Pobierz kartę szkolenia

Zarządzanie Produktami: od wizji do wdrożenia

kod szkolenia: ZP-ZProd / PL DL 3d

Czy chcesz przekształcić innowacyjne pomysły w realne, odnoszące sukcesy produkty? Szkolenie Zarządzanie produktami: od wizji do wdrożenia to klucz do sukcesu, który pozwoli Ci przejść przez cały proces tworzenia i rozwijania produktu – od pierwszego pomysłu aż po jego wdrożenie. 

Nauczysz się, jak tworzyć klarowną wizję produktu, która odpowiada na potrzeby rynku i klientów i jednocześnie jest spójna ze strategia Twoje firmy.

Szkolenie jest idealne dla wszystkich, którzy chcą  rozpocząć pracę w roli Product Managera i dla tych którzy będąc w tej roli potrzebują uporządkować  swoją wiedzę w zakresie zarządzania produktami. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i studiom przypadków zdobędziesz umiejętności, które od razu będziesz mógł zastosować w swojej pracy. 

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  22.09 23.09 24.09
Original price was: 2 100,00 PLN.Current price is: 1 900,00 PLN. + 23% VAT (2 337,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 900,00PLN
2 100,00 PLN 2 583,00 PLN brutto

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:

  • mają już pierwsze doświadczenia menedżerskie w takich działach jak marketing, sprzedaż, HR lub innych obszarach wspierających biznes i chcą zacząć pracę jako Product Manager,
  • posiadają doświadczenie w pracy projektowej jako Project Manager, Product Owner lub Tech Lead i chcą poszerzyć swoje kompetencje o obszar zarządzaniem produktem,
  • niedawno rozpoczęły pracę jako Product Manager i potrzebują ugruntować swoją wiedzę, poznać sprawdzone metody oraz skuteczne strategie zarządzania produktami,
  • są przedsiębiorcami lub startupowcami i zależy im na skutecznym podejściu do projektowania, testowania i wprowadzania produktów na rynek.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobędziesz kluczowe umiejętności Product Managera
    Nauczysz się, jak tworzyć strategie produktowe, opracowywać roadmapy, zarządzać backlogiem i wprowadzać produkty na rynek, wykorzystując sprawdzone metodyki.
  • Poznasz kluczowe metodyki i procesy
    Dowiesz się, jak efektywnie korzystać z narzędzi i metod stosowanych przez najlepszych Product Managerów, takich jak Lean Product, Agile, Design Thinking  
  • Nauczysz się technik
    Poznasz techniki wykorzystywane począwszy od odkrywania potrzeb klientów, przez tworzenie i testowanie prototypów, aż po wprowadzenie produktu na rynek i jego rozwój  
  • Nauczysz się podejmować decyzje oparte na danych
    Dowiesz się, jak analizować dane rynkowe, monitorować KPI i oceniać efektywność strategii produktowej, aby podejmować trafne decyzje biznesowe.

Korzyści dla organizacji:

  • Wzrost innowacyjności organizacji
    Pracownicy zdobędą umiejętności generowania kreatywnych rozwiązań oraz prototypowania innowacyjnych produktów.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki orientacji na klienta
    Pracownicy dowiedzą się jak prowadzić badania potrzeb klientów, aby lepiej dostosowywać produkty i usługi do wymagań rynku.
  • Budowanie kultury zorientowanej na cele i wyniki
    Pracownicy nauczą się nie tylko jak wdrażać produkty i zarządzać nimi w sposób bezpośrednio wspierający realizację strategicznych priorytetów organizacji.
  • Optymalizacja procesów i redukcja ryzyka
    Znajomość metod Lean i Agile  pozwala na szybkie wychwytywanie błędów i minimalizowanie kosztów związanych z nieudanymi inicjatywami
  1. Wprowadzenie do zarządzania produktami
    • Kluczowe  obszary Product Management
    • Product Management vs. Project Management
    • Product Market Fit
    • Cykl życia produktu
    • przegląd metod i narzędzi nastawionych na tworzenie i rozwój produktów
    • Przyczyny porażek produktowych
  2. Zdefiniowanie grupy docelowej 
    • Wstępne założenia produktowe
    • Segmentacje rynku
    • Tworzenie Person
  3. Identyfikacja niezaspokojonych potrzeb klientów
    • Czego chcą klienci ?
    • Podstawy badań użytkowników na etapie identyfikacji potrzeb  
    • Analiza doświadczenia klienta – Customer Journey
    • Projektowanie propozycji wartości – potrzeby klienta  
  4. Definiowanie propozycji wartości
    • Projektowanie propozycji wartości – generowanie pomysłów na produkty 
    • Określanie priorytetów dla zdefiniowanych produktów 
  5. Prototypy i testy 
    • 5.1 Czym jest MVP?
    • 5.2 Podstawy prototypowania produktów
    • 5.3 Wprowadzenie do testowanie produktów i koncepcji marketingowych
  6. Strategia Produktowa
    • Analiza rynku i konkurencji (PESTLE, 5 sił Potera, Context Canvas)
    • Wizna biznesowa produktu (Product Vision Baord)
    • Podstawy tworzenia strategii produktowej (Business Model Canvas),
    • Projektowanie wskaźników biznesowych (KPI, OKR)
  7. Tworzenie produktu – Metody Agile
    • Podstawy Agile
    • Rola Product Managera w procesie wytwarzania produktu
    • Scrum podstawowe pojęcia
    • Kanban – podstawowe pojęcia
    • Praca z backlogiem – ustalanie priorytetów
  8. Wejście  na rynek i rozwój
    • Strategia Go to Market
    • Planowanie wejścia na rynek (Go Product Roadmap)
    • Analiza wskaźników efektywności biznesowej i marketingowej
  9. Podsumowanie
    • rekomendacje do dalszego rozwoju
    • ścieżki specjalizacji

Nie jest wymagane specjalne merytoryczne przygotowanie słuchaczy.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski