Implementing Cisco Collaboration Applications
kod szkolenia: CLICA / PL AA 5dSzkolenie autoryzowane Cisco.
Płać punktami CLC:
Cisco Learning Credits accepted : 43 Credits per Class
Szczegóły i zapisy na stronie dostawcy:
https://learninglocator.cloudapps.cisco.com/#/home
Program Cisco Continuing Education to elastyczna oferta dedykowana dla wszystkich aktywnych osób posiadających certyfikaty na poziomie Associate, Specialist, Professional i Expert.
Dowiedz się więcej, jak możesz recertyfikować się w ramach CE, aby zachować aktywny status certyfikacji.
Cisco Continuing Education Program - CE
Uczestnictwo w autoryzowanym szkoleniu pozwala Ci uzyskać dodatkowe punkty potrzebne do utrzymania certyfikacji.
CLICA: 40 punjktów CE
Szkolenie dla osób zamierzających wdrażać oraz administrować usługami dodatkowymi do centrali telefonicznej Cisco: SSO, Cisco Unified IM&Presence, Cisco Unity Connections, Cisco Unity Express oraz aplikacjami dla stacji końcowych.
Kurs CLCOR pomaga przygotować się do certyfikacji Cisco® CCNP® Collaboration i CCIE® Collaboration oraz do pracy na stanowisku starszego inżyniera centrali Voice/Video IP. Na tym kursie opanujesz umiejętności i technologie potrzebne do wdrożenia dodatkowych funkcjonalności centralki telefonicznej czyli poczty głosowej a także komunikatora Jabber. Nauczysz się w jaki sposób korzystać z funkcji presence do określania statusu aparatu telefonicznego oraz weryfikacji zajętości linii. Dowiesz się w jaki sposób nagrywać połączenia użytkowników oraz bezpiecznie archiwizować wiadomości poczty głosowej. Ćwiczenia do samodzielnej realizacji pozwolą na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Szkolenie przygotowuje do egzaminu 300-810 CLICA, który można zdawać za dodatkową opłata w centrum PearsonVUE. Egzamin można również zdawać w formule on-line. Szczegóły dostępne są na stronie: https://home.pearsonvue.com/cisco/onvue
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy:
- Wiedza na poziomie kursu CLFNDU
- Wiedza na poziomie kursu CLCOR
- Jako uzupełnienie rekomendujemy:
- Kursy ze ścieżki CCNP Collaboration, które są kontynuacją omawianych zagadnień:
- Implementing Cisco Advanced Call Control and Mobility Services (CLACCM)
- Implementing Cisco Collaboration Cloud and Edge Solutions (CLCEI)
Szkolenie: polski
Materiały: angielski
- 5 dni pracy z trenerem
- Nadzór trenera
- Kontakt ze społecznością
- Autoryzowany podręcznik w wersji elektronicznej
- Środowisko laboratoryjne
Metoda szkolenia
- wykład
- warsztaty
- Dzień pierwszy
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z integracją Cisco Unity Connections do CUCM
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z obsługą poczty głosowej
- Dzień drugi
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Express
- Konfiguracja SSO dla usług dodatkowych CUCM
- Dzień trzeci
- Integracja CUCM z IM&Presence oraz Cisco Jabber
- Dostrajanie działania IM&Presence oraz Cisco Jabber
- Dzień czwarty
- Weryfikacja zgodności z dobrymi praktykami inżynierskimi działania IM&Presence oraz archiwizacja wiadomości głosowych
- Rozwiązywanie problemów z działaniem IM&Presence
- Dzień piąty
- Integracja Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Implementacja nagrywania połączeń głosowych oraz wideo
- Monitorowanie działania CUCM
- Tematyka ćwiczeń laboratoryjnych:
- Discovery 1: Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
- Discovery 2: Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
- Discovery 3: Implement Toll Fraud Prevention
- Discovery 4: Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
- Discovery 5: Troubleshoot Cisco Unity Connection
- Discovery 6: Configure Cisco Unity Express
- Discovery 7: Troubleshoot Cisco Unity Express
- Discovery 8: Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
- Discovery 9: Implement Cisco Jabber
- Discovery 10: Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Discovery 11: Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
- Discovery 12: Enable Message Archiving and Chat Rooms
- Discovery 13: Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
- Discovery 14: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
- Discovery 15: Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
- Discovery 16: Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Discovery 17: Implement Call Recording and Monitoring Using a SPAN-Based Solution
- Discovery 18: Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring