Pobierz kartę szkolenia

Komunikacja menedżera z zespołem

kod szkolenia: HR-PM-K / KMzZ_2

Pakiety e-learning

„Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś.” Hans Georg Gadamer

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 2 dni |  12h|  21.10 22.10
1 300,00 PLN + 23% VAT (1 599,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 000,00 PLN
1 300,00 PLN 1 599,00 PLN brutto

Szkolenie kierowane jest do menedżerów i liderów zespołów oraz kierowników działów.

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Potrafi skutecznie komunikować się z zespołem.
  • Potrafi skutecznie przekazywać konstruktywną informację zwrotną.
  • Potrafi skutecznie zarządzać różnorodnością typów preferencji w komunikacji.
  • Potrafi radzić sobie z trudnymi sytuacjami pojawiającymi się w procesie komunikacji, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w kontakcie z innymi działami organizacji.

Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Realna ocena zmiany postaw jest możliwa w miejscu pracy uczestników.

Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

  • Szkolenie – język polski
  • Materiały – język polski

1. Komunikacja menedżera z zespołem

  • Typologia temperamentów
  • Wpływ stylu komunikacji na jakość komunikacji
  • Potencjalne obszary konfliktowe w komunikacji z osobą o odmiennym stylu komunikowania się

2. Przepływ informacji w zespole

  • Gra menedżerska – przepływ informacji w strukturach sformalizowanych
  • Szumy i błędy w komunikacji kaskadowej
  • Wąskie gardła w komunikacji pomiędzy menedżerem, a zespołem
  • Specyfika spotkań indywidualnych oraz zespołowych

3. Informacja zwrotna w pracy menedżera

  • Umiejętność budowania „komunikatu JA”
  • Modele informacji zwrotnej
  • Umiejętność oddzielania faktów od opinii – podstawa dobrej komunikacji
  • Informacja zwrotna oceniająca, motywująca, delegująca oraz rozliczanie efektów pracy

4. Cykl komunikacji w zarządzaniu

  • Dokładne zdefiniowanie celu – metodologia SMART
  • Rozmowa planująca
  • Rozmowy monitorująca
  • Rozmowa podsumowująca / oceniająca

5. Sytuacje trudne w rozmowie z pracownikiem

  • Rozmowa motywująca RPO – Rozmowa Przekazująca Odpowiedzialność
  • Rodzaje rozmów dyscyplinujących
  • Sytuacje trudne, z którymi menedżer może spotkać się w komunikacji z zespołem oraz sposoby radzenia sobie z nimi

6. Podsumowanie warsztatu

  • Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.