Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-12 - 2024-06-14 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-05 - 2024-08-07 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-25 - 2024-09-27 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-11-06 - 2024-11-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-12-18 - 2024-12-20 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie dla osób chcących nauczyć się tworzenia oprogramowania opartego o dobre wzorce, polepszania i usprawnienia procesów wytwórczych oprogramowania.
Dzięki zastosowaniu poruszanych zagadnień uczestnicy poznają uniwersalne i sprawdzone w praktyce rozwiązania często pojawiających się problemów projektowania systemów informatycznych, a tworzony kod aplikacji jest czytelny i zrozumiały dla innych uczestników projektu. Skraca się czas poświęcony na dodawanie nowych funkcjonalności, dzięki strukturze aplikacji otwartej nad rozbudowę i modyfikacje. Wzorce projektowe zapewniają łatwe rozbudowywanie systemu.
Umiejętność programowania w języku Java lub C++.
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Wprowadzenie do wzorców projektowych
- zasada pojedynczej odpowiedzialności (Single-Responsibility Principle)
- zasada otwarte-zamknięte (Open-Close Principle)
- zasada podstawiania
- zasada odwracania zależności
- segregacja interfejsów.
- Wzorce kreacyjne:
- budowniczy (obiektowy)
- fabryka abstrakcyjna (obiektowy)
- metoda wytwórcza (klasowy)
- prototyp (obiektowy)
- singleton (obiektowy)
- Wzorce strukturalne:
- adapter (klasowy oraz obiektowy)
- dekorator (obiektowy)
- fasada (obiektowy)
- kompozyt (obiektowy)
- most (obiektowy)
- pełnomocnik (obiektowy)
- pyłek (obiektowy)
- Wzorce czynnościowe:
- interpreter (klasowy)
- iterator (obiektowy)
- łańcuch zobowiązań (obiektowy)
- mediator (obiektowy)
- metoda szablonowa (klasowy)
- obserwator (obiektowy)
- odwiedzający (obiektowy)
- pamiątka (obiektowy)
- polecenie (obiektowy)
- stan (obiektowy)
- strategia (obiektowy)
- zabór Zasobu Jest Inicjalizacją (obiektowy).
- Antywzorce w projektowaniu oprogramowaniu.
- Refaktoryzacja kodu, a wykorzystanie wzorców projektowych
- zmiana struktury programu w celu poprawy jakości kodu
- wybrane aspekty refaktoryzacji kodu
- zmiana nazwy zmiennej
- zmiana nazwy metody
- zmiana nazwy klasy
- wydzielenie metody
- wydzielenie zmiennej
- odzwierciedlenie kroków algorytmu
- kierunek wprowadzania wzorców
- refaktoryzacja kodu z wykorzystaniem wzorców projektowych.
- zasada pojedynczej odpowiedzialności (Single-Responsibility Principle)
- zasada otwarte-zamknięte (Open-Close Principle)
- zasada podstawiania
- zasada odwracania zależności
- segregacja interfejsów.
- budowniczy (obiektowy)
- fabryka abstrakcyjna (obiektowy)
- metoda wytwórcza (klasowy)
- prototyp (obiektowy)
- singleton (obiektowy)
- adapter (klasowy oraz obiektowy)
- dekorator (obiektowy)
- fasada (obiektowy)
- kompozyt (obiektowy)
- most (obiektowy)
- pełnomocnik (obiektowy)
- pyłek (obiektowy)
- interpreter (klasowy)
- iterator (obiektowy)
- łańcuch zobowiązań (obiektowy)
- mediator (obiektowy)
- metoda szablonowa (klasowy)
- obserwator (obiektowy)
- odwiedzający (obiektowy)
- pamiątka (obiektowy)
- polecenie (obiektowy)
- stan (obiektowy)
- strategia (obiektowy)
- zabór Zasobu Jest Inicjalizacją (obiektowy).
- zmiana struktury programu w celu poprawy jakości kodu
- wybrane aspekty refaktoryzacji kodu
- zmiana nazwy zmiennej
- zmiana nazwy metody
- zmiana nazwy klasy
- wydzielenie metody
- wydzielenie zmiennej
- odzwierciedlenie kroków algorytmu
- kierunek wprowadzania wzorców
- refaktoryzacja kodu z wykorzystaniem wzorców projektowych.
Cena promocyjna od:
Basic
Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 5d
Kod szkolenia: PL AA 5d
Kod szkolenia: PL AA 2d