Pobierz kartę szkolenia

Analityka w Social Media

kod szkolenia: DM-SMM / AN_1d

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z najważniejszymi funkcjami analitycznymi dostępnych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn i TikTok. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystywać dane analityczne do iteracji działań marketingowych oraz jak efektywnie mierzyć wyniki swoich działań w mediach społecznościowych.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie jest skierowane do specjalistów ds. social media, marketerów, menedżerów komunikacji oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii marketingowych w mediach społecznościowych.
 

  • Poznanie kluczowych funkcji analitycznych w popularnych mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok).
  • Zrozumienie metryk i danych oraz umiejętność ich prawidłowej interpretacji.
  • Praktyczna analiza danych w celu iteracji strategii działań marketingowych.
  • Wykorzystanie analityki do optymalizacji komunikacji i dostosowywania działań do celów biznesowych.
  • Poznanie narzędzi do monitoringu i analizy reputacji marki w Internecie (Brand24).
  • Przygotowanie do tworzenia skutecznych raportów i optymalizacji działań na podstawie zebranych danych.
  • Poprawa jakości komunikacji w mediach społecznościowych, dopasowanej do celów strategicznych i grup docelowych.

Analiza statystyk w social media.

  • Wstęp do analityki internetowej – wyjaśnienie celu analityki oraz korzyści z niej płynących.
  • Omówienie możliwości narzędzi – co można mierzyć w SM.
  • Wyjaśnienie najważniejszych pojęć, metryk i danych. Omówienie pojęcia konwersji i celów prowadzonych działań.
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok – na co zwrócić szczególną uwagę, jak odpowiednio czytać dane i wyciągać z nich wnioski do iteracji strategii działań?
  • Ćwiczenie: analiza realnych statystyk z raportów dostarczonych wcześniej przez zespół.
  • Omówienie screeningu działań w social media vs założenia z planu komunikacji,
  • Analiza jakościowa komunikacji: cele strategiczne i grupy docelowe vs obecna komunikacja w mediach społecznościowych,
  • Monitoring wzmianek i wykorzystanie brand24.

 

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

Szkolenie: polski
Materiały: polski