Czas na Twoją transformację z ITIL® 4!
Dlaczego ITIL® 4 to krok w przyszłość Twojej kariery?
W dzisiejszym dynamicznym środowisku IT zarządzanie usługami IT (ITSM) odgrywa kluczową rolę w sukcesie organizacji. ITIL® to standard zarządzania doskonale znany w całej branży IT, a związane z nim korzyści przekładają się na jeszcze większy biznesowy sukces całej organizacji. Poznaj oferowane ścieżki szkoleniowe z zakresu ITIL® i zdobądź poszukiwane na rynku pracy kompetencje, które zapewnią Ci pozycję prawdziwego specjalisty.
Dzięki certyfikacji ITIL® zyskasz przewagę, której potrzebujesz, by rozwijać się w branży IT i osiągnąć swoje cele zawodowe.
Nasza specjalna oferta dla Ciebie:
Promocje sumują się z aktualnie obowiązującymi rabatami publikowanymi na stronie WWW 👀.
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i skorzystaj z kumulacji promocji.
Jak ITIL® 4 może zmienić Twoją karierę?
- Certyfikat uznawany na całym świecie: Twoje kwalifikacje będą rozpoznawane przez pracodawców w każdej branży i na każdym rynku. Dzięki temu staniesz się atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy.
- Lepsze zarobki: Osoby z certyfikacją ITIL® często awansują na wyższe stanowiska, które wiążą się z wyższymi wynagrodzeniami i większą odpowiedzialnością.
- Nowe możliwości: ITIL® przygotowuje Cię do pracy w dynamicznych środowiskach IT, dając Ci umiejętności potrzebne do zarządzania złożonymi procesami i projektami.
- Elastyczność w zmieniającym się środowisku: Certyfikacja ITIL® 4 wyposaża Cię w narzędzia, które pomogą Ci skutecznie reagować na zmiany technologiczne i biznesowe, jednocześnie wspierając ciągły rozwój organizacji.
⏳ Nie przegap okazji – oferta ważna do 31 marca 2025!
Sprawdź ścieżkę szkoleniową
🟦 Poziomy certyfikacji w ścieżce ITIL® 4 Master
Moduły (core modules) podzielone są na trzy poziomy:
1. Podstawowy – obejmuje szkolenie Foundation. Aby kupić egzamin nie wymagany jest udział w szkoleniu
2. Średniozaawansowany
☑️ Practice Manager
☑️ Managing Professional
☑️ Strategic Leader
Aby kupić egzamin uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w szkoleniu. Dodatkowo uczestnicy biorący udział w tych szkoleniach muszą posiadać certyfikat ITIL® 4 Foundation.
3. Zaawansowany – obejmuje trzy tytuły (designation) – na tym poziomie nie ma szkoleń ani egzaminów. Uczestnik otrzymuje tytuł po pozytywnym zdaniu wymaganych egzaminów.
🟦 Szkolenie Foundation
Wprowadzenie do frameworku ITIL® 4. Obejmuje:
☑️ Kluczowe koncepty zarządzania usługami
☑️ System wartości usługi
☑️ 4 wymiary zarządzania
☑️ Łańcuch wartości
☑️ Praktyki zarządzania usługami (wybrane – 15 spośród 34 objętych frameworkiem)
🟦 Ścieżka Practice Manager
Ścieżka obejmuje cztery szkolenia, w tym obowiązkowe szkolenie ITIL® Create, Deliver, Support (CDS), które zawarte jest także w ścieżce Managing Professional. Dodatkowym wymogiem jest ukończenie jednego z trzech poniższych szkoleń, każde z nich kończy się osobnym egzaminem. Posiadacz dwóch certyfikatów uzyskuje tytuł Practice Managera.
Certyfikat ITIL® Create, Deliver, Support (CDS): – obejmuje tworzenie usług, wdrażanie oraz wsparcie; omawia projektowanie strumieni wartości.
Do wyboru
1. Monitor, Support and Fulfil (MSF) – moduł ten scala rozumienie kluczowych pojęć, zasad i wartości oraz wyzwania związane z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4: zarządzanie incydentami, Service Desk, zarządzanie zgłoszeniami, monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami oraz zarządzanie problemami. Ma na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym oraz maksymalizacji wartości z tych praktyk.
