Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-27 - 2024-05-29 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-24 - 2024-06-26 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Akademia Trenera I (Instructional Skills Certification)
Szkolenie wyposaża uczestników w wiedzę i narzędzia umożliwiające:
- Prowadzenie profesjonalnych szkoleń.
- Rozwinięcie kluczowych umiejętności z zakresu komunikacji, prezentacji, udzielania informacji zwrotnej oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Przekazywanie treści szkolenia w sposób klarowny i profesjonalny.
- Poznanie technik zachęcania uczestników do dalszego pogłębiania swojej wiedzy i zadawania pytań.
Celem Akademii Trenera jest nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy trenera biznesu, pozwalających na samodzielne badanie potrzeb, projektowanie, prowadzenie i ewaluację szkoleń dedykowanych grupom biznesowym.
Szkolenie jest przeznaczone również dla trenerów ubiegających się o certyfikat Microsoft Certified Trainer. Efektem szkolenia jest otrzymanie certyfikatu poświadczającego jego ukończenie (Instructional Skills Certification), niezbędnego do uczestnictwa w programie MCT.
.Nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy trenera biznesu.
Po ukończeniu zajęć uczestnicy:
- Potrafią dobierać właściwe metody prowadzenia zajęć do ich celu i potrzeb uczestników.
- Potrafią w sposób jasny i klarowny przekazać wiedzę podczas zajęć.
- Potrafią zaprojektować działania szkoleniowe.
- Potrafią wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii uczenia się osób dorosłych w celu podniesienia efektywności i atrakcyjności swoich zajęć.
- Potrafią reagować na trudne sytuacje na sali szkoleniowej.
brak
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Jak uczą się dorośli?
- Specyfika nauczania osób dorosłych
- Motywacja osób dorosłych do nauki: od konwergera przez akomodatora, dywergera po asymilatora
- Czynniki zwiększające skuteczność nauczania osób dorosłych
- Najczęstsze błędy w uczeniu osób dorosłych
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Współpraca z działem HR oraz menedżerami liniowymi
- Wykorzystanie ocen pracowniczych, badań satysfakcji, wyników AC/DC, wywiadów indywidualnych w analizie potrzeb szkoleniowych
- Dobór odpowiednich narzędzi szkoleniowych
- Ewaluacja działań szkoleniowych
- Przygotowanie szkolenia
- Formułowanie celów szkolenia z wykorzystaniem metodologii SMART
- Tworzenie oferty szkoleniowej
- Tworzenie manuala trenerskiego
- Dobór odpowiednich materiałów szkoleniowych
- Komunikacja w pracy trenera
- Zasady prawidłowej komunikacji
- Szumy komunikacyjne podczas szkolenia
- Rola kontraktu szkoleniowego
- Formułowanie precyzyjnych komunikatów
- Zapobieganie nieporozumieniom
- Zadawanie pytań zachęcających uczestników do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami
- Jasne formułowanie i przekazywanie instrukcji szkoleniowych.
- Umiejętności prezentacji w pracy trenera
- Zasady prawidłowej prezentacji
- Przekazywanie skomplikowanych zagadnień w prosty sposób
- Prezentacje i ich rodzaje
- Metody angażowania uczestników
- Błędy w prezentacjach - czyli czego trener powinien się wystrzegać
- Komunikacja w pracy trenera
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Informacja zwrotna a krytyka
- Informacja zwrotna w pracy trenera, kiedy i jak ją stosować
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- Rodzaje trudnych sytuacji w pracy trenera
- Metody radzenia sobie z zaistniałymi problemami
- Najczęstsze błędy popełniane przez trenerów
- Etyka w pracy trenera
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
- Specyfika nauczania osób dorosłych
- Motywacja osób dorosłych do nauki: od konwergera przez akomodatora, dywergera po asymilatora
- Czynniki zwiększające skuteczność nauczania osób dorosłych
- Najczęstsze błędy w uczeniu osób dorosłych
- Współpraca z działem HR oraz menedżerami liniowymi
- Wykorzystanie ocen pracowniczych, badań satysfakcji, wyników AC/DC, wywiadów indywidualnych w analizie potrzeb szkoleniowych
- Dobór odpowiednich narzędzi szkoleniowych
- Ewaluacja działań szkoleniowych
- Formułowanie celów szkolenia z wykorzystaniem metodologii SMART
- Tworzenie oferty szkoleniowej
- Tworzenie manuala trenerskiego
- Dobór odpowiednich materiałów szkoleniowych
- Zasady prawidłowej komunikacji
- Szumy komunikacyjne podczas szkolenia
- Rola kontraktu szkoleniowego
- Formułowanie precyzyjnych komunikatów
- Zapobieganie nieporozumieniom
- Zadawanie pytań zachęcających uczestników do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami
- Jasne formułowanie i przekazywanie instrukcji szkoleniowych.
- Zasady prawidłowej prezentacji
- Przekazywanie skomplikowanych zagadnień w prosty sposób
- Prezentacje i ich rodzaje
- Metody angażowania uczestników
- Błędy w prezentacjach - czyli czego trener powinien się wystrzegać
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Informacja zwrotna a krytyka
- Informacja zwrotna w pracy trenera, kiedy i jak ją stosować
- Rodzaje trudnych sytuacji w pracy trenera
- Metody radzenia sobie z zaistniałymi problemami
- Najczęstsze błędy popełniane przez trenerów
- Etyka w pracy trenera
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
IntermediateAdvanced
Powtórzenia szkolenia