Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-06 - 2024-06-07 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Cel projektu szkoleniowego
- Zapoznanie z kluczowymi pojęciami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów
- Wyposażenie w umiejętności niezbędne do rozwiązywania konfliktów w zespole
- Uświadomienie znaczenia konfliktów dla rozwoju relacji w zespole
- Wyposażenie w umiejętności dostosowywania swojego stylu komunikacji do rodzaju sytuacji konfliktowej
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie kierowane jest do menedżerów zespołów, kierowników działów i liderów.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Potrafi identyfikować źródła oraz stopnie konfliktu
- Potrafi profesjonalnie zarządzać procesem rozwiązania konfliktu
- Potrafi dopasować styl działania w sytuacji konfliktowej w zależności od zaistniałego problemu
- Potrafi przekształcić sytuację konfliktową w szansę do budowania dobrych relacji z członkami zespołu
Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Realna ocena zmiany postaw jest możliwa w miejscu pracy uczestników.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Nie jest wymagane
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
1. Wszechobecny konflikt
- Pogłębienie wiedzy uczestników w obszarach:
- Natury konfliktu
- Strategii rywalizacji i kooperacji w sytuacji konfliktowej
- Stylów radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
2. Analiza sytuacji
- Metodologia analizy sytuacji konfliktowych
- Koło konfliktu Moora i jego zastosowanie
- Konflikty negocjowalne i nienegocjowalne
3.Strategia w sytuacji konfliktowej
- Reakcje na sytuację konfliktogenną
- Zjawiska psychologiczne pojawiające się w konflikcie
- Strategie komunikacji w konflikcie
- Diagnoza stylu rozwiązywania konfliktu
4. Emocje w konflikcie
- Doświadczenie różnych reakcji na konflikt w zakresie emocji
- Metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami
5. Rozwiązanie konfliktu
- Destrukcyjny wpływ długotrwałego konfliktu na efektywność pracy zespołu
- Model czterech faz wychodzenia z konfliktu (wg S. Coleman i E. Rider)
6. Prowadzenie skutecznych spotkań w sytuacjach konfliktowych
- Model IPS (Innovative Problem Solving)
- Elementy mediacji
- Zarządzanie konfliktem w zespole jako narzędzie podnoszące efektywność i wspierające innowacyjność
- Konflikt destrukcyjny i konstruktywny
7. Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Kod szkolenia
HR-PM-RK / RozKonflik
Pobierz PDF
FORMULARZ KONTAKTOWY
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
(HR-PM-RK
/ RozKonflik)
Cena netto
1400.00 PLN
+ vat
(1722 PLN
brutto 1. os.
)
Tryb szkolenia:
Distance Learning
Termin:
06-06-2024
Czas trwania:
2
dni (ilość godzin:
12)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Gwarancja
Powtórzenia szkolenia
Powtórzenia szkolenia