Pobierz kartę szkolenia

LinkedIn Marketing i Personal Branding

kod szkolenia: DM-LIN / PL DL 1d

Serwis LinkedIn daje możliwość promowania zarówno naszej firmy, jak i marki osobistej. Trener prowadzi uczestników krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na LinkedIn od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.

Pokazujemy LinkedIn od kulis, prezentując najlepsze wskazówki, do's and dont's oraz biznesowe przykłady w praktyce. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z siedmiu modułów dedykowanych kolejno samej paltformie LinkedIn, korzystaniu z niej jako profil prywatny (personal branding), korzystania jako firma, ale i podstaw reklamy na LinkedIn i praktycznego wykorzystania narzędzia Sales Navigator.

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  14.03
1 090,00 PLN + 23% VAT (1 340,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 090,00 PLN 1 340,70 PLN brutto

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Osób zainteresowanych personal brandingiem – chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.
  • HR managerów i HR Business Partner – zainteresowanych poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)
  • Pracowników działów sprzedaży – poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.
  • Content managerów i social media managerów – szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał serwisu LinkedIn.
  • Poznasz możliwości LinkedIn w personal brandingu – budowaniu marki osobistej.
  • Dowiesz się, jak działa algorytm LinkedIn i nauczysz się zwiększać zasięgi organiczne oraz jak zarządzać i regularnie tworzyć treści na LinkedIn.
  • Dowiesz się, jak budować wizerunek organizacji przy wykorzystaniu Company Page i komunikacji firmowej oraz poznasz konkretne przykłady wdrożenia skutecznych działań na LinkedIn.
  • Dowiesz się, jak prowadzić działania i programy employee advocacy na LinkedIn.
  • Nauczysz się skutecznej komunikacji dzięki właściwej analizie statystyk dostępnych na LinkedIn.
  • Nauczysz się technik social selling i poznasz savoir-vivre komunikacji na LinkedIn.
  • Poznasz działanie LinkedIn Sales Navigator i możliwości opcji Premium.
  1. Wprowadzenie.
    • Check-in – interaktywne wprowadzenie do platformy LinkedIn, sprawdzające aktualną wiedzę i postawy uczestników.
  2. Najważniejsze informacje o LinkedIn.
    • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału platformy versus inne kanały społecznościowe.
    • Grupa docelowa na LinkedIn – kto w Polsce i na świecie korzysta z platformy, do kogo można dotrzeć i jak zrobić to jak najskuteczniejszych na praktycznych przykładach z różnych branż.
    • Jakie cele (biznesowe i prywatne) może realizować LinkedIn i dlaczego warto z niego korzystać?
    • Profil prywatny versus profil firmowy – jakie są różnice? Jakie ją najskuteczniejsze taktyki korzystania z LinkedIn na różne cele?
  3. Działania na LinkedIn.
    • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia, formaty treści, hashtagi i oznaczenia kont) – kiedy i jak z nich korzystać?
    • Algorytm i dobre praktyki tworzenia treści na LinkedIn – jak działa i jak tworzyć treści, by trafiały do jak najszerszego grona odbiorców i cieszyły się zaangażowaniem?
    • Wyszukiwarka na LinkedIn – jak skorzystać z niej najlepiej? (wyszukiwanie leadów, prospecting, wyszukiwanie treści).
    • Ćwiczenie w parach: wykorzystywanie w praktyce wyszukiwarki na cele biznesowe.
  4. Profil osobisty – strategia działania.
    • LinkedIn jako platforma do budowania marki osobistej – przykłady i inspiracje.
    • 4 filary skutecznego działania na LinkedIn (Social Selling index) – szablon do mierzenia efektywności działań.
    • Checklista profilu osobistego na LinkedIn i optymalizacja profilu osobistego krok po kroku.
    • Ćwiczenie indywidualne: analiza profilu na LinkedIn w celu identyfikacji dobrych praktyk i elementów do poprawy.
    • Dotarcie do właściwej grupy docelowej – jak budować relacje biznesowe i rozwijać sieć kontaktów.
    • Statystyki i mierzenie efektywności.
  5. Działania w praktyce na LinkedIn.
    • Zarządzanie LinkedIn – jak znaleźć na niego czas i skutecznie zarządzać tam swoimi działaniami, zarówno jako profil prywatny, jak i firmowy?
    • Aktywności konta osobistego – tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach – zasady działania i wskazówki.
    • O czym pisać? Wyznaczenie kluczowych obszarów komunikacji (trendów) i przedstawienie narzędzi do generowania pomysłów, ale też i przechowywania i recyklingu.
    • Ćwiczenie indywidualne: tworzenie nowych komunikatów za pomocą narzędzi wspierających (m.in. narzędzia takie jak Copy.ai czy ChatGPT).
    • Jak planować treści? Poznanie taktyk planowania tworzenia i dystrybucji treści w dostępnych kanałach – content planning.
  6. Profil firmowy – strategia działania.
    • Jak Twoja firma na LinkedIn może wykorzystać platformę LinkedIn (LinkedIn Canvas jako zidentyfikowanie szans realizacji celów za pomocą Company Page, działań pracowników, w tym rekruterów, ale i działań promocyjnych).
    • Company Page – na jakie elementy zwracać uwagę i jak zoptymalizować profil firmowy krok po kroku.
    • Ćwiczenie w parach: screening wybranych Company Pages w celu ich ewaluacji i zidentyfikowania dobrych przykładów oraz elementów do poprawy.
    • Tworzenie treści jako Company Page – wskazówki i dobre praktyki na praktycznych przykładach.
    • Taktyki pozyskania odbiorców i budowania zaangażowania wśród odbiorców.
    • Program Employee Advocacy – dlaczego warto go tworzyć i od czego zacząć?
    • Przegląd praktycznych case studies z różnorodnych branż.
  7. LinkedIn w praktyce – co jeszcze warto wiedzieć.
    • Wprowadzenie do reklamy na LinkedIn i podstawy analizy reklam na LinkedIn.
    • Plany premium – kiedy i czy warto z nich korzystać? Wprowadzenie do Sales Navigator i prezentacja przykładowych sytuacji, kiedy warto z niego korzystać.
    • Ćwiczenie w grupach: praktyczne ćwiczenia z wykorzystania zaawansowanego wyszukiwania Sales Navigator (prowadzone na koncie trenera i/lub kontach uczestników z kontami premium).
    • Jak i skąd czerpać wiedzę na temat LinkedIn – prasówka. 
  8. Podsumowanie.
    • Q&A – sesja pytań i odpowiedzi na pytania.
    • Check-out – podsumowanie szkolenia wraz ze wszystkimi uczestnikami.

Wymagane jest założenie prywatnego konta oraz orientacja w interfejsie LinkedIn.

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Prezentacja szkoleniowa
  • Dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie online
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę
  • Dyplom ukończenia szkolenia
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski