Czas na Twoją transformację z ITIL® 4!

Dlaczego ITIL® 4 to krok w przyszłość Twojej kariery?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku IT zarządzanie usługami IT (ITSM) odgrywa kluczową rolę w sukcesie organizacji. ITIL® to standard zarządzania doskonale znany w całej branży IT, a związane z nim korzyści przekładają się na jeszcze większy biznesowy sukces całej organizacji. Poznaj oferowane ścieżki szkoleniowe z zakresu ITIL® i zdobądź poszukiwane na rynku pracy kompetencje, które zapewnią Ci pozycję prawdziwego specjalisty.

Dzięki certyfikacji ITIL® zyskasz przewagę, której potrzebujesz, by rozwijać się w branży IT i osiągnąć swoje cele zawodowe.


Nasza specjalna oferta dla Ciebie:


Jak ITIL® 4 może zmienić Twoją karierę?

  • Certyfikat uznawany na całym świecie: Twoje kwalifikacje będą rozpoznawane przez pracodawców w każdej branży i na każdym rynku. Dzięki temu staniesz się atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy.
  • Lepsze zarobki: Osoby z certyfikacją ITIL® często awansują na wyższe stanowiska, które wiążą się z wyższymi wynagrodzeniami i większą odpowiedzialnością.
  • Nowe możliwości: ITIL® przygotowuje Cię do pracy w dynamicznych środowiskach IT, dając Ci umiejętności potrzebne do zarządzania złożonymi procesami i projektami.
  • Elastyczność w zmieniającym się środowisku: Certyfikacja ITIL® 4 wyposaża Cię w narzędzia, które pomogą Ci skutecznie reagować na zmiany technologiczne i biznesowe, jednocześnie wspierając ciągły rozwój organizacji.

Nie przegap okazji – oferta ważna do 31 marca 2025!

Sprawdź ścieżkę szkoleniową


🟦 Poziomy certyfikacji w ścieżce ITIL® 4 Master

Moduły (core modules) podzielone są na trzy poziomy:

1. Podstawowy – obejmuje szkolenie Foundation. Aby kupić egzamin nie wymagany jest udział w szkoleniu

2. Średniozaawansowany
☑️ Practice Manager
☑️ Managing Professional
☑️ Strategic Leader

Aby kupić egzamin uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w szkoleniu. Dodatkowo uczestnicy biorący udział w tych szkoleniach muszą posiadać certyfikat ITIL® 4 Foundation.  

3. Zaawansowany – obejmuje trzy tytuły (designation) – na tym poziomie nie ma szkoleń ani egzaminów. Uczestnik otrzymuje tytuł po pozytywnym zdaniu wymaganych egzaminów. 

🟦 Szkolenie Foundation

Wprowadzenie do frameworku ITIL® 4. Obejmuje:
☑️ Kluczowe koncepty zarządzania usługami
☑️ System wartości usługi
☑️ 4 wymiary zarządzania
☑️ Łańcuch wartości
☑️ Praktyki zarządzania usługami (wybrane – 15 spośród 34 objętych frameworkiem)

🟦 Ścieżka Practice Manager

Ścieżka obejmuje cztery szkolenia, w tym obowiązkowe szkolenie ITIL® Create, Deliver, Support (CDS), które zawarte jest także w ścieżce Managing Professional. Dodatkowym wymogiem jest ukończenie jednego z trzech poniższych szkoleń, każde z nich kończy się osobnym egzaminem. Posiadacz dwóch certyfikatów uzyskuje tytuł Practice Managera.

Certyfikat ITIL® Create, Deliver, Support (CDS): – obejmuje tworzenie usług, wdrażanie oraz wsparcie; omawia projektowanie strumieni wartości. 

Do wyboru

1. Monitor, Support and Fulfil (MSF) – moduł ten scala rozumienie kluczowych pojęć, zasad i wartości oraz wyzwania związane z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4: zarządzanie incydentami, Service Desk, zarządzanie zgłoszeniami, monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami oraz zarządzanie problemami. Ma na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym oraz maksymalizacji wartości z tych praktyk.

2. Plan, Implement and Control (PIC) – moduł ten scala rozumienie kluczowych pojęć, zasad i wartości oraz wyzwania związane z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4: zarządzanie zasobami IT, umożliwianie zmian, zarządzanie wdrażanie, zarządzanie wydaniami, zarządzanie konfiguracją usług. Ma na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym oraz maksymalizacji wartości z tych praktyk.

3. Collaborate, Assure and Improve (CAI) – moduł ten scala rozumienie kluczowych pojęć, zasad i wartości oraz wyzwania związane z pięcioma praktykami zarządzania ITIL® 4: zarządzanie relacjami, Zarządzanie dostawcami, zarządzanie bezpieczeństwem informacji, zarządzanie poziomem świadczenia usług, ciągłe doskonalenie. Ma na celu zapewnienie kandydatom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym oraz maksymalizacji wartości z tych praktyk.

🟦 Ścieżka Managing Professional

Ścieżka obejmuje cztery szkolenia. Każde ze szkoleń kończy się osobnym egzaminem. Posiadacz wszystkich czterech uzyskuje tytuł Managing Professional.

W skład ścieżki wchodzą szkolenia:
1. Create, Deliver, Support (CDS)
obejmuje tworzenie usług, wdrażanie oraz wsparcie; omawia projektowanie strumieni wartości.

2. Drive Stakeholder Value (DSV) obejmuje zagadnienia współpracy z konsumentem przy tworzeniu wartości.

3. High Velocity IT (HVIT) obejmuje zagadnienia cyfrowej transformacji, nowoczesnych technologii i metod zarządzania w IT.

4. Direct, Plan, Improve (DPI) – obejmuje kierowanie organizacją IT, planowanie jej działalności, mierzenie wydajności oraz doskonalenie.

🟦 Ścieżka Strategic Leader

Ścieżka obejmuje dwa szkolenia. Każde ze szkoleń kończy się osobnym egzaminem. Posiadacz obu uzyskuje tytuł Strategic Leader.

W skład ścieżki wchodzą szkolenia:

1. Direct, Plan, Improve (DPI) – obejmuje kierowanie organizacją IT, planowanie jej działalności oraz doskonalenie.

2. Digital & IT Startegy (DITS) – obejmuje tworzenie wizji i strategii organizacji, rozwija zdolność działania w warunkach rynkowych i konkurencyjnych.

🟦 Certyfikat ITIL® Master

Certyfikat ITIL® Master otrzymują posiadacze trzech certyfikatów Practice Manager, Strategic Leader oraz Managing Professional po odbyciu osobnego procesu certyfikacyjnego bezpośrednio z PeopleCert.

🟦 Moduły rozszerzeń

Szkolenia w obszarze rozszerzeń wymagają posiadania certyfikatu Foundation. Każde ze szkoleń wprowadza wybrane zagadnienia frameworku ITIL®, koncentrując się na jednym z obszarów jego stosowania.

1. Acquiring & Managing Cloud Service (AMCS) – obejmuje zagadnienia wykorzystania rozwiązań chmurowych (cloud services) w organizacjach. Omawia zagadnienia strategicznego wykorzystania możliwości oferowanych przez te technologie.

2. Sustainability in Digital & IT (SDIT) – obejmuje zagadnienia zrównoważonego rozwoju (tzn. zrównoważenia czynników ekonomicznych, społecznych i środowiskowych). Omawia wytyczne ONZ w tym zakresie. Pomaga projektować strategie, wykorzystujące szanse tworzone przez podejścia zrównoważone.

3. Business Relationship Management (BRM) – obejmuje szeroko rozumiane zagadnienia relacji z biznesem (zamawiającym usługi, sponsorem, kierownictwem organizacji itd.), zawierając np. analizę strategicznych potrzeb i pobudek czy zarządzanie satysfakcją. Dotyczy relacji zarówno z interesariuszami wewnętrznymi, jak
i zewnętrznymi organizacji. 

4. IT Asset Management (ITAM) – obejmuje zagadnienia zarządzania pełnym cyklem życia zasobów IT
(np. sprzętu, licencji, rozwiązań chmurowych). Wskazuje jak automatyzować zarządzanie zasobami, jak je mierzyć, jak osiągnąć sukces oraz role, odpowiedzialności wiedzę i umiejętności do tego konieczne.

Chcesz dowiedzieć się więcej o poszczególnych szkoleniach ITIL®? Pobierz ulotkę!