Pobierz kartę szkolenia

Podstawy programowania obiektowego na przykładzie języka C#

kod szkolenia: C# / PL AA 3d_PODST

Pakiety e-learning

Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 3 dni |  21h|  15.07 16.07 17.07
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  26.08 27.08 28.08
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  07.10 08.10 09.10
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  27.11 28.11 29.11
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
czas trwania 3 dni |  21h|  18.12 19.12 20.12
2 700,00 PLN + 23% VAT (3 321,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 700,00 PLN
2 700,00 PLN 3 321,00 PLN brutto

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób chcących zapoznać się z podstawowymi pojęciami związanymi z programowaniem obiektowym jak i osób planujących rozpocząć praktyczną przygodę w tej dziedzinie.

Uzyskanie podstawowej wiedzy, która pozwoli zrozumieć najważniejsze pojęcia związane z programowaniem obiektowym, co może ułatwić rozmowy z osobami technicznymi zajmującymi się zawodowo programowaniem oraz zdobycie praktycznych podstaw do dalszego rozwoju w dziedzinie programowania.

  • Brak lub podstawowa znajomość zasad programowania
  • Szkolenie: polski

SZKOLENIE OBEJMUJE

  • Wykłady
  • Kodowanie na żywo
  • Warsztaty
  1. Visual Studio i platforma .NET
    • Wprowadzenie do .NET
    • Visual Studio / Visual Studio Code
    • Narzędzia
    • Projekty
    • Referencje
  2. Podstawy języka C#
    • Struktura kodu
    • Przestrzenie nazw
    • Cykl życia obiektu
    • Debugowanie
  3. Konsola
    • Wyświetlanie
    • Pobieranie danych od użytkownika
  4. Typy wbudowane
    • Ciągi
    • Wartości liczbowe
    • Wartości logiczne
    • Konwersja ciągu na inne typy
  5. Metody
    • Wywoływanie
    • Definiowanie
    • Parametry
    • Parametry wyjściowe
  6. Kolekcje
    • Tablice
    • Listy
  7. Pętle
    • while / do-while
    • for
    • foreach
    • Sterowanie pętlami
  8. Instrukcje warunkowe
    • if-else
    • switch-case
  9. Klasy
    • Deklaracja
    • Metody, pola, właściwości
    • Modyfikatory dostępu
    • Konstruktory
    • Dziedziczenie
    • Polimorfizm