Pobierz kartę szkolenia

Modelowanie aplikacji z wykorzystaniem języka UML 2.5

kod szkolenia: UML01 / PL AA 3d

Pakiety e-learning

Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  15.07 16.07 17.07
2 500,00 PLN + 23% VAT (3 075,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 100,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  28.08 29.08 30.08
2 500,00 PLN + 23% VAT (3 075,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 100,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  25.09 26.09 27.09
2 500,00 PLN + 23% VAT (3 075,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 100,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  28.10 29.10 30.10
2 500,00 PLN + 23% VAT (3 075,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 100,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  27.11 28.11 29.11
2 500,00 PLN + 23% VAT (3 075,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 100,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  18.12 19.12 20.12
2 500,00 PLN + 23% VAT (3 075,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 100,00 PLN
2 500,00 PLN 3 075,00 PLN brutto

Szkolenie dla osób zajmujących się analizą wymagań i projektowaniem rozwiązań w projektach informatycznych, a także do kierowników projektów, testerów i innych osób chcących poznać zastosowania języka UML w procesie zbierania wymagań i ich analizy oraz wstępnego projektowania aplikacji.

Umiejętność wizualnego modelowania systemów przy pomocy powszechnie zaakceptowanego standardu w tej dziedzinie – języka UML. Znajomość tych zagadnień pozwoli na lepsze zrozumienie wymagań interesariuszy projektu, poprawę komunikacji w zespole projektowym oraz poprawę jakości dokumentacji analitycznej i projektowej.

Znajomość podstawowych pojęć związanych z obiektowością (klasa, obiekt, dziedziczenie itd.).

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski
  1. Podstawowe założenia, struktura i elementy składowe UML
    • definicja modelu, rola modelowania w analizie i projektowaniu
    • założenia modelowania obiektowego
    • czym jest UML
    • klasyfikatory, ich instancje, relacje i zachowania
  2. Rola UML w procesie wytwórczym
  3. Organizacja modelu UML – pakiety, diagram pakietów
  4. Analiza wymagań z zastosowaniem przypadków użycia
    • dokumentacja przypadków użycia
    • diagram przypadków użycia
  5. Modelowanie przepływu działań – diagramy aktywności
  6. Wykorzystanie diagramu klas i diagramu obiektów w modelowaniu dziedziny i projektowaniu rozwiązania
  7. Modelowanie dynamiki
    • modelowanie zachowania obiektów – diagramy maszyny stanów
    • modelowanie interakcji – diagramy sekwencji i komunikacji, diagram przeglądu interakcji
  8. Modelowanie architektury
    • diagram komponentów
    • diagram wdrożenia