2. Plan, Implement and Control (PIC) – moduł ten scala rozumienie kluczowych pojęć, zasad i wartości oraz wyzwania związane z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4: zarządzanie zasobami IT, umożliwianie zmian, zarządzanie wdrażanie, zarządzanie wydaniami, zarządzanie konfiguracją usług. Ma na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym oraz maksymalizacji wartości z tych praktyk.
3. Collaborate, Assure and Improve (CAI) – moduł ten scala rozumienie kluczowych pojęć, zasad i wartości oraz wyzwania związane z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4: zarządzanie relacjami, Zarządzanie dostawcami, zarządzanie bezpieczeństwem informacji, zarządzanie poziomem świadczenia usług, ciągłe doskonalenie. Ma na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym oraz maksymalizacji wartości z tych praktyk.
🟦 Ścieżka Managing Professional
Ścieżka obejmuje cztery szkolenia. Każde ze szkoleń kończy się osobnym egzaminem. Posiadacz wszystkich czterech uzyskuje tytuł Managing Professional.
W skład ścieżki wchodzą szkolenia:
1. Create, Deliver, Support (CDS) – obejmuje tworzenie usług, wdrażanie oraz wsparcie; omawia projektowanie strumieni wartości.
2. Drive Stakeholder Value (DSV) – obejmuje zagadnienia współpracy z konsumentem przy tworzeniu wartości.
3. High Velocity IT (HVIT) – obejmuje zagadnienia cyfrowej transformacji, nowoczesnych technologii i metod zarządzania w IT.
4. Direct, Plan, Improve (DPI) – obejmuje kierowanie organizacją IT, planowanie jej działalności, mierzenie wydajności oraz doskonalenie.
🟦 Ścieżka Strategic Leader
Ścieżka obejmuje dwa szkolenia. Każde ze szkoleń kończy się osobnym egzaminem. Posiadacz obu uzyskuje tytuł Strategic Leader.
W skład ścieżki wchodzą szkolenia:
1. Direct, Plan, Improve (DPI) – obejmuje kierowanie organizacją IT, planowanie jej działalności oraz doskonalenie.
2. Digital & IT Startegy (DITS) – obejmuje tworzenie wizji i strategii organizacji, rozwija zdolność działania w warunkach rynkowych i konkurencyjnych.
🟦 Certyfikat ITIL® Master
Certyfikat ITIL® Master otrzymują posiadacze trzech certyfikatów Practice Manager, Strategic Leader oraz Managing Professional po odbyciu osobnego procesu certyfikacyjnego bezpośrednio z PeopleCert.
🟦 Moduły rozszerzeń
Szkolenia w obszarze rozszerzeń wymagają posiadania certyfikatu Foundation. Każde ze szkoleń wprowadza wybrane zagadnienia frameworku ITIL®, koncentrując się na jednym z obszarów jego stosowania.
1. Acquiring & Managing Cloud Service (AMCS) – obejmuje zagadnienia wykorzystania rozwiązań chmurowych (cloud services) w organizacjach. Omawia zagadnienia strategicznego wykorzystania możliwości oferowanych przez te technologie.
2. Sustainability in Digital & IT (SDIT) – obejmuje zagadnienia zrównoważonego rozwoju (tzn. zrównoważenia czynników ekonomicznych, społecznych i środowiskowych). Omawia wytyczne ONZ w tym zakresie. Pomaga projektować strategie, wykorzystujące szanse tworzone przez podejścia zrównoważone.
3. Business Relationship Management (BRM) – obejmuje szeroko rozumiane zagadnienia relacji z biznesem (zamawiającym usługi, sponsorem, kierownictwem organizacji itd.), zawierając np. analizę strategicznych potrzeb i pobudek czy zarządzanie satysfakcją. Dotyczy relacji zarówno z interesariuszami wewnętrznymi, jak
i zewnętrznymi organizacji.
4. IT Asset Management (ITAM) – obejmuje zagadnienia zarządzania pełnym cyklem życia zasobów IT
(np. sprzętu, licencji, rozwiązań chmurowych). Wskazuje jak automatyzować zarządzanie zasobami, jak je mierzyć, jak osiągnąć sukces oraz role, odpowiedzialności wiedzę i umiejętności do tego konieczne.
Chcesz dowiedzieć się więcej o poszczególnych szkoleniach ITIL®? Pobierz ulotkę!