Pobierz kartę szkolenia

Wymagania w metodykach Agile

kod szkolenia: WAGL / PL AA 2d

Pakiety e-learning

Termin

tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 2 dni |  14h|  08.08 09.08
2 000,00 PLN + 23% VAT (2 460,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 700,00 PLN
czas trwania 2 dni |  14h|  23.09 24.09
2 000,00 PLN + 23% VAT (2 460,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 700,00 PLN
czas trwania 2 dni |  14h|  07.11 08.11
2 000,00 PLN + 23% VAT (2 460,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 700,00 PLN
czas trwania 2 dni |  14h|  19.12 20.12
2 000,00 PLN + 23% VAT (2 460,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 700,00 PLN
2 000,00 PLN 2 460,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do wszystkich osób pracujących w zespołach zwinnych, w szczególności zaangażowanych w zbieranie, analizę i zarządzanie wymaganiami rozwiązań informatycznych. Przedstawia niezbędne pojęcia oraz dobre praktyki wydobywania i formułowania wymagań. Omawia zasady metodologii Scrum.

 

 

  • Poznanie technik zbierania i precyzowania wymagań 
  • Przećwiczenie sposobów formułowania wymagań oraz warunków akceptacji
  • Zrozumienie zasad organizowania rejestru produktowego i zarządzania nim
  • Poznanie współczesnych dobrych praktyk dla projektów IT
  • Szkolenie jest dobrym punktem startu do rozwijania dalszych kompetencji analitycznych.
     

Podstawowa wiedza i doświadczenie w zakresie inżynierii wymagań. 

 

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski
  1. Wstęp: porównanie metodyk klasycznych ze zwinnymi.
  2. Podstawowe koncepcje metodyk zwinnych:
    • wymagania w postaci historyjek
    • kryteria akceptacji – scenariusze typu Gherkin
    • hierarchia wymagań – temat, epik, historyjka
    • od problemu do wymagań
    • mapa wymagań
    • definicja ukończenia.  
  3. Typowe techniki pracy w metodykach zwinnych:
    • wywiad
    • persona
    • scenariusz ekranowy (storyboard)
    • przypadki użycia
    • wizja produktu
    • drzewo produktu i drzewo prac
    • szacowanie pracochłonności.
  4. Przykład metodyki zwinnej – Scrum:
    • role – właściciel produktu, zespół, scrum master
    • artefakty: rejestr wymagań, rejestr sprintu, przyrost
    • wydarzenia – sprint, planowanie sprintu, spotkanie, przegląd, retrospektywa.