Pobierz kartę szkolenia

Implementing Cisco Advanced Call Control and Mobility Services

kod szkolenia: CLACCM / PL AA 5d

Szkolenie autoryzowane Cisco.

Płać punktami CLC:

Cisco Learning Credits accepted : 43 Credits per Class

Szczegóły i zapisy na stronie dostawcy:

https://learninglocator.cloudapps.cisco.com/#/home

Program Cisco Continuing Education to elastyczna oferta dedykowana dla wszystkich aktywnych osób posiadających certyfikaty na poziomie Associate, Specialist, Professional i Expert.

Dowiedz się więcej, jak możesz recertyfikować się w ramach CE, aby zachować aktywny status certyfikacji.

Cisco Continuing Education Program - CE

Uczestnictwo w autoryzowanym szkoleniu pozwala Ci uzyskać dodatkowe punkty potrzebne do utrzymania certyfikacji.

CLACCM: 40 punktów CE

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
9 500,00 PLN 11 685,00 PLN brutto

Szkolenie dla osób zamierzających administrować oraz wdrażać zaawansowane usługi CUCM takie jak: mobility services, Globalized Call Routing, Global Dial Plan replication, Cisco Unified Mobility, Cisco Extension Mobility, Device Mobility, SIP URI, CAC, SRST.

Kurs CLACCM pomaga przygotować się do certyfikacji Cisco® CCNP® Collaboration i CCIE® Collaboration oraz do pracy na stanowisku starszego inżyniera centrali Voice/Video IP. Na tym kursie zaawansowanym opanujesz umiejętności i technologie potrzebne do wdrożenia dodatkowych funkcjonalności centralki telefonicznej czyli: Globalized Call Routing, Global Dial Plan Replication, Cisco Unified Mobility, Cisco Extension Mobility, Device Mobility, SIP URI, CAC, SRST. Duża część materiału poświęcona jest sposobom rozwiązywania problemów z CUCM Ćwiczenia do samodzielnej realizacji pozwolą na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu 300-815 CLACCM, który można zdawać za dodatkową opłata w centrum PearsonVUE. Egzamin można również zdawać w formule on-line. Szczegóły dostępne są na stronie: https://home.pearsonvue.com/cisco/onvue

Wiedza na poziomie kursu CLFNDU

Wiedza na poziomie kursu CLCOR

Jako uzupełnienie rekomendujemy:

Kursy ze ścieżki CCNP Collaboration, które są kontynuacją omawianych zagadnień:

Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)

Implementing Cisco Collaboration Cloud and Edge Solutions (CLCEI)

Szkolenie: polski
Materiały: angielski

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Nadzór trenera
  • Kontakt ze społecznością
  • Podręcznik w wersji elektronicznej
  • Środowisko laboratoryjne

Metoda szkolenia

  • wykład
  • warsztaty
  1. Dzień pierwszy
    • Analiza i rozwiązywanie problemów z sygnalizacją oraz protokołami do transmisji mediów
    • Implementacja dodatkowych mechanizmów CUCM: call park, call pickup, Meet-Me
    • Funkcjonalność Call Coverage
  2. Dzień drugi
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją Device Mobility
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją Extension Mobility
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z funkcją CM Unfied Mobility
  3. Dzień trzeci
    • Implementacja CUCME
    • Implementacja routingu globalnego
    • Implementacja SRST
  4. Dzień czwarty
    • Implementacja funkcji Call Admission Control
    • Implementacja dzwonienia z użyciem URI
  5. Dzień piąty
    • Rozwiązywanie problemów z CUCM wdrożonym w trybie multisite
    • Mechanizm GDPR
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z CUBE
  6. Tematyka ćwiczeń laboratoryjnych:
    • Discovery 1: Analyze SIP, H.323, and Media Protocols
    • Discovery 2: Troubleshoot SIP and Media Protocols
    • Discovery 3: Implement Cisco Unified Communications Manager Supplemental Services
    • Discovery 4: Implement Call Hunting and Call Queueing in Cisco Unified Communications Manager
    • Discovery 5: Configure Device Mobility
    • Discovery 6: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager Device Mobility
    • Discovery 7: Configure Cisco Unified Communications Manager Extension Mobility
    • Discovery 8: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager Extension Mobility
    • Discovery 9: Configure Cisco Unified Mobility
    • Discovery 10: Troubleshoot Cisco Unified Mobility
    • Discovery 11: Implement Endpoints in Cisco Unified Communications Manager Express
    • Discovery 12: Implement Endpoint Addressing and Call Routing in Cisco Unified Communications Manager Express
    • Discovery 13: Implement Calling Privileges in Cisco Unified Communications Manager Express
    • Discovery 14: Implement Hunt Groups, Call Park, and Paging in Cisco Unified Communications Manager Express
    • Discovery 15: Implement Globalized Call Routing
    • Discovery 16: Implement TEHO, PSTN Backup, and CoS in a Globalized Call-Routing Deployment
    • Discovery 17: Implement MGCP Fallback and Survivable Remote Site Telephony
    • Discovery 18: Implement CAC
    • Discovery 19: Implement a URI-Based Dial Plan for Multisite Deployments
    • Discovery 20: Troubleshoot Globalized Call Routing
    • Discovery 21: Troubleshoot Call Admission Control
    • Discovery 22: Implement Global Dial Plan Replication
    • Discovery 23: Implement Cisco Unified Border Element
    • Discovery 24: Troubleshoot Cisco Unified Border Element