzielnej realizacji pozwolą na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Wiedza na poziomie kursu CLFNDU
Wiedza na poziomie kursu CLCOR
Jako uzupełnienie rekomendujemy:
Kursy ze ścieżki CCNP Collaboration, które są kontynuacją omawianych zagadnień:
Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)
Implementing Cisco Collaboration Cloud and Edge Solutions (CLCEI)
Kod szkolenia: PL AA 5d
Szkolenie: polski
Materiały: angielski
- 5 dni pracy z trenerem
- Nadzór trenera
- Kontakt ze społecznością
- Podręcznik w wersji elektronicznej
- Środowisko laboratoryjne
Metoda szkolenia
- wykład
- warsztaty
Szkolenie przygotowuje do egzaminu 300-815 CLACCM, który można zdawać za dodatkową opłata w centrum PearsonVUE. Egzamin można również zdawać w formule on-line. Szczegóły dostępne są na stronie: https://home.pearsonvue.com/cisco/onvue
- Dzień pierwszy
- Analiza i rozwiązywanie problemów z sygnalizacją oraz protokołami do transmisji mediów
- Implementacja dodatkowych mechanizmów CUCM: call park, call pickup, Meet-Me
- Funkcjonalność Call Coverage
- Dzień drugi
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją Device Mobility
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją Extension Mobility
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją CM Unfied Mobility
- Dzień trzeci
- Implementacja CUCME
- Implementacja routingu globalnego
- Implementacja SRST
- Dzień czwarty
- Implementacja funkcji Call Admission Control
- Implementacja dzwonienia z użyciem URI
- Dzień piąty
- Rozwiązywanie problemów z CUCM wdrożonym w trybie multisite
- Mechanizm GDPR
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z CUBE
- Tematyka ćwiczeń laboratoryjnych:
- Discovery 1: Analyze SIP, H.323, and Media Protocols
- Discovery 2: Troubleshoot SIP and Media Protocols
- Discovery 3: Implement Cisco Unified Communications Manager Supplemental Services
- Discovery 4: Implement Call Hunting and Call Queueing in Cisco Unified Communications Manager
- Discovery 5: Configure Device Mobility
- Discovery 6: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager Device Mobility
- Discovery 7: Configure Cisco Unified Communications Manager Extension Mobility
- Discovery 8: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager Extension Mobility
- Discovery 9: Configure Cisco Unified Mobility
- Discovery 10: Troubleshoot Cisco Unified Mobility
- Discovery 11: Implement Endpoints in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 12: Implement Endpoint Addressing and Call Routing in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 13: Implement Calling Privileges in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 14: Implement Hunt Groups, Call Park, and Paging in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 15: Implement Globalized Call Routing
- Discovery 16: Implement TEHO, PSTN Backup, and CoS in a Globalized Call-Routing Deployment
- Discovery 17: Implement MGCP Fallback and Survivable Remote Site Telephony
- Discovery 18: Implement CAC
- Discovery 19: Implement a URI-Based Dial Plan for Multisite Deployments
- Discovery 20: Troubleshoot Globalized Call Routing
- Discovery 21: Troubleshoot Call Admission Control
- Discovery 22: Implement Global Dial Plan Replication
- Discovery 23: Implement Cisco Unified Border Element
- Discovery 24: Troubleshoot Cisco Unified Border Element
- Analiza i rozwiązywanie problemów z sygnalizacją oraz protokołami do transmisji mediów
- Implementacja dodatkowych mechanizmów CUCM: call park, call pickup, Meet-Me
- Funkcjonalność Call Coverage
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją Device Mobility
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją Extension Mobility
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją CM Unfied Mobility
- Implementacja CUCME
- Implementacja routingu globalnego
- Implementacja SRST
- Implementacja funkcji Call Admission Control
- Implementacja dzwonienia z użyciem URI
- Rozwiązywanie problemów z CUCM wdrożonym w trybie multisite
- Mechanizm GDPR
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z CUBE
- Discovery 1: Analyze SIP, H.323, and Media Protocols
- Discovery 2: Troubleshoot SIP and Media Protocols
- Discovery 3: Implement Cisco Unified Communications Manager Supplemental Services
- Discovery 4: Implement Call Hunting and Call Queueing in Cisco Unified Communications Manager
- Discovery 5: Configure Device Mobility
- Discovery 6: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager Device Mobility
- Discovery 7: Configure Cisco Unified Communications Manager Extension Mobility
- Discovery 8: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager Extension Mobility
- Discovery 9: Configure Cisco Unified Mobility
- Discovery 10: Troubleshoot Cisco Unified Mobility
- Discovery 11: Implement Endpoints in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 12: Implement Endpoint Addressing and Call Routing in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 13: Implement Calling Privileges in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 14: Implement Hunt Groups, Call Park, and Paging in Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 15: Implement Globalized Call Routing
- Discovery 16: Implement TEHO, PSTN Backup, and CoS in a Globalized Call-Routing Deployment
- Discovery 17: Implement MGCP Fallback and Survivable Remote Site Telephony
- Discovery 18: Implement CAC
- Discovery 19: Implement a URI-Based Dial Plan for Multisite Deployments
- Discovery 20: Troubleshoot Globalized Call Routing
- Discovery 21: Troubleshoot Call Admission Control
- Discovery 22: Implement Global Dial Plan Replication
- Discovery 23: Implement Cisco Unified Border Element
- Discovery 24: Troubleshoot Cisco Unified Border Element

Advanced
Kod szkolenia: PL AA 5d
Kod szkolenia: PL AA 5d