Pobierz kartę szkolenia

Wzorce projektowe w inżynierii oprogramowania

kod szkolenia: ODP01 / PL AA 3d
training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  17.03 18.03 19.03
Original price was: 2 400,00 PLN.Current price is: 2 000,00 PLN. + 23% VAT (2 460,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  14.04 15.04 16.04
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  12.05 13.05 14.05
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  09.06 10.06 11.06
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  07.07 08.07 09.07
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  04.08 05.08 06.08
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  01.09 02.09 03.09
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  29.09 30.09 01.10
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  27.10 28.10 29.10
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  24.11 25.11 26.11
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 000,00PLN
2 400,00 PLN 2 952,00 PLN brutto

Szkolenie dla osób chcących nauczyć się tworzenia oprogramowania opartego o dobre wzorce, polepszania i usprawnienia procesów wytwórczych oprogramowania.

Dzięki zastosowaniu poruszanych zagadnień uczestnicy poznają uniwersalne i sprawdzone w praktyce rozwiązania często pojawiających się problemów projektowania systemów informatycznych, a tworzony kod aplikacji jest czytelny i zrozumiały dla innych uczestników projektu. Skraca się czas poświęcony na dodawanie nowych funkcjonalności, dzięki strukturze aplikacji otwartej nad rozbudowę i modyfikacje. Wzorce projektowe zapewniają łatwe rozbudowywanie systemu.

  1. Wprowadzenie do wzorców projektowych
    • zasada pojedynczej odpowiedzialności (Single-Responsibility Principle)
    • zasada otwarte-zamknięte (Open-Close Principle)
    • zasada podstawiania
    • zasada odwracania zależności
    • segregacja interfejsów.
  2. Wzorce kreacyjne:
    • budowniczy (obiektowy)
    • fabryka abstrakcyjna (obiektowy)
    • metoda wytwórcza (klasowy)
    • prototyp (obiektowy)
    • singleton (obiektowy)
  3. Wzorce strukturalne:
    • adapter (klasowy oraz obiektowy)
    • dekorator (obiektowy)
    • fasada (obiektowy)
    • kompozyt (obiektowy)
    • most (obiektowy)
    • pełnomocnik (obiektowy)
    • pyłek (obiektowy)
  4. Wzorce czynnościowe:
    • interpreter (klasowy)
    • iterator (obiektowy)
    • łańcuch zobowiązań (obiektowy)
    • mediator (obiektowy)
    • metoda szablonowa (klasowy)
    • obserwator (obiektowy)
    • odwiedzający (obiektowy)
    • pamiątka (obiektowy)
    • polecenie (obiektowy)
    • stan (obiektowy)
    • strategia (obiektowy)
    • zabór Zasobu Jest Inicjalizacją (obiektowy).
  5. Antywzorce w projektowaniu oprogramowaniu.
  6. Refaktoryzacja kodu, a wykorzystanie wzorców projektowych
    • zmiana struktury programu w celu poprawy jakości kodu
    • wybrane aspekty refaktoryzacji kodu
    • zmiana nazwy zmiennej
    • zmiana nazwy metody
    • zmiana nazwy klasy
    • wydzielenie metody
    • wydzielenie zmiennej
    • odzwierciedlenie kroków algorytmu
    • kierunek wprowadzania wzorców
    • refaktoryzacja kodu z wykorzystaniem wzorców projektowych.

Umiejętność programowania w języku Java lub C++.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski