Pobierz kartę szkolenia

Certified Expert in BPM™2 - Fundamental. Szkolenie wprowadzające do egzaminu.

kod szkolenia: OCEB2-F / PL AA 2d
training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 2 dni |  14h|  14.11 15.11
1 350,00 PLN + 23% VAT (1 660,50 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 350,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 2 dni |  14h|  30.12 31.12
1 350,00 PLN + 23% VAT (1 660,50 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 350,00 PLN
1 600,00 PLN 1 968,00 PLN brutto

Szkolenie dla wszystkich pracowników i osób indywidualnych, chcących poznać szczegółowy zakres wiedzy i problemy merytoryczne, przed jakimi staje uczestnik egzaminu OCEB BPM FUNDAMENTAL. Także dla osób nie planujących przystąpić do ww. egzaminu, ale chcących zdobyć średnio-zaawansowane kompetencje BPM przydatne w projektach zorientowanych na doskonalenie procesów biznesowych; osób po kierunkach nieekonomicznych, chcących zdobyć średnio-zaawansowaną wiedzę z zakresu zarządzania biznesowego, w tym zarządzania procesowego.

  • Zapoznanie się z mapą pojęciową z następujących dziedzin: Business Essentials, Business Modeling, Business Process, Business Process Management, Business Process Modeling, Industry Frameworks.
  • Fachowe przygotowanie przez doświadczonego eksperta i praktyka do egzaminu OMG Certified Expert in BPM™ Fundamental.
  • Zapoznanie się z teoretycznymi zagadnieniami egzaminacyjnymi w przystępny sposób.
  • Otrzymanie skryptu zawierającego najistotniejsze anglojęzyczne źródła fachowe, na podstawie których są tworzone pytania egzaminacyjne.
  • Poznanie przykładowych pytań i odpowiedzi egzaminacyjnych.

Wskazana jest znajomość języka angielskiego (materiały szkoleniowe i egzamin są anglojęzyczne). Nie jest wymagana żadna wiedza specjalistyczna, aczkolwiek preferowane jest posiadanie minimalnej wiedzy z zakresu zarządzania organizacjami.

Uczestnictwo w szkoleniu BPMN01

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski
  1. Podstawy wiedzy o biznesie
    • strategia
    • określanie celów
    • planowanie
    • zarządzanie projektem
    • marketing
    • finanse
    • personel.
  2. Podstawy wiedzy procesowej
    • identyfikacja i odkrywanie procesów
    • cechy procesu
    • wersja AS-IS procesu
    • wersja TO-BE procesu
    • poziomy modelowania
    • powiązanie procesów i celów biznesowych.
  3. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi
    • organizacje zorientowane na funkcje biznesowe
    • organizacje zorientowane na procesy biznesowe
    • style zarządzania procesowego
    • rola stron zainteresowanych zarządzaniem procesowym
    • narzędzia wspierające zarządzanie procesowe.
  4. Podstawy modelowania biznesu
    • wizja biznesu
    • cele i zamierzenia
    • misja
    • strategie
    • taktyka.
  5. Podstawy modelowania procesów biznesowych
    • podstawy BPMN
    • elementy diagramu BPMN
    • przepływ sterowania
    • przepływ wiadomości
    • dekompozycja
    • aktywności
    • asocjacje
    • przepływ sekwencyjny
    • przepływ równoległy.
  6. Umiejętności w zakresie modelowania procesów biznesowych
    • analiza prostego scenariusza procesu w formie tekstowej i w formie diagramu
    • miejsce realizacji procesu
    • podprocesy
    • logika bramek
    • zdarzenie początkowe i końcowe
    • podstawowe zdarzenia pośrednie.
  7. Koncepcje, standardy i modele referencyjne
    • PCF
    • SCOR
    • VCRM
    • BPMM
    • Six Sigma
    • BSC.