Pobierz kartę szkolenia

Implementing Cisco Collaboration Applications

kod szkolenia: CLICA / PL AA 5d

Pakiety e-learning

Szkolenie autoryzowane Cisco.

Płać punktami CLC:

Cisco Learning Credits accepted : 43 Credits per Class

Szczegóły i zapisy na stronie dostawcy:

https://learninglocator.cloudapps.cisco.com/#/home

Program Cisco Continuing Education to elastyczna oferta dedykowana dla wszystkich aktywnych osób posiadających certyfikaty na poziomie Associate, Specialist, Professional i Expert.

Dowiedz się więcej, jak możesz recertyfikować się w ramach CE, aby zachować aktywny status certyfikacji.

Cisco Continuing Education Program - CE

Uczestnictwo w autoryzowanym szkoleniu pozwala Ci uzyskać dodatkowe punkty potrzebne do utrzymania certyfikacji.

CLICA: 40 punjktów CE

poziom Średnio zaawansowany

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
9 500,00 PLN 11 685,00 PLN brutto

Szkolenie dla osób zamierzających wdrażać oraz administrować usługami dodatkowymi do centrali telefonicznej Cisco: SSO, Cisco Unified IM&Presence, Cisco Unity Connections, Cisco Unity Express oraz aplikacjami dla stacji końcowych.

Kurs CLCOR pomaga przygotować się do certyfikacji Cisco® CCNP® Collaboration i CCIE® Collaboration oraz do pracy na stanowisku starszego inżyniera centrali Voice/Video IP. Na tym kursie opanujesz umiejętności i technologie potrzebne do wdrożenia dodatkowych funkcjonalności centralki telefonicznej czyli poczty głosowej a także komunikatora Jabber. Nauczysz się w jaki sposób korzystać z funkcji presence do określania statusu aparatu telefonicznego oraz weryfikacji zajętości linii. Dowiesz się w jaki sposób nagrywać połączenia użytkowników oraz bezpiecznie archiwizować wiadomości poczty głosowej. Ćwiczenia do samodzielnej realizacji pozwolą na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu 300-810 CLICA, który można zdawać za dodatkową opłata w centrum PearsonVUE. Egzamin można również zdawać w formule on-line. Szczegóły dostępne są na stronie: https://home.pearsonvue.com/cisco/onvue

Oczekiwane przygotowanie słuchaczy:

  • Wiedza na poziomie kursu CLFNDU
  • Wiedza na poziomie kursu CLCOR
  • Jako uzupełnienie rekomendujemy:
  • Kursy ze ścieżki CCNP Collaboration, które są kontynuacją omawianych zagadnień:
  • Implementing Cisco Advanced Call Control and Mobility Services (CLACCM)
  • Implementing Cisco Collaboration Cloud and Edge Solutions (CLCEI)

Szkolenie: polski
Materiały: angielski

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Nadzór trenera
  • Kontakt ze społecznością
  • Autoryzowany podręcznik w wersji elektronicznej
  • Środowisko laboratoryjne

Metoda szkolenia

  • wykład
  • warsztaty
  1. Dzień pierwszy
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z integracją Cisco Unity Connections do CUCM
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z obsługą poczty głosowej
  2. Dzień drugi
    • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Express
    • Konfiguracja SSO dla usług dodatkowych CUCM
  3. Dzień trzeci
    • Integracja CUCM z IM&Presence oraz Cisco Jabber
    • Dostrajanie działania IM&Presence oraz Cisco Jabber
  4. Dzień czwarty
    • Weryfikacja zgodności z dobrymi praktykami inżynierskimi działania IM&Presence oraz archiwizacja wiadomości głosowych
    • Rozwiązywanie problemów z działaniem IM&Presence
  5. Dzień piąty
    • Integracja Cisco Unified Attendant Console Advanced
    • Implementacja nagrywania połączeń głosowych oraz wideo
    • Monitorowanie działania CUCM
  6. Tematyka ćwiczeń laboratoryjnych:
    • Discovery 1: Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
    • Discovery 2: Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
    • Discovery 3: Implement Toll Fraud Prevention
    • Discovery 4: Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
    • Discovery 5: Troubleshoot Cisco Unity Connection
    • Discovery 6: Configure Cisco Unity Express
    • Discovery 7: Troubleshoot Cisco Unity Express
    • Discovery 8: Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
    • Discovery 9: Implement Cisco Jabber
    • Discovery 10: Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
    • Discovery 11: Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
    • Discovery 12: Enable Message Archiving and Chat Rooms
    • Discovery 13: Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
    • Discovery 14: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
    • Discovery 15: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
    • Discovery 16: Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
    • Discovery 17: Implement Call Recording and Monitoring Using a SPAN-Based Solution
    • Discovery 18: Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring