Pobierz kartę szkolenia

Projektowanie UI w Figma

kod szkolenia: UX_FIGMA / PL AA 1d

Pakiety e-learning

Szkolenie: Projektowanie UX w Figma
Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  02.08
950,00 PLN + 23% VAT (1 168,50 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
750,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  7h|  30.09
950,00 PLN + 23% VAT (1 168,50 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
750,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  7h|  15.11
950,00 PLN + 23% VAT (1 168,50 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
750,00 PLN
950,00 PLN 1 168,50 PLN brutto

Szkolenie skierowane do osób związanych z produkcją i projektowaniem oprogramowania ale także osób zajmujących się szerokopojętym projektowanie graficznym. Webdeveloperów, Projektantów Graficznych ale również Product Ownerów czy Managerów. Szczególnie polecane również dla osób szukających nowych kierunków rozwoju w obszarze UX Designu oraz pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie projektowania interfejsów graficznych (UI).

Zdobycie praktycznej umiejętności obsługi programu Figma. Prostego i darmowego narzędzia o wielkich możliwościach do projektowania i prototypowania, contentu social media, prostych elementów graficznych oraz kolaboracji w zespole projektowym. 

 

Podstawowa wiedza na temat UX i użyteczności.

  • Szkolenie: polski

Część wykład – wprowadzenie do projektowania oraz obsługi programu FIGMA

Część warsztatowa – przeprowadzenie przez wszystkie etapy projektowania interfejsu przykładowej aplikacji z wykorzystaniem podstawowych narzędzi jakie oferuje FIGMA. 

  1. Zajęcia praktyczne z obsługi programu:

    • Omówienie podstawowych funkcjonalności programu (praca ze stronami, warstwami, ramkami, assetami i komponentami).
    • Przygotowanie podstawowego Design Guide Lines, określenie stylów, kolorów, tekstów, efektów i gridów. 
    • Przygotowanie biblioteki potrzebnych assetów – tworzenie komponentów, instancji – tworzenie prostych elementów graficznych. 
    • Opracowanie architektury informacji i na jej bazie stworzenie listy ekranów – projekt lo-fi interfejsu. 
    • Zaprojektowanie ekranów aplikacji – projekt hi-fi interfejsu. 
    • Stworzenie prototypu prostej aplikacji na podstawie wcześniej wykonanych kroków projektowych – podstawy elementów animacji. 
    • Tworzenie wersji dla różnych rozdzielczości – tworzenie auto-layotów. 
    • Praca w kolaboracji oraz podstawy pracy z komentarzami. 
    • Eksport assetów i przekazywanie projektów deweloperom.