Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-06 - 2024-05-07 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-07-04 - 2024-07-05 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-22 - 2024-08-23 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-30 - 2024-10-01 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-11-07 - 2024-11-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-12-23 - 2024-12-24 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Projektowanie produktów cyfrowych zorientowanych na użytkownika przy pomocy Figmy - UX/UI
Szkolenie skierowane do osób związanych z produkcją i projektowaniem oprogramowania ale także osób stawiających pierwsze kroki w projektowaniu. Dla webdeveloperów pragnących poznać tajniki projaktowania, Projektantów Graficznych chcących poszerzyć kompetencje o produkty cyfrowe ale również Product Ownerów czy Managerów chcących zrozumieć proces projektowy. Szczególnie polecane również dla osób szukających nowych kierunków rozwoju w obszarze UX Designu oraz pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie projektowania interfejsów graficznych (UI).
Szkolenie wprowadza w dziedzinę projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD) w idei Design Thinking. Omawiane są dobre praktyki i metodyka prowadzenia projektów, co umożliwia wdrożenie ich w codziennej pracy. Zdobyte umiejętności są utrwalane w trakcie ćwiczeń praktycznych w programie Figma - efektem szkolenia jest zaprojektowanie prostej aplikacji w metodyce UCD. Ponadto zdobycie praktycznej umiejętności obsługi programu Figma - łatwego w obsłudze i darmowego narzędzia o wielkich możliwościach do projektowania contentu social media, prostych elementów graficznych oraz kolaboracji i prowadzenia warsztatów w zespole projektowym i z klientem a także do tworzenia prototypów stron i aplikacji (klikalne makiety).
Podstawowa wiedza na temat UX i użyteczności.
- Szkolenie: polski
Warsztaty online prowadzone w programie Figma (Figma Jam)
- Wprowadzenie do projektowania interfejsów
- czym są: użyteczność, user experience, architektura informacji, customer journey?
- proces tworzenia użytecznych projektów w metodyce UCD - double diamond and design thinking
- jakie korzyści daje użyteczność interfejsu? (heurystyki Nielsena)
- Analiza wymagań
- jak poznać wymagania użytkowników? (narzędzia badawcze - persony, mapy empatii)
- poznaj swojego użytkownika, czyli dlaczego warto stosować persony?
- klasyfikacja metod badawczych i ich dobór do problemów badawczych - badania ilościowe i jakościowe
- weryfikacja zaprojektowanych rozwiązań - testy A/B, analityka
- tworzenie architektury informacji, customer journey i user flows.
- Dobre praktyki w tworzeniu makiet i prototypów
- Metaprojektowanie - przygotowanie do projektowania - moodboards, design guidelines
- Różnice w projektowaniu makiet lo-fi i hi-fi.
- Wykorzystanie siatek (grids, columns) w projektowaniu layoutów.
- Praca z frames i zarządzanie widokami.
- Techniki tworzenia responsywnych widoków - praca z constraints, autolayouts.
- Praca ze stylami - typografia, palety kolorystyczne
- Praca z tekstem - podstawy typografii
- Tworzenie elementów widoków z możliwością ponownego użycia - tworzenie biblioteki komponentów.
- Definiowanie nawigacji pomiędzy widokami - interaktywne prototypowanie.
- Definiowanie rodzajów przejść pomiędzy interakcjami - rodzaje animacji.
- Eksportowanie projektu w wersji dla zespołu deweloperskiego lub jako interaktywnego prototypu
- czym są: użyteczność, user experience, architektura informacji, customer journey?
- proces tworzenia użytecznych projektów w metodyce UCD - double diamond and design thinking
- jakie korzyści daje użyteczność interfejsu? (heurystyki Nielsena)
- jak poznać wymagania użytkowników? (narzędzia badawcze - persony, mapy empatii)
- poznaj swojego użytkownika, czyli dlaczego warto stosować persony?
- klasyfikacja metod badawczych i ich dobór do problemów badawczych - badania ilościowe i jakościowe
- weryfikacja zaprojektowanych rozwiązań - testy A/B, analityka
- tworzenie architektury informacji, customer journey i user flows.
- Metaprojektowanie - przygotowanie do projektowania - moodboards, design guidelines
- Różnice w projektowaniu makiet lo-fi i hi-fi.
- Wykorzystanie siatek (grids, columns) w projektowaniu layoutów.
- Praca z frames i zarządzanie widokami.
- Techniki tworzenia responsywnych widoków - praca z constraints, autolayouts.
- Praca ze stylami - typografia, palety kolorystyczne
- Praca z tekstem - podstawy typografii
- Tworzenie elementów widoków z możliwością ponownego użycia - tworzenie biblioteki komponentów.
- Definiowanie nawigacji pomiędzy widokami - interaktywne prototypowanie.
- Definiowanie rodzajów przejść pomiędzy interakcjami - rodzaje animacji.
- Eksportowanie projektu w wersji dla zespołu deweloperskiego lub jako interaktywnego prototypu
Basic
Powtórzenia szkolenia