TERMIN
Zapytaj o termin
Zapytaj o termin
TRYB SZKOLENIA
Zapytaj o tryb szkolenia
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie kierowane jest do menegerów zespołów, kierowników działów, liderów.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Potrafi dobierać właściwe metody motywowania siebie oraz tworzenia dobrej, motywującej atmosfery pracy w zespole.
- Potrafi umiejętnie zaplanować i wdrożyć skuteczne metody motywacji pozafinansowej oraz monitorować ich skuteczność.
- Potrafi radzić sobie z sytuacjami demotywującymi tj.: konflikty, wypalenie zawodowe, anomie pracownicze, niezdrowa rywalizacja czy też poczucie niesprawiedliwego wynagrodzenia.
- Potrafi etycznie wykorzystywać wiedzę na temat wywierania wpływu na ludzi, aby realizowali wyznaczone cele i efektywnie motywować członków zespołu.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu zarządzania.
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
Moduł 1
- Motywowanie znane i nieznane.
- Aktualne badania na temat czynników motywujących pracowników do podnoszenia swoich wyników.
- Główne teorie na temat motywowania pozafinansowego.
- Polska mapa motywacji.
- Zarządzanie poprzez cele oraz metody jego zastosowania.
Moduł 2
- Rola menedżera w motywowaniu współpracowników.
- Główne style zarządzania oraz ich wpływ na motywację zespołu.
- 16 motywatorów wg prof. S. Reissa.
- Automotywacja jako kluczowa umiejętność menedżera.
- Zarządzanie zdemotywowanym zespołem
Moduł 3
- Kij czy marchewka – co motywuje jednostki?
- Narzędzie kotwic motywacyjnych Schein’a.
- DNA motywacyjne.
- Sposoby rozpoznawania potrzeb pracowników.
- Zasady motywacji finansowej i pozafinansowej pracowników.
Moduł 4
- Osiąganie celów w pozytywnej atmosferze – w jaki sposób wpływać na motywację zespołu?
- Prawa motywacji wg R. Dennego.
- Jak motywować w niepopularnym projekcie – gra symulacyjna.
Moduł 5
- Narzędzia motywujące: zasady efektywnej komunikacji z pracownikami.
- Zasady stosowania informacji zwrotnej jako narzędzia wspierającego motywację.
- Prowadzenie rozmów rozwojowych, oceniających, korygujących.
- Zasady motywującego delegowania.
- Zasady coachingu rozwojowego i jego roli
- w motywowaniu pracowników.
Moduł 6
- Błędy w motywowaniu
- Główne demotywatory w zespole.
- Dysfunkcje zespołowe wg Leoncioniego.
- Metody analizy motywacji zespołu oraz sposobu korygowania popełnianych błędów.
Moduł 7
- Podsumowanie warsztatu.
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy
- i metod w miejscu pracy.
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian.
Kod szkolenia
HR-PM-TZZ / ZZM_2D
Pobierz PDF
FORMULARZ KONTAKTOWY
First Time Manager: Motywowanie pracowników
(HR-PM-TZZ
/ ZZM_2D)
Czas trwania:
2
dni (ilość godzin:
14)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
Basic
Basic
Polecane szkolenia
}else{ ?>
First Time Manager: Delegowanie zadań
Kod szkolenia: ZZDZ_2D
Kod szkolenia: ZZDZ_2D
First Time Manager: Budowanie autorytetu i przywództwo w zespole
Kod szkolenia: Przywództwo
Kod szkolenia: Przywództwo
First Time Manager: Feedback i trudne rozmowy z pracownikami
Kod szkolenia: Trudne roz
Kod szkolenia: Trudne roz
First Time Manager: Coaching w zarządzaniu
Kod szkolenia: Coaching
Kod szkolenia: Coaching