Pobierz kartę szkolenia

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

kod szkolenia: DM-PAI / PL DL 1d

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się nieodzownym elementem sukcesu. Wciąż ewoluująca technologia AI ma ogromny potencjał do transformacji strategii marketingowych, dostarczając nowe narzędzia, pomysły i możliwości. Według analiz Gartnera do 2026 roku 80% wyspecjalizowanych stanowisk kreatywnych będzie wykorzystywać AI w codziennej pracy.

Podczas szkolenia dowiesz w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań. Poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci usprawnić Twój własny workflow i pozwolą zaoszczędzić czas, który możesz przeznaczyć na działania strategiczne, prace kreatywne, czy poprawę doświadczeń klienta. 

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  28.01
990,00 PLN + 23% VAT (1 217,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  18.03
990,00 PLN + 23% VAT (1 217,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
990,00 PLN 1 217,70 PLN brutto

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Pracowników działów marketingu – chcących efektywniej wykonywać codzienne obowiązki.
  • Liderów zespołów marketingowych – chcących usprawnić pracę swojego zespołu i uzyskać przewagę nad konkurencją.
  • Content managerów i social media managerów – szukających wskazówek i narzędzi, które pomogą im w usprawnieniu procesu tworzenia contentu
  • Właścicieli MŚP – chcących poznać narzędzia AI, dzięki którym usprawnią swoje działania marketingowe i efektywniej wykorzystają dostępne zasoby.
  • Zdobędziesz nową perspektywę. Poznasz najnowsze trendy i możliwości, jakie oferuje AI w marketingu.
  • Rozwiniesz umiejętności. Nasze szkolenie pomoże Ci opanować praktyczne narzędzia i strategie wykorzystywane przez profesjonalistów w branży.
  • Zwiększysz efektywność swoich działań dzięki wykorzystaniu AI do wykonywania powtarzalnych czynności i optymalizacji dotychczasowej pracy.
  • Zbudujesz konkurencyjną przewagę. W świecie digital marketing, posiadanie wiedzy na temat wykorzystania narzędzi AI jest jedną z najbardziej pożądanych kompetencji.
  • Poznasz przydatne narzędzia AI, ich możliwości i techniki, które możesz zastosować w swojej codziennej pracy.

Przed spotkaniem uczestnicy otrzymają zadanie do wykonania i materiały do przeczytania przed szkoleniem.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Prezentacja szkoleniowa,
  • Dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie online,
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę,
  • Dyplom ukończenia szkolenia.
  1. Digital marketing w erze AI
    • Wprowadzenie do AI i jej wpływu na krajobraz digital marketingu
    • Analiza danych, personalizacja w komunikacji z klientem, tworzenie contentu i inne dziedziny, w których sztuczna inteligencja może usprawnić działania marketingowe – przydatne narzędzia i przykłady jej wykorzystania
    • Case studies – sukcesy marketingowe z wdrożenia AI: analiza przykładów firm i marek, które z powodzeniem wdrożyły AI w swoje działania marketingowe
    • Wprowadzenie do promptowania
  2. Wykorzystanie AI w content marketingu
    • Automatyzacja tworzenia treści – od artykułów po posty na social media
    • Optymalizacja SEO z wykorzystaniem AI: narzędzia i techniki wykorzystujące AI do poprawy widoczności treści w wyszukiwarkach
    • Personalizacja treści
    • Desk research z wykorzystaniem narzędzi AI, czyli jak wykorzystać sztuczna inteligencję do lepszego zrozumienia trendów i grup docelowych
    • Praca warsztatowa z wykorzystaniem omawianych narzędzi (m.in. ChatGPT, Microsoft Copilot)
  3. Tworzenie grafik z wykorzystaniem AI
    • Narzędzia AI do generowania grafik: przegląd dostępnych narzędzi AI, które umożliwiają tworzenie wysokiej jakości grafik, np. Canva, Midjourney, Dalle-AI
    • Personalizacja wizualna i branding: Jak AI wspiera tworzenie spójnych grafik, które są zgodne z identyfikacją wizualną marki
    • Wykorzystanie AI do dostosowywania grafik na potrzeby wykorzystania publikacji w platformach social mediowych
    • Praktyczne warsztaty z tworzenia grafik z wykorzystaniem omawianych narzędzi
  4. Tworzenie filmów i muzyki z wykorzystaniem AI
    • AI w produkcji wideo: przegląd narzędzi AI ułatwiających tworzenie i edycję filmów, np. Lumen5, Kapwing
    • Generowanie muzyki za pomocą AI: przykłady wykorzystania i przydatne narzędzia
    • Szybszy montaż, edycja i recykling materiałów wideo z wykorzystaniem narzędzi AI
    • Warsztaty z tworzenia wideo z wykorzystaniem omawianych narzędzi
  5. Tworzenie własnego asystenta AI z ChatGPT
    • Jak stworzyć własnego asystenta AI bez umiejętności programowania?
    • Personalizacja i uczenie asystentów AI – jak trenować asystentów AI?
  6. Zakończenie szkolenia
    • Podsumowanie