Pobierz kartę szkolenia

Projektowanie produktów cyfrowych zorientowanych na użytkownika przy pomocy Figmy - UX/UI

kod szkolenia: USA_FIGMA / PL AA 2d

Pakiety e-learning

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  14h|  30.09 01.10
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 500,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  14h|  07.11 08.11
1 900,00 PLN + 23% VAT (2 337,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 500,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  14h|  23.12 24.12
1 900,00 PLN + 23% VAT (2 337,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 500,00 PLN
1 900,00 PLN 2 337,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do osób związanych z produkcją i projektowaniem oprogramowania ale także osób stawiających pierwsze kroki w projektowaniu. Dla webdeveloperów pragnących poznać tajniki projaktowania, Projektantów Graficznych chcących poszerzyć kompetencje o produkty cyfrowe ale również Product Ownerów czy Managerów chcących zrozumieć proces projektowy. Szczególnie polecane również dla osób szukających nowych kierunków rozwoju w obszarze UX Designu oraz pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie projektowania interfejsów graficznych (UI).

Szkolenie wprowadza w dziedzinę projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD) w idei Design Thinking. Omawiane są dobre praktyki i metodyka prowadzenia projektów, co umożliwia wdrożenie ich w codziennej pracy. Zdobyte umiejętności są utrwalane w trakcie ćwiczeń praktycznych w programie Figma – efektem szkolenia jest zaprojektowanie prostej aplikacji w metodyce UCD. Ponadto zdobycie praktycznej umiejętności obsługi programu Figma – łatwego w obsłudze i darmowego narzędzia o wielkich możliwościach do projektowania contentu social media, prostych elementów graficznych oraz kolaboracji i prowadzenia warsztatów w zespole projektowym i z klientem a także do tworzenia prototypów stron i aplikacji (klikalne makiety).

Podstawowa wiedza na temat UX i użyteczności.

  • Szkolenie: polski

Warsztaty online prowadzone w programie Figma (Figma Jam)

  1. Wprowadzenie do projektowania interfejsów
    • czym są: użyteczność, user experience, architektura informacji, customer journey?
    • proces tworzenia użytecznych projektów w metodyce UCD – double diamond and design thinking
    • jakie korzyści daje użyteczność interfejsu? (heurystyki Nielsena)
  1. Analiza wymagań
    • jak poznać wymagania użytkowników? (narzędzia badawcze – persony, mapy empatii)
    • poznaj swojego użytkownika, czyli dlaczego warto stosować persony?
    • klasyfikacja metod badawczych i ich dobór do problemów badawczych – badania ilościowe i jakościowe
    • weryfikacja zaprojektowanych rozwiązań – testy A/B, analityka 
    • tworzenie architektury informacji, customer journey i user flows. 
  1. Dobre praktyki w tworzeniu makiet i prototypów
    • Metaprojektowanie – przygotowanie do projektowania – moodboards, design guidelines 
    • Różnice w projektowaniu makiet lo-fi i hi-fi. 
    • Wykorzystanie siatek (grids, columns) w projektowaniu layoutów.
    • Praca z frames i zarządzanie widokami.
    • Techniki tworzenia responsywnych widoków – praca z constraints, autolayouts.
    • Praca ze stylami – typografia, palety kolorystyczne
    • Praca z tekstem – podstawy typografii
    • Tworzenie elementów widoków z możliwością ponownego użycia – tworzenie biblioteki komponentów. 
    • Definiowanie nawigacji pomiędzy widokami – interaktywne prototypowanie. 
    • Definiowanie rodzajów przejść pomiędzy interakcjami  – rodzaje animacji. 
    • Eksportowanie projektu w wersji dla zespołu deweloperskiego lub jako interaktywnego prototypu